Kawasaki Onderkuipje gezocht

Devil19

Die hard MF'er
25 mei 2004
279
0
Zoetermeer
Ik ben op zoek naar dit onderkuipje weet iemand toevallig waar ik dit kan vinden??

Kawasaki-ER-5.jpg

Alvast bedankt!

kan de foto niet zien, maar kijk eens op www.poly26.com versturen ook onder rembours

edit: zie nu wel de foto, ken die gast is een waal en heeft dit gekocht bij poly26 , heb daar in de tijd nog contact mee gehad voor te weten hoeveel hij betaald had, kwam op iets van een 20 euro verzendingskosten

edit2: je kan ook een onderkuip nemen van een gpz500

Ik heb hem gevonden op Poly 26 alleen alles staat in het Frans B| en op meerdere plaatjes staat hij dus weet nu niet precies welke ik moet hebben.... Ga dus maar even een Frans woordenboek raadplegen

Ik heb hem gevonden op Poly 26 alleen alles staat in het Frans B| en op meerdere plaatjes staat hij dus weet nu niet precies welke ik moet hebben.... Ga dus maar even een Frans woordenboek raadplegen

het is "sabot moteur" dat je moet hebben, 84 euro, dus pak iets van een 100 euro all in en dan nog spuiten

Ja ik dacht al dat het die was... Alleen beetje jammer dat je niet online kan bestellen (zit nog in de test fase) en dan moet je dus gaan bellen om het te bestellen B|

Ga maar iemand regelen die Frans kan :o

En dat spuiten is niet zo probleem dat gaat wel lukken :9

Terug
Bovenaan Onderaan