Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Zit er in het lichtbeeld van de nieuwe modellen dan wél een punt naar rechtsboven ? 🤔
Bij de vorige modellen ('15/'16) is er nl. alleen een vlakke lichtbundel zonder punten naar boven, en hoeven ze dus alleen verticaal te "verschuiven".
20200325_210640.jpg


Alhoewel het lichtbeeld toch redelijk vlak lijkt, lichten reflecterende borden wel op. De lampen kunnen per stuk verticaal en horizontaal gesteld worden.
 
Zo zie je maar, ik had zelf ook niet verwacht dat die kabel daar tussen paste. Als het scherm op de houder geplaatst is zie je niets meer van die kabel. Ook vanaf de voorkant gezien zie je de kabel niet.

Vandaag nog eens goed naar de oplossing gekeken en ik heb mijn kabel verlegd. Ik denk dat we nu dezelfde oplossing hebben gekozen :-). Ik had aanvankelijk niet door dat hij ook hoog achter het dashboard kon verdwijnen, dacht alleen helemaal beneden. Dus dank voor de tip, het ziet er nu weer een stuk strakker uit! :]
 
Vandaag nog eens goed naar de oplossing gekeken en ik heb mijn kabel verlegd. Ik denk dat we nu dezelfde oplossing hebben gekozen :-). Ik had aanvankelijk niet door dat hij ook hoog achter het dashboard kon verdwijnen, dacht alleen helemaal beneden. Dus dank voor de tip, het ziet er nu weer een stuk strakker uit! :]

Geen dank hoor.
 
Wordt Hier nog een beetje gereden?
De 1000 km beurt komt er aan. Normaliter had ik binnen twee weken de 1000km wel gehaald, maar die het thuiswerken zijn het vooral 'zinloze' kilometers. Desaliettemin wel genoten van de kilometers tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan