Kawasaki s3 400...ontstekings gezeik..

Mooie motor! Zo zie je maar weer er werd al gesproken van een krukasrevisie en met een set andere bougies is het opgelost.
 
Laatst bewerkt:
indd... wat een verschil verkeerde bougies kan maken.
Starten gaat ook een stuk gemakkelijker.
Groet
Sebas
 
Mooie motor! Zo zie je maar weer er werd al gesproken van een krukasrevisie en met een set andere bougies is het opgelost.

Ja dat is vaak het standaard antwoord,de krukaskeerringen zullen wel lek zijn.
Ik heb toch best veel 2 takten gehad,maar heb nog geen lekke keerringen gehad in
al die jaren.
Wel een keer bij mijn Kreidler de keerringen vervangen,bleek achteraf ook de ontsteking
geweest te zijn. |( :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook niet, je hebt veel mensen die het gelijk hebben over uit elkaar trekken en reviseren terwijl dat in veel gevallen helemaal niet nodig is.
 
al 1 keer bij de KR1, die aan de primaire aandrijving. Toen was ie een olie-brander.

En al vele Honda Sky blokjes met lekke dichtingen gehad, en dat geeft symptomen zoals TS beschreef.
 
al 1 keer bij de KR1, die aan de primaire aandrijving. Toen was ie een olie-brander.

En al vele Honda Sky blokjes met lekke dichtingen gehad, en dat geeft symptomen zoals TS beschreef.

Tja het is geen Suzuki kwaliteit ;)
 
Woeha, was 40 jaar geleden mijn eerste motor! Nieuw gekocht in de bioscoop bij Safe Rotterdam. Ik had er NGK B8HS in. Probleemloos 50K km mee gereden. Bij 40 nieuwe zuigers erin en weer nieuw. Verder nooit enig malheur aan gehad. Liep de teller uit bij volgas :P

full


Mooi ding heb je! Maar? KH zijdeksels of helemaal KH?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan