Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Juist wel :P, daarom wil ik overstappen op 'zachte' zijkoffers. Die zijn een stuk minder kwetsbaar, mocht je een keer omdonderen op een lastig achteraf weggetje ofzo.
Daar heb je een punt.;)
Alleen ziet het er niet zo " strak" uit als met de oem koffers met binnentassen.
Wellicht krijg je ook een of andere rek-constructie erop 🫢.
Alles wat je opbouwt is natuurlijk minder mooi........🫣
 
Daar heb je een punt.;)
Alleen ziet het er niet zo " strak" uit als met de oem koffers met binnentassen.
Wellicht krijg je ook een of andere rek-constructie erop 🫢.
Alles wat je opbouwt is natuurlijk minder mooi........🫣
Ziet er inderdaad -incl. rek constructie ;)- een stuk minder strak uit en de OEM koffers zijn ook veel mooier, maar in dit geval functie boven vorm.
Best vervelend als je ergens 'in the middle of nowhere' bent en je kunststof koffer/deksel/sluitmechaniek zegt 'krak' bij een onzachte aanvaring met de grond of obstakel.. en gewoon zonde om daar die dure koffers voor te misbruiken. Handige van die zachte sidebags is ook, dat je er makkelijk andere dingen aan vast kunt hangen/strappen.

Eigenlijk moet je met een Versys1000 (incl. fancy koffers 8-)) gewoon op het asfalt blijven met z'n stevige gewicht, geringe grondspeling en 17inch wielen, maar ik zie juist wel weer de uitdaging om af en toe een zijpaadje te nemen :P :]
 
🤔 Handige van die zachte sidebags is ook, dat je er makkelijk andere dingen aan vast kunt hangen/strappen.
Daar heb je idd een ( stevig) puntje.
Wij willen volgend jaar met zijn 2-en op de Versys, GB gaan doorkruisen, en dan zijn de oem koffers iig niet over bemeten om het voorzichtig te zeggen.
Eigenlijk moet je met een Versys1000 (incl. fancy koffers 8-)) gewoon op het asfalt blijven met z'n stevige gewicht, geringe grondspeling en 17inch wielen, maar ik zie juist wel weer de uitdaging om af en toe een zijpaadje te nemen :P :]
Ik heb ook wel wat zijpaadjes genomen gedurende onze reizen, maar daar zit wel iets van beperking in.
Vandaar dat ik ook overwogen heb een Tiger 1200 te kopen.........., maar voor die paar keren ( iets van) offroad 🤔
 
Best vervelend als je ergens 'in the middle of nowhere' bent en je kunststof koffer/deksel/sluitmechaniek zegt 'krak' bij een onzachte aanvaring met de grond of obstakel.. en gewoon zonde om daar die dure koffers voor te misbruiken. Handige van die zachte sidebags is ook, dat je er makkelijk andere dingen aan vast kunt hangen/strappen.

Ehm. Welk stuk van bovenstaande kun je niet oplossen met ducttape? :+
 
Eerste ritje vant jaar ook effe gemaakt. Met de nieuwe ruit erop. Zeer naar mijn zin🤓
 

Bijlagen

  • 20230104_145456.jpg
    20230104_145456.jpg
    309,2 KB · Weergaven: 47
Terug
Bovenaan Onderaan