zo heb ik de nozzle van de scottoiler gemonteerd Bekijk bijlage 1338943Bekijk bijlage 1338944Bekijk bijlage 1338945
Oei ik zie de foto’s niet :-( mss in privé ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo heb ik de nozzle van de scottoiler gemonteerd Bekijk bijlage 1338943Bekijk bijlage 1338944Bekijk bijlage 1338945
zou het kunnen dat ik je vorige week zaterdag bij 2wheels gezien heb was je niet diegene die de tank opnieuw moest laten spuiten?Vandaag met de kawa dealer gebeld en hier in België zou hij eind deze maand beschikbaar zijn ,allesinds de gewone versie ...de se in februari 2019.
Die gewone komt de prijs op 13500€ en de se op 16500€ ,reken daar nog het gt pakket bij van ongeveer 1500€.
Ik overweeg mijn z1000sx 2017 in te ruilen voor de versys 2019
ja ik ookIk kan ze wel zien.
zou het kunnen dat ik je vorige week zaterdag bij 2wheels gezien heb was je niet diegene die de tank opnieuw moest laten spuiten?
Vandaag met de kawa dealer gebeld en hier in België zou hij eind deze maand beschikbaar zijn ,allesinds de gewone versie ...de se in februari 2019.
Die gewone komt de prijs op 13500€ en de se op 16500€ ,reken daar nog het gt pakket bij van ongeveer 1500€.
Ik overweeg mijn z1000sx 2017 in te ruilen voor de versys 2019
Nee bij 2wheels kom ik allang niet meer ...slechte ervaringen mee
Ik ben al drie dagen bezig een BMW R-GS1200 van 2012 op te knappen maar geef mij toch maar een Kawa om aan te sluitelen. En spaken wielen zal ik nooit moeten hebben, veel te veel kuis aan.Dat is dan € 18.000 voor de SE... een ( nieuw model) aangeklede BMW R1250GS LC komt in B op een € 22.000 ... dat is weliswaar nog steeds een verschil, maar niet gigantisch groot meer... dan zou ik voor dat budget toch niet meer vanzelfsprekend naar de Kawa grijpen, denk ik...
Na wat zoekwerk en gesprekken met verschillende mensen kwam ik tot de conclusie dat BMW niet de betrouwbaarheid geeft die ik er van verwachtte. Dus toch maar weer voor een japanner gegaan.
is dat niet een beetje te koud ,motorblok wordt niet erg warm ,wat doet de temp van je motor bij stationair draaien gaat hij dan wel naar de 96 graden en gaat de koel-vin wel aanVraagje over mijn antieke sleur uit 2018 : bij deze lage temperaturen, schakelt de versnellingsbak duidelijk slechter : soms moeilijk om naar een hogere versnelling op te schakelen, wat dan heel uitdrukkelijk moet gebeuren.
Ook als de motor “warm” is, maar ik krijg de watertemperatuur nu vaak niet hoger dan ong. 57 graden.
Bekend fenomeen bij de Versys 1000 ?
Dit is zijn eerste winter, zodat ik niet kan vergelijken met vorige jaren...