Kawasaki Superbikes jaren ´70-´80

Keith Code Kawazaki Z-1, leidt Wes Cooley ook Kwa, Steve McLaughln BMW, Reg Pridmore BMW. AMA Superbike Riverside National 1976.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net wat jonger dan jullie, dus ik weet niet in hoeverre jullie dit nog een superbike vinden.
Dit is wel een beetje uit mijn begintijd. De Z1 en Z1000 afgeleiden heb ik nooit zien racen. De 851 uit eerder dit topic (en later de 888 koffiemolens ) herken ik ook nog wel.

Als dit te jong is voor jullie is het mijn eerste en tevens laatste post in dit topic.
Verwacht er van mij uberhaupt niet al teveel van, maar plaatjes kijken vind ik altijd wel leuk. ;)
Alsof er nog niet genoeg was over 70's en 80's Kawa's was ... :N
Goed gedaan Marcel! :t
full
 
Ik ben net wat jonger dan jullie, dus ik weet niet in hoeverre jullie dit nog een superbike vinden.
Dit is wel een beetje uit mijn begintijd. De Z1 en Z1000 afgeleiden heb ik nooit zien racen. De 851 uit eerder dit topic (en later de 888 koffiemolens ) herken ik ook nog wel.

Als dit te jong is voor jullie is het mijn eerste en tevens laatste post in dit topic.
Verwacht er van mij uberhaupt niet al teveel van, maar plaatjes kijken vind ik altijd wel leuk. ;)
Alsof er nog niet genoeg was over 70's en 80's Kawa's was ... :N
Goed gedaan Marcel! :t
[afbeelding]

Deze foto hoort hier bijna thuis.....
Omdat het de zoon van Yvon is, Miguel Duhamel.
Fiets is jaren '90
 
Leuk extraatje aan toe voegen, wie zijn het?...............

Tja, tegenwoordig probeer ik de eventuele info ook op te slaan. Deze 3 plaatjes had ik na wat speurwerk nog op de pc staan.
Alleen de middelste heeft de naam GGuignabodet op de kuip staan, via google kom je uit op een Franse (je verwacht het niet) coureur uit de jaren '70/begin 80.

Die laatste foto vind ik geweldig vanwege de beide merken ( :P )en de relexheid van de coureurs, alsof ze staan te wachten op de rest... die waarschijnlijk vér achter blijven. :+

Leuk topic dit :t
 
Klinzmann heeft een Duitse roots,hij was geen onbekende en reed meen ik ook 250 cc of 350 is allemaal wel weer ff geleden. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan