Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum

Flauwekul volgens mij.

Geen flauwe kul is:

Kawasaki organiseert Mega News Show 2019 modellen

Als grootste Japanse motormerk in de Benelux heeft Kawasaki besloten om een vervolg te geven aan haar succesvolle News Show in het Nationaal Militair Museum in Soest. In het weekend van 1 en 2 december zullen alle nieuwe 2019 Kawasaki modellen en primeurs weer op deze schitterende locatie te bewonderen zijn.

Tijdens de Kawasaki News Show zullen niet alleen alle 2019 Kawasaki modellen en kleuren voor het eerst op Nederlandse bodem te zien zijn.
Ook zullen een groot aantal Kawasaki partners, zoals Race Teams, Clubs en een schitterend ‘Kawasaki Legends Museum’ voor een onvergetelijke merkbeleving zorgen.
Daarnaast zullen vele vaste partners, waaronder Monster Energy en Motul aanwezig zijn


Henk Salomons, General Manager Kawasaki Motors Benelux: “De eerste editie van de Kawasaki News Show afgelopen jaar was een doorslaand succes. De bezoekers konden de unieke mix van een hoogwaardige merkpresentatie met vrij parkeren en vrije toegang tot een indrukwekkend museum enorm waarderen.
Met onze eigen News Show doen we onze fans in een topomgeving een groot plezier!


Schrijf je nu alvast in.
De toegang voor de Kawasaki News Show en het museum is gratis op vertoon van je motorrijbewijs en na pre-registratie op www.kawasaki.nl.
Mensen zonder motorrijbewijs betalen het gesponsorde Kawasaki tarief van € 5,- (normale entreeprijs € 14,00).

Bron: Premium Motors

Dat 2019 model geloof ik niet , is exact het zelfde als de afgelopen jaren en ik neem aan dat deze toch wel hier en daar vernieuwd is , anders had deze al wel bij de dealers gestaan als sommige andere 2019 modellen .

En ik ga naar Soest , eens lekker snuffelen op de groenste beurs die er is .
 
Dan zal het niet lang duren voor de nieuwe Versys 1000 in België ook met een show bij de dealers staat Frans👍
Mijn hielplaat projectje is ook bijna af. De bevesting nog zwart spuiten en de carbon nog schuren en polieren en klaar.
wgx6px.jpg

1fd9u9.jpg
Dat blinkt 8-) serieus Frank , altijd bezig , eens is deze af en dan
 
Iemand ervaring met double tronics(om de 2 koplichten samen te laten branden)
Is het vergelijkbaar licht gelijk de gewone lamp.Ik bedoel niet de lichtopbrengst maar het zicht op een afstand.Ik heb begrepen dat je in de kabel moet snijden.Is er materiaal bij om het terug waterdicht te maken.
Grtjs

Ik heb het bij Frans (@snarf61 ) gezien en je hebt kleur verschil.
Krimpkousen om waterdicht te maken.
 
Dan zal het niet lang duren voor de nieuwe Versys 1000 in België ook met een show bij de dealers staat Frans👍
Mijn hielplaat projectje is ook bijna af. De bevesting nog zwart spuiten en de carbon nog schuren en polieren en klaar.
wgx6px.jpg

1fd9u9.jpg
Knap hoe heb je dat kunnen doen?
Ben ook wel geïnteresseerd om zo met Carbon te werken ze , echt knap
 
Knap hoe heb je dat kunnen doen?
Ben ook wel geïnteresseerd om zo met Carbon te werken ze , echt knap
Je zou het niet zeggen Dasse maar op de hielplaten zitten 3 stickers. Die moeten er eerst af.
Dan de oppervlakte die je wilt carbonneren lichtjes opschuren en ontvetten met aceton. Dan
de eerste laag epoxy met zwart kleurpigment aanbrengen met een borstel en een uur wachten tot
de epoxy nog plakt maar niet aan je vingers blijft hangen. Carbon aanbrengen en daarna terug een
laag epoxy zonder pigment. 8 uur laten drogen en dan nat schuren met 200, 600, 1200 slispapier
tot het carbon zijdezacht is zonder oneffenheden.Dan laatste laag UV-bestendige epoxy aanbrengen,
8 uur wachten, schuren met 600, 1200 en daarna polieren met polierpasta. Klaar👍 Het lijkt simpel
maar dat is niet zo, al doende leer je het wel.
 
Je zou het niet zeggen Dasse maar op de hielplaten zitten 3 stickers. Die moeten er eerst af.
Dan de oppervlakte die je wilt carbonneren lichtjes opschuren en ontvetten met aceton. Dan
de eerste laag epoxy met zwart kleurpigment aanbrengen met een borstel en een uur wachten tot
de epoxy nog plakt maar niet aan je vingers blijft hangen. Carbon aanbrengen en daarna terug een
laag epoxy zonder pigment. 8 uur laten drogen en dan nat schuren met 200, 600, 1200 slispapier
tot het carbon zijdezacht is zonder oneffenheden.Dan laatste laag UV-bestendige epoxy aanbrengen,
8 uur wachten, schuren met 600, 1200 en daarna polieren met polierpasta. Klaar👍 Het lijkt simpel
maar dat is niet zo, al doende leer je het wel.
He ziet er wel super uit ;-)
Maar zijn toch rechte stukken ? Dus met een goed mes u Carbon afsnijden?
 
De hielplaat plooit lichtjes naar 3 kanten en carbon moet je knippen met een getande schaar. Voor je het knipt moet je
de omtrek van het voorwerp plus 1 cm met papiertape afplakken of het carbon weefsel valt uit elkaar. Zo gemakkelijk is
het niet hoor, Je moet ook het patroon van het carbon int het oog houden en van de eerste keer juist aanbrengen want
als je er terug aan trekt is het om zeep. Daarna aan de kanten opspannen met papiertape aan de achterkant van het voorwerp.
Pas als het droog is na 8 uur, met een dremeltje heel voorzichtig het overtollige carbon aan de rand weg schuren.🤪
 
De hielplaat plooit lichtjes naar 3 kanten en carbon moet je knippen met een getande schaar. Voor je het knipt moet je
de omtrek van het voorwerp plus 1 cm met papiertape afplakken of het carbon weefsel valt uit elkaar. Zo gemakkelijk is
het niet hoor, Je moet ook het patroon van het carbon int het oog houden en van de eerste keer juist aanbrengen want
als je er terug aan trekt is het om zeep. Daarna aan de kanten opspannen met papiertape aan de achterkant van het voorwerp.
Pas als het droog is na 8 uur, met een dremeltje heel voorzichtig het overtollige carbon aan de rand weg schuren.🤪
Ok niet zo gemakkelijk dus . Maar wel knap ze echt waar. En is dat slijtage vast dan?
 
De hielplaat plooit lichtjes naar 3 kanten en carbon moet je knippen met een getande schaar. Voor je het knipt moet je
de omtrek van het voorwerp plus 1 cm met papiertape afplakken of het carbon weefsel valt uit elkaar. Zo gemakkelijk is
het niet hoor, Je moet ook het patroon van het carbon int het oog houden en van de eerste keer juist aanbrengen want
als je er terug aan trekt is het om zeep. Daarna aan de kanten opspannen met papiertape aan de achterkant van het voorwerp.
Pas als het droog is na 8 uur, met een dremeltje heel voorzichtig het overtollige carbon aan de rand weg schuren.🤪
Dremel is al besteld ;-)
 
Goh, wat is slijtvast. Er zit,in totaal een laag van 1,5 mm epoxy boven de carbon laag schat ik. Ik denk niet dat ik daar
door geraak door er met mijn laarzen of broek tegenaan te schuren. Epoxy is beenhard en sterker dan gewone vernis.
 
In (Zuid-)Amerika noemen ze voor auto's en motoren het model van 2018 reeds de 2019-versie.... je ziet hier dus het huidige (oude) model van de Versys 1000 in het filmpje...

2018 ook nog niet eens volgens mij , lijkt de kleur stelling van 2016 wel trouwens , zwarte tank en de kappen allemaal groen
 
Hey Frans, ik weet het maar ik heb ze niet nodig, voldoende geel licht.:+
Geel en wit licht is toch geen pan op de Versys ? of heb je zin in een klusje ?
Zijn het verstralers ? dus geen mistlampen die in de breedte schijnen zodat je de lijnen op de weg kan zien ?
hey rik het zijn wel breedstralers led en je wordt goed gezien .
wat wil je klussen dan ?
grt frans
 
Iemand ervaring met double tronics(om de 2 koplichten samen te laten branden)
Is het vergelijkbaar licht gelijk de gewone lamp.Ik bedoel niet de lichtopbrengst maar het zicht op een afstand.Ik heb begrepen dat je in de kabel moet snijden.Is er materiaal bij om het terug waterdicht te maken.
Grtjs
ik zou het niet in combinatie doen met led lampen ,beeld in de reflector grootlicht blijft lasting je blijft verschil zien .
draden verbinden met tape of krimpkous
 
hey rik het zijn wel breedstralers led en je wordt goed gezien .
wat wil je klussen dan ?
grt frans

Mistlampen erop klussen als ik ze zou kopen, maar voorlopig even niet, het heeft genoeg gekost dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan