Kawasaki Superbikes jaren ´70-´80

[afbeelding]

GPZ810 van m'n broer.. Rijdt en stuurt ultiem, met zo ongeveer 97 achterwiel pk's.
Rijdt hij er wel eens op dan?
Hele mooie motor! Zag er pijnlijk netjes uit.

full
 
Prachtige fiets,mooi oud plaatje.
wat anders, in 2012 was ik in Grollo/ Racing Speedshow Grolloo een mooi evenement, het blijkt daarna nog enkele malen te zijn herhaald maar gemist, zal wel via facebook worden bekend gemaakt.
Dus als dat voor 2017 weer zo zou zijn, wil er iemand ff melding van maken?
Mooi evenement om te bezoeken namelijk.

( groeten uit Grollo, oa wie kent het niet? ) maar das muziek.
 
Laatst bewerkt:
Prachtige fiets,mooi oud plaatje.
wat anders, in 2012 was ik in Grollo/ Racing Speedshow Grolloo een mooi evenement, het blijkt daarna nog enkele malen te zijn herhaald maar gemist, zal wel via facebook worden bekend gemaakt.
Dus als dat voor 20217 weer zo zou zijn, wil er iemand ff melding van maken?
Mooi evenement om te bezoeken namelijk.

( groeten uit Grollo, oa wie kent het niet? ) maar das muziek.

Ook al zou je het willen, zó oud ga jij niet worden dat je dat nog meemaakt _O-
 
Marcel, verveel je je?
Heb je alle sneeuw al weggeveegd ?
Mooie Honda ;)

full


Die moderne Kawa´s heb ik het niet zo mee :N
Ik maak er graag een plaatsje voor in mijn garage, met of zonder olielek..
 
Laatst bewerkt:
fuck _O- ik zie het nou pas.. _O- _O- _O-

weer een topic over ouwe kawas :? ....hoeveel denken jullie er met elkaar vol te lullen.... :? :N _O- :+
 
Marcel, verveel je je?
Heb je alle sneeuw al weggeveegd ?
Mooie Honda ;) [afbeelding]

Ach mijn vrouw is aan het strijken, dus ben maar weer een keer achter de computer gedoken.
Al zoekende kom je leuke plaatjes tegen :+

Zo zag mijn eerste mini Superbike uit :Y

Een snellere manier om op school te komen of weg te komen was als 17 jarige bijna niet mogelijk :]





full
 
fuck _O- ik zie het nou pas.. _O- _O- _O-
weer een topic over ouwe kawas :? ....hoeveel denken jullie er met elkaar vol te lullen.... :? :N _O- :+
Ja precies, die van mij is nog erger. Volgt GTST al sinds de prehistorie. Mooie van dit topic is dat de Z1/ 900/1000 topic een beetje verschoond blijven van rokende tweetakten ;)
 
Laatst bewerkt:
Jouw eerste mini Superbike. :}
Dit is die van mij dan.
ook tweetakt en ik heb 'm nog.
Morgen moet ik na het werk nog even naar de kroeg, dus morgen gaat hij weer ruim 90 km maken. *O*
full
 
Laatst bewerkt:
en de andere kant :t
full

Superbike uit 1978 , en het gras is groen *O* :+
 
Laatst bewerkt:
toch maar weer een groene motor, 't werd zo stil ......
nog wel een tweetakkie
8-)
full
 
hihihihi, uit de oude doos (nou ja oude doos .... }) )

@ Huibert,

Wat denk je van een Z650 voor je vrouw.
Natuurlijk wordt het jouw fiets, maar dan heeft ze het idee dat ze ook iets heeft :+

Een Z650 was mijn tweede Kawa in 1979 en moet zeggen dat dat eigenlijnk één van mijn fijnste motorfietsen was..........
Lekker sturen, ongewoon handelbaar en na een paar kleine ingreepjes nèt zo snel als een Z1.

Vlak voor de, toen, nieuwe A27 van Utrecht naar Hilversum was ik met een paar vrienden onderweg (Suzuki GT750, GS750, CB750, GL1000) terug naar huis.
Dan was het altijd, de dood of de gladiolen. Wie het eerst bij de "Bosberg Parkeerplaats" was (wilde je een paar jaar later ook niet meer gezien worden) had gewonnen en hoefde het avondeten niet te betalen :P
Je moest dan een klein stukje door Utrecht langs de Kromhout kazerne. Sloot er een Z1 aan bij ons groepje.
Het duurde even, maar toen de 650 goed op toeren was, was de Z1 steeds verder naar achteren te vinden tussen mij en m´n maten.

Kortom, een Z650 met (durf het bijna niet te zeggen) setje Suzuki GS750 carburateurs, kan ook een leuk alternatief zijn en koop je nu nog redelijk gunstig.

Houdt er wel rekening mee dat het blokje een glijlager krukas heeft en dus niet zo vergevingsgezind is als een kogelgelagerde Z(1)900/1000.

Is wel een echte "fun fiets"

Ik wil er eigelijk ook nog eens ééntje hebben voor mijn vrouw, maar ze wil haar Transalp 650 niet kwijt, ook al heeft ze er dit jaar 0 KM mee gereden :N

Gelukkig heb ik de Trans van tijd tot tijd bewogen :]

P.S. als je deze foto ziet denk je niet meer aan motorfietsen. Ik in ieder geval niet :P :P :P
Mooie anecdote, maar ... is het nou een Z650 voor de vrouw of een vrouw voor de Z650 :?
Wordt het misschien tijd voor een nieuw topic ? "Kawasak SuperBABES jaren '70 - '80" _O-

full


zo een heb ik er ook gehad (alleen de motor '( )
 
Laatst bewerkt:
hihihihi, uit de oude doos (nou ja oude doos .... }) )Mooie anecdote, maar ... is het nou een Z650 voor de vrouw of een vrouw voor de Z650 :?
Wordt het misschien tijd voor een nieuw topic ? "Kawasak SuperBABES jaren '70 - '80" _O-

[afbeelding]

zo een heb ik er ook gehad (alleen de motor '( )

En dan vraag je mij of ik niets te doen heb :+

Da´s een stukkie van minimaal een paar jaar geleden. En ja de Z650 is er en ook nog voor de vrouw (nu maar hopen dat ik er af en toe ook op mag kruipen al ie klaar is _O- )
Voel ´m al aankomen, ik bedoel dus de 650 ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan