Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Zou de Versys1000SE 'zwaar genoeg' zijn voor de Michelin Road6 GT's in plaats van de gewone Road6's?
 
Vermoed het wel , op de site van Michelin staat onder eerste montage de , BMW R-Nine T en de Yamaha MT-07 Tracer .
De Versys 1000 is niet echt de lichtste fiets qua gewicht.
Zelf heb ik de Bridgestone T32 GT en ben hier ook super tevreden over , met mijn vorige set T31 GT heb ik na 20.000 km gewisseld en ik heb 95% van de km's met het vrouwtje achter op gereden dus de GT banden dat onder een Versys daar heb ik goede ervaringen mee .
 
Vermoed het wel , op de site van Michelin staat onder eerste montage de , BMW R-Nine T en de Yamaha MT-07 Tracer .
De Versys 1000 is niet echt de lichtste fiets qua gewicht.
Zelf heb ik de Bridgestone T32 GT en ben hier ook super tevreden over , met mijn vorige set T31 GT heb ik na 20.000 km gewisseld en ik heb 95% van de km's met het vrouwtje achter op gereden dus de GT banden dat onder een Versys daar heb ik goede ervaringen mee .

Thx!
 
Zou de Versys1000SE 'zwaar genoeg' zijn voor de Michelin Road6 GT's in plaats van de gewone Road6's?
Heb alleen nog maar met de road 4 en road 5 gereden.
Met de road 4 meer dan 10 sets en de road 5 tot nu toe 6 sets.
Heb nog nooit de GT's genomen.
Rij wel nooit met duo.
Bandenslijtage ziet er optimaal uit.
 
Someone's calling..:]


20240327_111430.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje over je bandjes , deze liggen er nu ongeveer een jaartje er op of dat nog niet .
Hoe bevalt dit nu tegen over de normale band die er op lag .

Banden bevallen prima, maakt de Versys nog allrounder :P

Meer dan voldoende grip nat en droog wegdek, je kunt er heel wat kilometertjes op rijden, ook een gravel/(hard)zandpad is nu prima te doen.

Ze sturen wel wat zwaarder in dan een 100% 'wegband', maar daar wen je snel aan. En als je gaat pushen dan wordt het wat beweeglijker en geven bijvoorbeeld de Road5's meer vertrouwen onder hard remmen, accelereren, onder (grotere) hellingshoek, maar dat is het compromis wat je maakt.
 
Gaat die Versys H2 (SE) er komen...?

En wat zou die dan gaan kosten..:X:X

Z H2 SE €24.850
Ninja H2 SX SE €32.400

Versys H2 SE €...
 
Terug
Bovenaan Onderaan