Kawasaki Ninja ZX-6R 25kw

Le hondekop

MF'er
20 okt 2009
77
0
Geachte motorforumbezoeker,
Bij deze bied ik mijn motor aan, het betreft een Kawasaki ninja Zx6-r.
Eigenschappen van de motor:
Bouwjaar: 1998
Kilometerstand: 42.682
Vermogen: 25kw ( ook op kenteken).
Deze motor heb ik momenteel 1 jaar in bezit, wat is er zoal aan veranderd:
- Nieuwe voorband
- Nieuwe achterband
- Nieuwe olie
- Nieuwe oliefilter
- Nieuwe luchtfilter
- 4 nieuwe bougies
- Nieuwe bougiesleutel
- Nieuwe koppelingskabel
- Nieuw linker voor knipperlicht
- Nieuwe kettingset
Totale kosten: €657.05
Van alle kosten zijn ook de aankoop bonnen aanwezig

Orginele uitlaat krijgt u erbij.

Vraagprijs: €3300
Met vriendelijke groet,
Paul Otten

Nummer: 0614427962
Email adres: paul_otten_584@hotmail.com
full




full
full

full


VERKOCHT!
 
Laatst bewerkt:
gewoon ff uploaden naar photobucket oid, en dan hier hosten... evt kan het zelfs naar je hyves profiel, die verkleint ze ook...

Doorlinken naar een marktplaats advertentie mag niet...
 
:^ en aanmelden speciaal om dit hier neer te gooien wordt ook niet gewaardeerd.
 
Mijn excuses voor de foto's.
Maar probeer het vanavond op mijn gemak samen met iemand uit te zoeken.
 
Dank u wel voor de foto's. Uiteindelijk heb ik ze met paint bewerkt en is het allemaal goed gekomen.
 
Goeiemiddag JBosser deze motor staat in Goirle. Dit is een plaats net onder Tilburg.
Tot Ziens
 
Omdat je nog nieuw bent hier:

Topics omhoog schoppen
Als je een tijdje geen reacties krijgt in een net gepost topic zakt het topic al snel in de lijst met topics. Een populaire methode om je topic weer onder aandacht te brengen is er zelf een post inzetten zodat het topic weer stijgt, oftewel je topic weer omhoog schoppen. Het is niet gewenst dat je dit al na enkele uren na de laatste post in een topic al doet, het wordt pas gedoogd nadat je topic niet meer in de onderwerpenlijst staat mits het met mate gebeurt, dus niet dagenlang bezig blijven met omhoog schoppen. Doe het alleen als je denkt dat het zinvol is. We vertrouwen hierbij op je gezonde verstand. Let hier a.u.b. op.


Dus zal ik 'm nu voor je kicken! Je hebt als extra's niet je demper erbij vermeld.
 
Dank u wel voor het kicken. Mijn demper zal ik er inderdaad even bijzetten.

Met vriendelijke groet,

Paul Otten
 
ik heb een paar vraagjes. is hij ook motorisch 25kw? en is het een orginele nederlandse motor? ivm als ik hem weer vol vermogen wil laten zetten. ik zit zelf in de afronding van een schade gevalletje met de verzekering. hopelijk krijg ik het geld snel binnnen. want deze motor is een goede kans hebber.
 
ik heb er wel veel intresse in alleen het is een geimporteerde motor. dus om hem straks weer volvermogen te krijgen geeft dat ook weer een hoop kosten volgends mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan