Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Hey jongens ik heb mijn Versys verkocht en heb nog een gel zadel liggen. Het mag wel voor 250€ en is zo goed als nieuw. VERKOCHT !!!
2ev47k4.jpg

317gmx3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien het Kawasaki Gel zadel
Hey jongens ik heb mijn Versys verkocht en heb nog een gel zadel liggen. Het mag wel voor 250€ en is zo goed als nieuw.
51t568.jpg

OMG, serieus ? wat jammer, welke verslaving is aanstaande ? m.a.w. wat komt er na de Versys ?
 
Dit is mijn vervanger waar ik waarschijnlijk ook wel verslaafd aan zal raken. Ik weet dat de Versys fans het niet graag horen
maar ik wou toch nog net iets meer luxe:
BMW K1600GT

16aqsg3.jpg
 
Dit is mijn vervanger waar ik waarschijnlijk ook wel verslaafd aan zal raken. Ik weet dat de Versys fans het niet graag horen
maar ik wou toch nog net iets meer luxe:
BMW K1600GT

16aqsg3.jpg

Cool een dikke beamer.....gefeliciteerd Frank.
Toch het Kawasaki Gel zadel....Frans jij was eerst.....
 
Dat kan, maar dan zal je wel naar mij moeten komen😉En dan zal er nog iemand met de auto moeten meekomen.
Je kan geen extra zadel meenemen op de motor🤪

Wil je het zadel ook opsturen Frank ? kosten koper !? of delen we de kosten ?
 
Wil je het zadel ook opsturen Frank ? kosten koper !? of delen we de kosten ?
Ik heb geen flauw benul wat het kost om zo'n zadel te versturen maar das voor de rekening van de koper he Rik.
Je vindt wel dezelfde zadels tweedehands maar die kosten gewoonlijk 300€ en zien er dan nog danig gebruikt uit ook.😉
Als ik iets tweedehands verkoop moet het tip top in orde zijn. Ik hou niet van gedoe achteraf😉
 
Ik heb geen flauw benul wat het kost om zo'n zadel te versturen maar das voor de rekening van de koper he Rik.
Je vindt wel dezelfde zadels tweedehands maar die kosten gewoonlijk 300€ en zien er dan nog danig gebruikt uit ook.😉

Ik denk dat we er wel uitkomen, ik wil hem wel van je overnemen mits de verzendkosten het niet te duur maken.
Zullen we even over gaan op Prive Berichten ? en het afhandelen ?
 
Dit is mijn vervanger waar ik waarschijnlijk ook wel verslaafd aan zal raken. Ik weet dat de Versys fans het niet graag horen
maar ik wou toch nog net iets meer luxe:
BMW K1600GT

16aqsg3.jpg

Veel plezier / rijgenot op die dikke 6 cilinder Frank , waar mijn versys in onderhoud is dat is ook een BMW dealer en daar staan ook verschillende uitvoeringen van deze , als het aan mijn vrouwtje ligt nemen we er ook zo 1 , elke keer als we er komen wil ze daar opzitten, zit extreem lekker krijg ik dan te horen .
 
Veel plezier / rijgenot op die dikke 6 cilinder Frank , waar mijn versys in onderhoud is dat is ook een BMW dealer en daar staan ook verschillende uitvoeringen van deze , als het aan mijn vrouwtje ligt nemen we er ook zo 1 , elke keer als we er komen wil ze daar opzitten, zit extreem lekker krijg ik dan te horen .

Of koopt Frank hem omdat "ie lager is":?:)
@ jean-pie: Ik denk dat een goed gel zadel een stuk goedkoper is :Y.
Na het plaatsen van het gelzadel, mag ik de Versys niet meer weg doen van mijn vrouw.:N
Dat overweeg ik ook vooralsnog totaal niet*O*
 
@ jean-pie: Ik denk dat een goed gel zadel een stuk goedkoper is :Y.
Na het plaatsen van het gelzadel, mag ik de Versys niet meer weg doen van mijn vrouw.:N
Dat overweeg ik ook vooralsnog totaal niet*O*

Ik heb een mooi zadel , bagster met bultex en gel en zit fantastisch en zo een BMW heb ik 2 versys 1000 voor , nee ik hou het ook bij mij brommertje dus laat het vrouwtje maar een beetje dromen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan