Kawasaki Powerday 6 juli 2002 Veldhoven

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
Voor de 6e keer in 7 jaar organiseert Kawasaki Motors Europe N.V. haar
Kawasaki dag, genaamd Powerday. Een eendaags evenement waar iedereen die het merk Kawasaki
een warm (groen) hart toedraagt, de producten van Kawasaki kan bewonderen en proberen. Dit jaar
kun jij als bezoeker niet alleen de motorfietsen van dit legendarische Japanse groene merk testen,
ook zullen een aantal Motocross motoren, ATV's, Mules en Jet Ski's klaarstaan voor gebruik.
Klik voor meer informatie de bovenstaande foto's aan.

De raceteams van Kawasaki mogen ook niet ontbreken op deze Powerday. MilePajic Racing met zijn
gehele team en Crossworld, een Kawasaki motocross jeugdteam zullen acte de presence geven.

Zoals elk jaar zijn de Kawasaki Clubs ook van de partij. Kawasaki Merk Club Nederland, Vulcan Owners
Club Nederland, Z1300 club, KLE500 club en de Kawasaki 3-cilinder club zullen aanwezig zijn.

Kawasaki is niet alleen Motorfietsen, Jet Ski's en ATV-Mule, maar ook Power Products en Small Engines.
JEEGEE, de Nederlandse importeur geeft jou inzicht in deze productgroep van Kawasaki.

Kortom, voor ieder wat wils op deze Kawasaki Powerday. Een totale Kawasaki ervaring in 1 dag!!



Wie gaat er naar toe :?
 
Eeh... wanneer is het???
Komende 2 weken ben ik er niet, maar kzou wel eens wat uit willen proberen.
 
6 juli a.s. dus in Veldhoven... da's vlakbij voor mij, en als ik tijd heb (denk het wel) ga ik wel ff kijken.

Maar meer details graag over exacte locatie, tijd, etc.!

Als jij de details hebt pls keep me posted.

Misschien dat ik dan ook ff meega. Die kawa van jou op de aanhanger en gaan ghe ghe })

Hoest trouwens met het proefrittenrijden?
 
Op zaterdag 29 juni 2002 21:30 schreef F.O.R.E. het volgende:Als jij de details hebt pls keep me posted.
Doe ik, gaan we gewoon ff kijken daaro.

Misschien dat ik dan ook ff meega. Die kawa van jou op de aanhanger en gaan ghe ghe })

Hoest trouwens met het proefrittenrijden?
Ja lach maar, mijn arme Kawaatje zal nooit meer rijden ;(

Maarreh, proefritten daar ga ik denk ik komend weekend mee beginnen. Toch nog iets te veel last van mijn hand om dat dit weekend al te doen. Moet ook ff ergens een helm kopen of regelen, anders zal er weinig gereden worden.
 
Klinkt fun... Effe checken :)
Ga je nog op je 25 KW, Daniel? Of heb je al je nieuwe besteld?

Minikaartje:
mapgr.jpg
 
Hij staat wel in mijn planning deze dag
Hoop alleen dat hij het weer doet tegen die tijd
Ik heb er wel vertrouwen in
Het is maar een kleinigheidje
 
misschien dat ik ook ff ga kijken.

lang geleden dat ik op een crossmotor en een quad heb liggen stoeien, dus als het daar kan.
 
ja dat is klote voor je jekko!!! want deze gast is er wel bij!! maar ik zal wel een rondje voor je rijden op een zx12r, rondje varen , crossen en sqauten hahaha 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan