Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ff voorstellen, Arie, 58 Raamsdonksveer. Versys 2022
Op zoek naar beugel voor de garmin xt , die binnenkort wordt aangeschaft. Er zijn er voor op stuurklemmen, en boven de klokken. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 types?
Mee eens , ook met mijn tanktasje is dit een ideale positie.Ik heb mijn navigatie boven mijn klokken en vind dat een erg fijne plaats.
In eerste instantie had ik de XT boven de klokken geplaatst, door de vele trillingen vond ik dit niet prettig.ff voorstellen, Arie, 58 Raamsdonksveer. Versys 2022
Op zoek naar beugel voor de garmin xt , die binnenkort wordt aangeschaft. Er zijn er voor op stuurklemmen, en boven de klokken. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 types?
Ik heb de beugels van SW Motech, boven de klokken, en geen enkele trilling!
Art 4 en hij moet passen.Ben op zoek naar een schijfremslot, iemand tevreden van een bepaald type wat past op de Versys 2019
Ben op zoek naar een schijfremslot, iemand tevreden van een bepaald type wat past op de Versys 2019