Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Afgelopen 1,5week huisje gehuurd onder in Limburg en van uit daar met vrouw lief en zoon te gaan toeren , weer was goed , super eigenlijk en bijna 1800 km er bij op de teller , vind het een geweldige locatie zuid limburg , mooi toeren daar en je zit zo in de Ardennen en in de Eifel en iets meer dan een uur in Luxemburg .

20190529_122445.jpg
20190605_140836.jpg


Zijn er hier als eens die met een Niken heeft gereden , over 2 weken is er bij de dealer waar ik in onderhoud ben een Yamaha Niken test / kennis making dag , heb me op gegeven , je rijd dan een uur achter iemand van Yamaha aan , wil wel eens weten hoe dat rijd zo een drie wieler .
 
het is al opgelost verkeerde raam besteld was voor model 2019 i.p.v. 2017 en dat past nie

Ok , bij mij hebben ze het via het kenteken besteld volgens mij , op de kawasaki site kan je ook accessoires van model 2018 aanklikken en daar staat het juiste nummer bij voor onze modellen.
Dus nu afwachten op het juiste ruitje dan .
 
Zijn er hier als eens die met een Niken heeft gereden , over 2 weken is er bij de dealer waar ik in onderhoud ben een Yamaha Niken test / kennis making dag , heb me op gegeven , je rijd dan een uur achter iemand van Yamaha aan , wil wel eens weten hoe dat rijd zo een drie wieler .
Ja wel eens mee gereden, rijdt bijzonder normaal eigenlijk..!
 
Ok , bij mij hebben ze het via het kenteken besteld volgens mij , op de kawasaki site kan je ook accessoires van model 2018 aanklikken en daar staat het juiste nummer bij voor onze modellen.
Dus nu afwachten op het juiste ruitje dan .
nieuw ruitje 0 stand bij kawa dealer :-(
 
is al betaald en ik heb verder geen idee

Hebben ze wel de goede besteld bij de dealer waar je hem heb besteld 2018 en de 2019 zijn verschillende nummers , op de kawasaki site kan je accesoires van de versys 2018 of 2019 kiezen , zelfde ruitje op de foto maar verschillende nummers , dus misschien hebben ze de verkeerde nummer gepakt .
Bij mij is deze op zaterdag besteld en woensdag was deze binnen en donderdag er gelijk op gezet , dus ik neem aan dat deze er nog gewoon is , anders verwacht ik dat de link op de site ook niet werkt of dat de foto weg is .

Dit is de 2018
https://www.kawasaki.nl/nl/accessor...EBXgoNXV8NDgteC1hcXAteDgpbWQ5ZXV4MWFpaWQtdC1A
Dit is model 2019
https://www.kawasaki.nl/nl/accessor...EBXgoNXV8NDgteC1hcXAteDgpbWQ5ZXV4MWFpaWQtdC1A
Zal toch nog eens terug gaan naar de dealer of stuur zelf een mail naar Kawasaki met het verhaal .
 
Heb wat foto's genomen van de verpakking met de stickers die er bij zaten en de beschrijving van het grote scherm , bij de prijs sticker staat het juiste nummer zoals die op de kawasaki site , 999940930 , staat ook op een andere sticker midden op de grote zak/folie , de andere stickers zijn van de onderdeeltjes die er bij zaten , kijk of je er iets aan heb misschien.

20190613_101137.jpg
20190613_100759.jpg
20190613_100830.jpg
 
Heb wat foto's genomen van de verpakking met de stickers die er bij zaten en de beschrijving van het grote scherm , bij de prijs sticker staat het juiste nummer zoals die op de kawasaki site , 999940930 , staat ook op een andere sticker midden op de grote zak/folie , de andere stickers zijn van de onderdeeltjes die er bij zaten , kijk of je er iets aan heb misschien.

Bekijk bijlage 1401112Bekijk bijlage 1401113Bekijk bijlage 1401114
klopt allemaal maar ik had bestelling doorgegeven aan dealer van model 2019 foutje
 
Zijn er hier als eens die met een Niken heeft gereden , over 2 weken is er bij de dealer waar ik in onderhoud ben een Yamaha Niken test / kennis making dag , heb me op gegeven , je rijd dan een uur achter iemand van Yamaha aan , wil wel eens weten hoe dat rijd zo een drie wieler .
Ja ik heb al wel eens een proefronde gemaakt met zo'n ding (tja motor/scooter/driewieler). Rijdt verrassend uhhh, normaal eigenlijk... Toen ik er mee wegreed voelde het aan als een heel lompe machine, maar toen het eenmaal rolde reed het als een heel normale motor.
 
Afgelopen weekend nog naar Weiswampach geweest voor de 1000 bochten rit , was weer super , weer was ook goed , totaal weer 900km er bij gezet op de teller dit weekend en was ook de afsluiter van mijn vakantie , toch in mijn 3 weekjes vakantie 2800km in het totaal gereden .
Nu de motor op het gemakje eens gaan poetsen .

Nog een paar foto's van uit Luxemburg
20190615_092433.jpg
20190615_141807.jpg


En de route

20190621_184323.jpg
 
Laatst bewerkt:
Google stuurde me dit via de mobiel....ze passen af en toe een foto aan....op Android 9.
Op mijn vorige mobiel (Android 5) deden ze dat nooit, maar deze vind ik wel mooi.
1402440
 
Afgelopen weekend nog naar Weiswampach geweest voor de 1000 bochten rit , was weer super , weer was ook goed , totaal weer 900km er bij gezet op de teller dit weekend en was ook de afsluiter van mijn vakantie , toch in mijn 3 weekjes vakantie 2800km in het totaal gereden .
Nu de motor op het gemakje eens gaan poetsen .

Nog een paar foto's van uit Luxemburg
Bekijk bijlage 1402329Bekijk bijlage 1402330
hey Jean Pie, heb je toevallig die rit op 'n tomtom ofzo staan ?
 
Google stuurde me dit via de mobiel....ze passen af en toe een foto aan....op Android 9.
Op mijn vorige mobiel (Android 5) deden ze dat nooit, maar deze vind ik wel mooi.
Bekijk bijlage 1402440
Uhu, dat doet Google foto's al een behoorlijke lange tijd hoor zolang je een account heb zet google je foto's gelijk in de cloud en ze maken eventueel ook foto collages of filmpjes , je kan ook zelf filmpjes maken en hele foto reportages met locatie en kaarten er bij , is best leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan