Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor het gaat gwn erover dat je aldie meer pk niet veel kunt benutten
Door al die electronica crap dus wat heb je eraan dat je 120 of 160 pk hebt
Had je al een schermpje op MP staat er 1Wie heeft er toevallig ergens in een of andere donkere hoek nog een originele ruit liggen waar ie vanaf wil.
Ik rij 's zomers namelijk altijd zonder ruit, maar vind het eigenlijk geen gezicht dat de 2 "glijbanen" voor de ruit er bovenuit steken, tevens zit hier ook de navi steun op.☺
Ik wil dus de oem ruit inkorten tot bovenzijde gelijk met de glijbanen of nog iets lager, zodat het er een beetje beschaafder uit ziet
Als het wat frisser is, heb ik de (dubbele) Givi "Airflow" ruit erop zitten.
Eigenlijk vind ik die "geen porem", maar het zat erop toen ik hem kocht, en hij voldoet redelijk.
Ik kan de onderste ruit hiervan niet inkorten omdat daar ook de klemsteunen op zitten om het bovenste deel vast te zetten.☹
Bekijk bijlage 1436582
Zó is ie dus zonder ruiten:
Bekijk bijlage 1436584
Ik ben trouwens ook geen marquez hoor (spijtig genoeg) wou alleen maar zeggen dat je nog niet de 60% van totaal vermogen van zware moto's gebruikt.
Haha mss doe het vrouwtje dat zodat je ni snel kan rijden
Naast een paar van die beroemde GSen en nog zo'n cult bike reed er ook een oude maar zeer goed onderhouden Africa Twin, zonder elektronica, maar met een echte piloot mee. Zo'n ding heeft een dikke 70 pk maar met die 70 pk reed hij in de bergen de hele groep het snot voor de ogen.
Succes Bertje.
Slechts in ongeveer 1,5 % van zijn looptijd wordt het maximaal vermogen van een motor aangesproken. Leg eens wat vermogens diagrammen over elkaar heen en dan zie je dat het max vermogen altijd geleverd wordt bij 85 tot 95 % van het maximum toerental. Daar rij je maar even.
Kijk eens naar het koppel dat zegt wat over optrekken (accelereren) maar zeker zo belangrijk zijn nog de overbrengverhoudingen, en bij welke toerentallen, dat koppel naar het achterwiel wordt gebracht.
Ben als voorrijder van een groep van 8 ervaren rijders net terug van een van een week Zwitserland, Oostenrijk, Italië. In dat groepje zaten verschillende motoren. Naast een paar van die beroemde GSen en nog zo'n cult bike reed er ook een oude maar zeer goed onderhouden Africa Twin, zonder elektronica, maar met een echte piloot mee. Zo'n ding heeft een dikke 70 pk maar met die 70 pk reed hij in de bergen de hele groep het snot voor de ogen.
Moraal van dit betoog: met een dikke portemonnee en het dure lidmaatschap van een GS kun je showen, rijden moet je leren.
Dat kunstje, samen met veiligheid, zit tussen je oren.
Als je met z'n tweeën op een GS zit en je gaat met werkelijk gebruik van iets van 135 pk in de bergen inhalen dan zit je maar zo achter de motor in plaats van er op.
Succes Bertje.
Nou nou gaat lekker hier ,ga toch gewoon lekker genieten op de versys snelheid is daar niet van belangBen je nu blij ? denk je nou echt dat het mij wat uitmaakt hoe snel jij een krappe bocht neemt en dat sneller doet dan een ander ?
Lekker belangrijk....NOT....ik kom er ook wel alleen niet zo snel als jij.
Waar staat trouwens dat er snel gereden wordt op rechte stukken ? er staat iets over een voorwiel van de vloer meer niet....
Nou nou gaat lekker hier ,ga toch gewoon lekker genieten op de versys snelheid is daar niet van belang
Ja okay maar dat gekibel over pk’s en torq ben ik een beetje zat ,als men dat graag wil is de circuit een oplossingIk geniet elke rit op de Versys Frans, maak je maar geen zorgen daarover.
Ja okay maar dat gekibel over pk’s en torq ben ik een beetje zat ,als men dat graag wil is de circuit een oplossing Bekijk bijlage 1437982
Ik kibbel niet... au contraire.
Ik geef alleen aan dat ik in de bergen, met zijn tweeën erop, een motor met méér power gewend ben en dat ik dat ook wel graag zou hebben op mijn toekomstige Versys 1000... en als jullie daar andere waardeoordelen over hebben, mij best...
Dit is een forum, waarop kan en mag gediscussieerd worden, maar het moet niet persoonlijk worden...
Ondertussen ben IK wel uitgepraat over dit onderwerp
Iemand iets interessants te melden over banden, ruitjes, zadels, LEDlampjes, striping ?