Kawasaki recordpoging Nol Bikker

Slechte zaak dat de site geen encryptie gebruikt en dan zoveel prive info vragen en een pagina verder alle inschrijvingen met voornaam, achternaam en motor. Ik heb een Kawa, maar mooi dat ik deze info niet geef zonder encryptie, laat staan dat ik met naam en motor op internet wil. Kost ze toch weer een motor voor het record.
Je kunt gewoon opdagen natuurlijk ;)
Maar ik snap je best.
 
@Lemmy Oh wat ik al zei, tal van mogelijkheden hoor, ook gewoon onjuiste info in het formulier zetten werkt prima. Er leiden meer wegen naar Rome. :) Maar ik ga Benelli nog een 2e kans geven die dag. :P Er is een shitload te doen nu de mooie dagen er weer aan komen. De motorrijders hebben het echt voor het kiezen. :]
 
Ik ga totaal niks doen, 't komt me echt te slecht uit. Had een motor geregeld en alles, maar ik ga 't niet halen. Leuk hoor, studeren.
 
Nee, 't was een W800. Of is, of zo.

Heerlijke motor! 87Slabside komt ook op een W800, dus dan is ook jouw type motor gedekt. :+
Jammer dat er geen KR-1S tussen zit. Je zou toch zweren dat er nog wel een paar van moeten zijn in Nederland.
 
Poosje terug nog, een eerste generatie RS250. Kom ik aan met een 2019 ZX6R... natuurlijk alleen aandacht voor die twintig jaar ouwe meuk :P
 
Gaat niet lukken ,nie 🤔 😏
1395709


Vrijdag wel mettet*O**O**O*
 
Poosje terug nog, een eerste generatie RS250. Kom ik aan met een 2019 ZX6R... natuurlijk alleen aandacht voor die twintig jaar ouwe meuk :P

snap ik,Lelijk hok:+
KR1S 😍
1395717
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren,
Allereerst een goede morgen en een vraagje inzake het Nol Bikkerfeest. Het wordt mijn eerste gala.
Ik kom daar, zet mijn motor op dat plankje en sta daar in mijn motorpak. Waar laat ik dat of loop ik in het zonnetje in mijn zwarte outfit rond met helm bungelend aan mijn arm?
Geen idee wat voor weer het gaat worden, neem wel iets van zomerkleding mee of doe het aan maar hoe doen jullie dit?

Ik lees graag jullie ervaringen.

Gr Rolf
 
Dames en heren,
Allereerst een goede morgen en een vraagje inzake het Nol Bikkerfeest. Het wordt mijn eerste gala.
Ik kom daar, zet mijn motor op dat plankje en sta daar in mijn motorpak. Waar laat ik dat of loop ik in het zonnetje in mijn zwarte outfit rond met helm bungelend aan mijn arm?
Geen idee wat voor weer het gaat worden, neem wel iets van zomerkleding mee of doe het aan maar hoe doen jullie dit?

Ik lees graag jullie ervaringen.

Gr Rolf
Zweten, het is niet anders. Al doe ik mijn motor-spijkerbroek aan. En de helm gaat aan het haakje onder de duo-seat.
En bij thuiskomst onder de douche.
 
Heren, ik moet alsnog afzeggen. Ik heb vakkundig mijn kleppendekselpakking naar de klote geholpen. Moet nu dus wachten op een nieuwe.
 
Vandaag een erg leuke dag gehad bij Nol Bikker. Ik was er met m'n opgevoerde ZXR uit '93. Wat stonden er verschrikkelijk mooie machines tussen.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de informatie die verstrekt werd erg summier was.
Hoe laat is er bekend gemaakt dat het record gehaald is? (Ik ben rond 17:15 uur naar huis gereden, toen was er nog niets bekend) Ik zie net op youtube dat er 784 deelnemers waren en dat het dus gelukt is om een vermelding te krijgen in het GWR boek.
 
Voor wie er niet bij was, hieronder wat filmpjes die ik geschoten heb...

Overzicht van het terrein

Trappelend om te vertrekken

Bij terugkomst

De uitslag

Het was een geweldige dag, al zeg ik het zelf *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan