Kawasaki Superbikes jaren ´70-´80

Maar het gaat hier over SUPERBIKES B|

Of het nu standaard exemplaren zijn uit de ´70 of ´80er jaren of hoog opgefokte dingen maakt niet uit, maar ook hier geen Puchjes :X

Dit is mijn huidige en was toendertijd een echte superbike (nu een leuke toerfiets)

full
 
Nog een Drag-Race foto maar nu vanuit NL.

Aalt Toersen op de pro Z1000 Z1-R in steenwijk.

Deze meneer reedt voorheen wegraces en niet onverdienstelijk :}



full
 
Speciaal voor Drag-Racing had je heel aparte spullen.
Kijk die cilinderkop, bijna geen koelribben :N
Ja mooi, en het cilinderblok is voorzien van Nicasil cilinderwanden of niet??
 
Kan zijn, maar is voor een drag racer niet echt nodig.
Die rijden per seizoen (inklusief de kwalificaties) misschien zo´n 60km per jaar :+
Daarnaast maken ze ook nog 60 km burnouts per jaar, maar inderdaad maken ze de kilometers niet echt. Wel bijzonder dat het in dit cilinderblok wel lijktte zitten en jammer dat het in de originele cilinderblok niet zit. vanaf een halve ton beginnen de originele te roken en te verbruiken ... '(
Ik denk dat ik nog maximaal 30 dkm te gaan heb voor ook mijn huidige Z op 1 liter olie per 1000 km zal zitten.
't Blijft een gave superbike, maar toch jammer.. :')
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast maken ze ook nog 60 km burnouts per jaar, maar inderdaad maken ze de kilometers niet echt. Wel bijzonder dat het in dit cilinderblok wel lijktte zitten en jammer dat het in de originele cilinderblok niet zit. vanaf een halve ton beginnen de originele te roken en te verbruiken ... '(
Ik denk dat ik nog maximaal 30 dkm te gaan heb voor ook mijn huidige Z op 1 liter olie per 1000 km zal zitten.
't Blijft een gave superbike, maar toch jammer.. :')

Ach Roger, ik weet het niet. Misschien hebben veel mensen pech of mijn broer en ik heel veel geluk.
Mijn blok heeft een geschatte 57.000km op de klok en die van mijn broer een goeie 60 duizend volgens mij. Wij hebben geen olieverbruikproblemen.

Weet van mijn oude Z1-R dat die wel verbruikte en zelfs niet weinig maar na het vervangen van de klepseals was dat voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Ach Roger, ik weet het niet.4Misschien hebben veel mensen pech of mijn broer en ik heel veel geluk.
Mijn blok heeft een geschatte 57.000km op de klok en die van mijn broer een goeie 60 duizend volgens mij. Wij hebben geen olieverbruikproblemen.
Weet van mijn oude Z1-R dat die wel verbruikte en zelfs niet weinig maar na het vervangen van de klepseals was dat voorbij.
Ik kijk het even aan, en als het echt te erg wordt kijk ik wel wat ik eraan ga doen. Nu weer verder met de superbikes :Y, dus kom maar weer door met de plaatjes
Ik kom met de verkeerde ... ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan