Kawasaki Superbikes jaren ´70-´80

Hier is sinds 13 oktober vorig jaar niets meer gepost.
Ik geef die oma even een schop onder heer r**t met deze prachtige jaren 80 'superbike.'
 
Als de kleurstelling origineel zou zijn EN hij zou goed lopen zou het een prima prijs zijn. Nu iestie te duur... want carbs synchroniseren eindigd in een carb-schoonmaak-revisie-achterstallig onderhoud inhaal aktie.
En dat topgun verhaal moeten ze ook eens laten...
 
Dat schijnt een 600 geweest te zijn toch . . . ? Met 10 versnellingen 👏🏻De jaren '90 ZXR kleuren kloppen inderdaad niet maar ik vind het 'm ook niet misstaan.

wel de wielen nog even rose spuiten dan 👍🏻
 
Wat waren de motoren toen lang hè? In elk geval optisch.
 
Tis iig geen roze :+
En eind jaren 80 fiets:t, misschien heb ik het ooit ergens gelezen maar : eigenbouw bodykit?
Klopt ..bodykit etc etc...…………….
Heel veel anders dan een standaard zx10 , is een mix met zzr1100 en allerlei subtiele aanpassingen …(Motorfiets is geen drol waard , dus blijft mooi bij me)
 
Nou` hier dan nog een pic uit deze hoek ..Gezien dat het hier Kawa freaks zijn zal er geen bezwaar tegen zijn .. De hele achterpartij is zzr1100 , aangepast subframe achter , voorvork ook een bijeenraapsel van dingen , bodywerk is een eigenbouw` voortgekomen uit aftermarket polyester zooi waar de zaag is ingezet door mij, en aan veranderd is zodat het naar m`n eigen zin was. (geen beetje maar de hele kop vd kuip , en ook de complete puntbak) het zitje van duozit omgepolyesterd naar mono ..tank voor aangepast , uitlaatpijp verloop , etc ...
Ding loopt ook nog eens als een kanon.. En staat op de peperdure gp versie conti , die handmatig gefabriceerde uit Engeland ..(totaal overbodig natuurlijk, maar kon ik voor een prikkie kopen ) wordt tijd dat ie weer eens rolt , motor staat al weer bijna 3 jaar stil ..
Maar ja` te veel andere shit he`....

PS - lakwerk is ook geheel in eigen beheer gedaan , met een knipoog naar het gpz tijdperk, dat vond ik wel leuk .
Bekijk bijlage 1491129
 
Laatst bewerkt:
935a23be-f93f-11e6-9469-94b9dad9c27d.jpg
 
Nou` hier dan nog een pic uit deze hoek ..Gezien dat het hier Kawa freaks zijn zal er geen bezwaar tegen zijn .. De hele achterpartij is zzr1100 , aangepast subframe achter , voorvork ook een bijeenraapsel van dingen , bodywerk is een eigenbouw` voortgekomen uit aftermarket polyester zooi waar de zaag is ingezet door mij, en aan veranderd is zodat het naar m`n eigen zin was. (geen beetje maar de hele kop vd kuip , en ook de complete puntbak) het zitje van duozit omgepolyesterd naar mono ..tank voor aangepast , uitlaatpijp verloop , etc ...
Ding loopt ook nog eens als een kanon.. En staat op de peperdure gp versie conti , die handmatig gefabriceerde uit Engeland ..(totaal overbodig natuurlijk, maar kon ik voor een prikkie kopen ) wordt tijd dat ie weer eens rolt , motor staat al weer bijna 3 jaar stil ..
Maar ja` te veel andere shit he`....

PS - lakwerk is ook geheel in eigen beheer gedaan , met een knipoog naar het gpz tijdperk, dat vond ik wel leuk .
Bekijk bijlage 1491129
Mooi gedaan hoor.
lekker houden en van genieten. Zeker als ie prima loopt en rijdt. 👍🏻
alleen kettingscherm vind ik erg lang, maar ik weet ook waarom je dat erop hebt zitten.
Ik heb het kettingvet op mij rugzak. ;)
 
Mooi gedaan hoor.
lekker houden en van genieten. Zeker als ie prima loopt en rijdt. 👍🏻
alleen kettingscherm vind ik erg lang, maar ik weet ook waarom je dat erop hebt zitten.
Ik heb het kettingvet op mij rugzak. ;)
Klopt` het ding is wat lang..maar heb ik niet gemaakt, hahaha`
Heb de motor jaren terug gekocht bij Schepers in Assen , stond daar toen al meer dan 10 jaar in de showroom . (toendertijd veel te duur door hem ingeruild)
Ding was deels als danig verbouwd waardoor hij mij wel aanstond om te kopen als project bike , heb na aanschaf het ding nog meer onder handen genomen .. maar het kettingschermpje (uit luiigheid) maar zo gelaten uit respect naar de vorige verbouwer , evenals de voorvorkbrace en de remklauwen (Tokico) en de adapters..
 
Laatst bewerkt:
Deze GPZ1100B1 wel te koop dan?
Wat wil je nou met zo`n hok , zuipen , altijd ellende , kan je beter een 1000r Lawson replica kopen met normale carburatie .;)
(Ik heb wel eens ooit zo`n B gehad met injectors in de aanzuiging ,dus niet in de kop. Maar dit is een plaatje van het Net ter verwijzing naar de kleurstelling van m`n zx10..
 
Klopt` het ding is wat lang..maar heb ik niet gemaakt, hahaha`
Heb de motor jaren terug gekocht bij Schepers in Assen , stond daar toen al meer dan 10 jaar in de showroom . (toendertijd veel te duur door hem ingeruild)
Ding was deels als danig verbouwd waardoor hij mij wel aanstond om te kopen als project bike , heb na aanschaf het ding nog meer onder handen genomen .. maar het kettingschermpje (uit luiigheid) maar zo gelaten uit respect naar de vorige verbouwer , evenals de voorvorkbrace en de remklauwen (Tokico) en de adapters..
Kettingschermpje gewoon mat Zwart spuiten en je ziet hem niet meer . het kan soms zo makkelijk zijn
 
Wat wil je nou met zo`n hok , zuipen , altijd ellende , kan je beter een 1000r Lawson replica kopen met normale carburatie .;)
(Ik heb wel eens ooit zo`n B gehad met injectors in de aanzuiging ,dus niet in de kop. Maar dit is een plaatje van het Net ter verwijzing naar de kleurstelling van m`n zx10..

Aha, op die fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan