kawasaki op drie cilinders

9 sep 2007
1
0
oldebroek
hallo allemaal,
ik zal me eerst even voor stellen. ik ben een ducati fan alleen heb het ducati geld er niet voor. dus rijdt ik op mijn vader zijn kawasaki rond.

alleen nu het volgende probleem. er is het laatst een kastje uit de motor tussen het achter wiel geschoten en heeft kort sluiting gemaakt. het kastje is volgens mij het fuel pump relai. maar nu draaid de motot op drie cillinders en de toeren teller doet het ook niet meer.

het is een kawasaki uit 1991 een H1 model. ik hoop dat iemand kan helpen.

groet arnold
 
Laatst bewerkt:
misschien door die kortsluiting een zekering doorgebrand?
check je zekeringen (als je dat nog niet gedaan hebt)

(nog 1 cil eraf en je hebt het duc gevoel:? :P)
 
Maak er dan wel een tweetakt van, heb je meteen een zeer bijzondere fiets.
Maar zonder dollen, dat 1 cylinder het niet meer zou doen door een kapotte zekering lijkt me onwaarschijnlijk.
Kans is groot dat er iets meer gebeurt is dan alleen dat kastje en die kortsluiting.
De cylinder die het niet meer doet, heeft die nog wel een vonk? en krijgt die carb nog wel benzine?
Ik vrees dat er even gezocht gaat moeten worden.
Succes ermee,
Groeten,
Eduard.
 
Algemene reactie, niet type specifiek:

1) Ik zou als eerste een wph downloaden
2) alle stekkers en draden die kapot zijn vervangen. Stekkers sealen met krimpkous (zie www.conrad.nl)
3) en dan alles nalopen, identificeer bv wat er tussen viel ( is het niet je startrelais of zijstandaard relais?) die hangen daar vaak.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan