Kawasaki motorscooter J300

Kymco is volgens mij van oorsprong motorenbouwer. Later zijn ze er hele voertuigen omheen gaan maken. Die blokken zullen heus wel goed zijn. Toen ik 16 was had ik een Kymco DJ bromscooter. Het enige wat níet kapot ging was het blok....

Ik weet best dat fabrikanten elkaars onderdelen gebruiken. Maar in deze gevallen vind ik het toch jammer. BMW is met een scooter gekomen, nu komt Kawasaki ook, maar veel innovatie zul je op motorisch gebied dus niet tegenkomen. Ben benieuwd wanneer de eerste komt met een scooter van 150kg met een 250cc compressorblokje met 45pk :)
 
Tis wel een hele mooie scooter, moet wel even wennen aan de styling. Beetje space idee, Auto"s zie je ook zo worden, bij bepaalde merken. Je moet er van houden, maar ook daar kun je over twisten. Veel rij plezier alvast gewenst.
 
Heb gisteren telefonisch eentje besteld! Kon het niet laten. Als het goed is word ie december geleverd. Zaterdag even langs om een en ander officieel te maken. Blij *O* o ja, het word de se mat zwart en groen.
 
Heb gisteren telefonisch eentje besteld! Kon het niet laten. Als het goed is word ie december geleverd. Zaterdag even langs om een en ander officieel te maken. Blij *O* o ja, het word de se mat zwart en groen.


Mooi man, gefeliciteerd!! Echt een mooi ding, juiste kleuren.
 
Hoe snel kan het gaan.... haha gefeliciteerd
Ben erg benieuwd naar Kawasaki's garantie voorwaarde.
De DT was 2jr. of 12000km

Prettig weekend
 
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik wens je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne en veilige probleemloze km's toe :)
Blokje bestaat al effe dus een leuke uitlaat is er vast ook wel voor te vinden.
Gaan we Kawasaki rijden dan moet er ook een sportpijpje onder natuurlijk ;)
 
Proficiat!..., het NL motorscooter landschap is kleurrijker en veelzijdig aan het worden.

Weet je al wat de (advies)prijs is?

Ik heb geen idee wat de adviesprijs is, ik ruil niets in en heb m voor 5400 rijklaar. Dat leek me een heel goede deal. Heb eerst geinformeerd bij versch. dealers maar die konden allemaal nog niet zeggen wat het zou gaan kosten, bij 1 echter viel meteen zaken te doen. Hulde voor Horeon in Zwanenburg, fijne zaak!
 
Laatst bewerkt:
nog ff een fotootje
full
 
Niks speciaals....trekt op vele reeds bestaande scooters.

Schoenmaker blijf bij U leest....maar ja....het is crisis.

Ze willen ook uit de scooterpot eten.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe scooter, ik ga misschien ook hem kopen. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee wat de adviesprijs is, ik ruil niets in en heb m voor 5400 rijklaar. Dat leek me een heel goede deal. Heb eerst geinformeerd bij versch. dealers maar die konden allemaal nog niet zeggen wat het zou gaan kosten, bij 1 echter viel meteen zaken te doen. Hulde voor Horeon in Zwanenburg, fijne zaak!

Viel mij op dat op de Kawa site de non-ABS niet meer in het assortiment zit, alleen de ABS uitvoeringen. Dus 5400€ (all-in) voor de Special met ABS is helemaal niet verkeerd.

We lezen wel of je de verlengende garantieperiode en/of een topkoffer bij inbegrepen zijn/is.
 
Viel mij op dat op de Kawa site de non-ABS niet meer in het assortiment zit, alleen de ABS uitvoeringen. Dus 5400€ (all-in) voor de Special met ABS is helemaal niet verkeerd.

We lezen wel of je de verlengende garantieperiode en/of een topkoffer bij inbegrepen zijn/is.
Hier in nl idd alleen de abs versie. Voor mij geen verlengde garantie en een broodtrommel vind ik niet mooi dus die komt er niet op, het oog wil ook wat ;)
 
Nog 2 dagen en ik zie hem in het echt in Parijs (Salon de la moto). *O*
 
Laatst bewerkt:
Danku, denk ik...

Volgens mij krijg je er geen spijt van. Ik ben nog steeds tevreden met mijn Kymco.
En ik vind deze kawa styling wel mooi, net iets agressiever qua styling en die alu look op het stuur is wel tof.

O ja, mijn gaat dik 135 gps km/u en dat is meer dan genoeg. Ik zou wel andere banden nemen dan de standaard.
 
Nog 2 dagen en ik zie hem in het echt in Parijs (Salon de la moto). *O*
nog een dag of 4 en dan zie ik m ook in het echt, kreeg gisteren telefoontje van horeon dat ie binnen is. kenteken is aangevraagd en waarschijnlijk woensdag afleveren. Dat is best snel allemaal maar ja, tis natuurlijk ook een kawa.... ;)
 
nog een dag of 4 en dan zie ik m ook in het echt, kreeg gisteren telefoontje van horeon dat ie binnen is. kenteken is aangevraagd en waarschijnlijk woensdag afleveren. Dat is best snel allemaal maar ja, tis natuurlijk ook een kawa.... ;)
Super man! En wel direct foto's maken hè, want we zijn n.l. hartstikke benieuwd!
 
nog een dag of 4 en dan zie ik m ook in het echt, kreeg gisteren telefoontje van horeon dat ie binnen is. kenteken is aangevraagd en waarschijnlijk woensdag afleveren. Dat is best snel allemaal maar ja, tis natuurlijk ook een kawa.... ;)


Leuk man, we leven met je mee. Altijd spannend., !
 
nog een dag of 4 en dan zie ik m ook in het echt, kreeg gisteren telefoontje van horeon dat ie binnen is. kenteken is aangevraagd en waarschijnlijk woensdag afleveren. Dat is best snel allemaal maar ja, tis natuurlijk ook een kawa.... ;)

Hallo Stampertje,

Er van uitgaande dat de J300 praktisch hetzelfde is als de Kymco Dowtown (mijn
machine): Je zult hier geen spijt van krijgen. Voldoende power, voldoende wind-
bescherming, voldoende ruimte onder het zadel, solide wegligging, behoorlijk goed
remsysteem (ABS), zuinig met brandstof. Prima op de snelweg ook voor de
wat langere stukken. Vlot in de stad... wat kan ik nog meer opnoemen? Het is gewoon
een super-praktisch transportmiddel. Ook met iemand achterop.

Ook de actieradius is goed dankzij die 12 liter tank en circa 1 op 23 tot 1 op 28 aan
realistisch brandstofverbruik (afhankelijk van rijstijl)

:] veel rijplezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan