Kawasaki Ninja 250R

Leuke motor ;) misschien handig om toch even de kleur erbij te vermelden. Mensen zijn toch altijd op zoek naar een bepaalde kleur :) .
 
Laatst bewerkt:
Hier 2 foto's van deze schitterende machine , niet echt duidelijk ............. maar beter iets dan niets ;)
Wel zonde hoor Michiel !!! ........... hij is net ingereden !

Gr. Michel


full



full
 
In het topic hier op MF staan ook wat foto's van groene Ninja's.
Het is in ieder geval een ontzettend mooie en fijne stuurfiets :]

Ninja 250r Topic
 
Laatst bewerkt:
Hey Michel !! Klopt het is inderdaad zonde maar zoals ik al schreef merk ik gewoon dat ik de motor eigenlijk wat te klein heb gekocht. Dus toch in de toekomst maar de overstap naar een groter model. Ik heb er overigens helemaal geen haast mee anders rij ik nog gewoon een seizoen door :Y

Ik heb overigens nog wat andere ideeen die nog niet uitgewerkt zijn en het heeft te maken met Kreidler. Maar dat kan er gewoon naast :]
 
interesse, heb je tot na het weekend, ik ga nu namelijk een weekendje weg als ik terug ben neem ik contact op!
 
Laatst bewerkt:
_O- nee hoor. De brug op de A44 ging open :Z

Ik reed die avond met vrienden die zelf op een Kreidler RS rijden en die zie je net aan komen rijden :}
 
Heb je nou een file veroorzaakt met dat ding ofzo :?~[/quote]


De enigste oorzaak die ik dan zou kunnen bedenken is dat de benzine op zou zijn ;)
Maar goed hier het bewijs


full



Ik denk dat je hem zo kwijt bent Michiel , is toch wel 1 van de leukste motorfietsen met 25 kw. :}

gr. Michel.
 
interesse, heb je tot na het weekend, ik ga nu namelijk een weekendje weg als ik terug ben neem ik contact op!

Prima Robbin.

@Michel. Nieuw zijn ze ook nog steeds slecht leverbaar. Ondanks de wintermaanden staan ze nooit lang in de showroom. Occasions zijn er eigenlijk nog heel weinig daar zijn ze nog te recent voor.
 
Kijk maar eens wanneer ik hem al had ;)
Best knap want toen was die nog niet eens op de markt.
Gewoon kwestie van camera goed instellen.

2qnt9pz.jpg


Maar ik ga binnenkort een nieuwe foto maken voor het 250r topic :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan