BackToKawa
Die hard MF'er
Volgens mij staat er nog zo'n ding bij mijn ouders, maar die is niet geschikt om 'permanent' aan de accu te hangen. Dit is een normale oplader, geen druppellader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, goed is goed hè!Proficiat.... Mét de zijkoffers is het toch een hele flinke brok motorfiets...
Blijf toch blij met mijn ouwetje... van 2018...
Daarnet de beest nog eens buitengelaten. Tot aan de winkel gereden en naar de nieuwe kawa gaan kijken. Het goeie nieuws is dat mijn vrouw m niet zo mooi vindt, voorkant vooral. Scheelt mij weer een pak flappen om mijne zwarte om te ruilen.
Ik vind m wel de max. Maar helaas te duur
Action Accu druppellader, ik heb hem gehaald en aangesloten op de Auto accu, er kan weinig mee mis gaan.
Aansluiten op + en - en gaan, een review van de druppellader, leuk om te lezen.
Ik heb de review ook gelezen, en lijkt niet slecht/wel goed te zijn.
Heb ze voor €11,50 gezien op Marktplaats
Maaaaaaaaaaaaar, met het oog op de toekomst, heb ik een Optimate 4 gekocht bij Mpartz (iig vandaag zonder verzendkosten) welke voor een toekomstige motor met can-bus ook geschikt is.
Komt als het goed is morgen binnen
Mijn motor komt niet meer permanent aan de druppellader. Ik heb een keer een accu in twee winters af moeten schrijven. Nu gaat hij een keer in de twee weken 24 uur aan de lader. En dat op aanraden van een accuexpert
En natuurlijk staan er nu mensen op die zeggen: mijne staat al 5 jaar aan de druppellader en ik heb nog nooit problemen gehad!
Die van mij niet meer. En laten wij we wezen, een accu kan makkelijk 2 weken zonder lader. Kan ie dat niet dan wordt het tijd voor een nieuwe accu
Niet iedereen heeft dezelfde ervaringen, uiteraard .
Jouw systeem gaf me de enige BMW-accu die de geest gaf na 2 jaar.
Mijn systeem (aan de druppellader, als-ie meer dan 4 dagen niet gaat rijden) geeft me tot hiertoe geen enkele overleden accu, ook niet na 5 jaar...
Dus....
Niet per sé, lees zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk nietDie toekomst is dus een ... BMW ????
Mijn motor komt niet meer permanent aan de druppellader. Ik heb een keer een accu in twee winters af moeten schrijven.
voor de xj6 heb ik nog een smoke led achterlicht liggen en een kuipruitje ,nog bijna nieuwIk heb in de 17 jaar dat ik weer rij nog nooit een accu af hoeven schrijven, wel meerder motoren gehad.
In de Kawa zit vanaf aflevering afgelopen jaar een nieuwe, maar we hebben 2 motoren (XJ6 voor het vrouwtje ) en zet de lader om de week om van de ene op de andere accu, no problemo !
volgens mij ook nog radiator beschermingvoor de xj6 heb ik nog een smoke led achterlicht liggen en een kuipruitje ,nog bijna nieuw
voor de xj6 heb ik nog een smoke led achterlicht liggen en een kuipruitje ,nog bijna nieuw
Maar het blijft een heerlijk lekkere motor, loopt echt als een naaimachientje, daar kunnen veel motoren een puntje aan zuigen
rijd goed maar iets te iel naar mijn zin had toen ingeruild voor een xjr1300IDD, de Versys bevalt me prima, en al zeker als je met duo rijdt, perfect
Maar als je wat kleiner van stuk bent, niet te veel hele lange (rechte) stukken rijdt, zoals bijv. veel snelweg, en niet met duo rijdt is de XJ6 een serieuze topkwaliteit "brommert"
Afgelopen zomer met duo op de XJ gereden, in een groep met 4 stuks 1000-enders, maar dat vereist toch een "iets" andere rijstijl voor wat betreft schakelen en toeren.
Toch wel leuk, maar niet voor een week of zo
Heeft er iemand toevallig een haynes manual liggen voor de Versys? Ik heb al een digitale versie gedownloaded, maar ik ben ouderwets en heb graag een papieren met een mooie hardcover. Mijne is een versys1000 uit 2012.
Oh voor de slimmerikken; ik wil niet de digitale uitprinten