Kawasaki organiseert Mega News Show 2019 modellen

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ik had er meer van verwacht k heb langer na het leger spul gekeken dan de kawa's.
 
Ik had er meer van verwacht k heb langer na het leger spul gekeken dan de kawa's.

Same here.

Wij miste iets van een programma, al was het maar een showtje waarin alle nieuwe modellen bijvoorbeeld uitgelicht werden oid. Iets meer actie dan even motors kijken.

Verder prima vermaakt: was nog nooit in het Legermuseum geweest en is toch wel een indrukwekkende collectie om te zien.
 
Ik heb me prima vermaakt vandaag daar! Was flink druk bezocht ook. Heb de nieuwe modellen gezien, en de klassieke Kawa's die er stonden waren supermooi, het museum was ook heel mooi en ruim van opzet, erg fraaie collectie.
 
Aangezien het een vrij nieuw event is hebben ze niet gelijk heeeeel groots uitgepakt. Het is altijd maar afvragen hoeveel mensen er komen. Aangezien het dit jaar weer groter was dan voorgaande 2 jaren zullen ze het volgend jaar weer wat groter maken. Helaas mag er binnen en buiten geen lawaai gemaakt worden. Buiten ivm het natuurgebied en de daarbij horende dieren(vogels en vleermuizen).
Al met al een leuke nieuwe en oude collectie gezien, en het entree voor dit mooie museum was gratis.

Bedankt Kawasaki en tot volgend jaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan