Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Uhu, dat doet Google foto's al een behoorlijke lange tijd hoor zolang je een account heb zet google je foto's gelijk in de cloud en ze maken eventueel ook foto collages of filmpjes , je kan ook zelf filmpjes maken en hele foto reportages met locatie en kaarten er bij , is best leuk

Vraag is dan waarom ik op mijn vorige mobiel het nooit zag, dat was een Samsung S5, ik heb nu 3 foto's gezien en ik heb mijn Nokia al 11 maanden.
 
Van de Nokia kwamen je foto's ook in google drive terecht? Heb je met de nieuwe telefoon ergens een vinkje anders gezet in het online opslaan en privacy?
 
@BackToKawa
Je bedoeld van de Samsung S5, ja van beide toestellen staan foto's op Google, het is me blijkbaar nooit opgevallen.🤫
 
Jaja daar was het , ik zo en zo niet , moet eigenlijk werken maar morgen vrij en heb een Yamaha Niken test/introductie dag , wil wel eens weten hoe zo iets rijd zo een 3 wieler .
IMG-20190608-WA0012.jpeg


En nee ik blijf gewoon lekker op mijn trouwe groen met zwarte trost rijden
 
Vandaag dus met de (effe offtopic) met de Yamaha Niken gereden , test / introductie dag , en dat rijd toch verdomd goed , vanaf de 1e seconde voelde dit vertrouwd aan , kan je niet met de versys vergelijken (qua rijden), tempo lag redelijk tot zeer hoog en stuurd gewoon scherp , ook het vermogen is goed , ook een lekker geluidje vond ik en op een stukje met vierkante steentjes met openingen er tussen langs het water zal je met onze motor niet snel over heen rijden want dan gaat het voorwiel in de groeven zoeken met dit niet gewoon knallen .
En praat nu voor mijn eigen maar ik denk dat je met deze motor de grens een stuk hoger gaat leggen qua rijden en bochten , gaat zo gemakkelijk met deze motor .
Tja , of het mooi is dat is ieder zijn mening maar rijden is super , zou zeggen probeer het eens .
20190622_125843.jpg
20190622_125853.jpg


Alleen een mooie sticker aan de zijkant of tank zal ook wel mogen , is wel heel zwart zo
 
Laatst bewerkt:
En praat nu voor mijn eigen maar ik denk dat je met deze motor de grens een stuk hoger gaat leggen qua rijden en bochten , gaat zo gemakkelijk met deze motor . zou zeggen probeer het eens .

Beter van niet, wil nog graag nog wat ouder worden. 😁 🤫
 
@snarf61 heb jij je nieuwe ruitje al?

Afgelopen zondag een rit via de Lek, Vianen naar Rhenen, door naar Pyramide van Austerlitz voor een stop en ijsje en weer naar huis, 180km.
 
Vorige vrijdag mijn nieuwe Versys 1000 SE, drie maanden oud en 2000 km , mogen laten wegslepen. Hij startte niet meer De standaard batterij( YTX9-BS van Yuasa) was de oorzaak want die was gewoonweg gesmolten...Ondertussen alles netjes hersteld onder garantie inclusief de sleepkosten met dank aan Wauters Eeklo. Gewoon even mededelen voor de mensen die het hopelijk niet zouden meemaken!
 
Zijn er hier misschien die met een TomTom rijden die op het stuur is gemonteerd

20180615_185442.jpg


Nu wil ik een klein tank tasje , zo 1 die je op/boven de tankdop monteerd , alleen denk ik dat er geen ruimte genoeg is omdat bij de versys de tankdop ver naar voor is geplaatst en dat dit strak tegen de TomTom zit .
Als er misschien iemand is die dat heeft zou je dan eens een fotootje kunnen plaatsen zodat ik dit kan zien dat dit past .
 
Zijn er hier misschien die met een TomTom rijden die op het stuur is gemonteerd

Bekijk bijlage 1405819

Nu wil ik een klein tank tasje , zo 1 die je op/boven de tankdop monteerd , alleen denk ik dat er geen ruimte genoeg is omdat bij de versys de tankdop ver naar voor is geplaatst en dat dit strak tegen de TomTom zit .
Als er misschien iemand is die dat heeft zou je dan eens een fotootje kunnen plaatsen zodat ik dit kan zien dat dit past .

Je weet dat het ook....op de volgende manier kan ?
2dsnwis.jpg
 
Je weet dat het ook....op de volgende manier kan ?
2dsnwis.jpg

Ik heb op dezelfde manier de TomTom 550 er op gebouwd :t
Werkt op zich ook beter omdat hij meer in het zichtveld zit:Y

Ik ben ook aan het kijken voor een tanktas met tankring.
Heeft iemand iets dergelijks op gebouwd op de Versys ?
Merk, Type , inhoud.....:?
 
De standaard batterij( YTX9-BS van Yuasa) was de oorzaak want die was gewoonweg gesmolten..........................................

Een accu smelt natuurlijk niet zómaar:?:?:?:?:?:?

Ik zou zeggen, daar is toch elektronisch iets niet in orde-O-
Dynamo, spanningsregelaar, kortsluiting met een niet werkende/te zware zekering ........................... o.i.d. ????????????????????

Hoeveel spanning wordt er aan de accu geleverd:? (met draaiende motor, iets boven stationair, moet dat iets van rond de 14V zijn).
 
Een accu smelt natuurlijk niet zómaar:?:?:?:?:?:?

Ik zou zeggen, daar is toch elektronisch iets niet in orde-O-
Dynamo, spanningsregelaar, kortsluiting met een niet werkende/te zware zekering ........................... o.i.d. ????????????????????

Hoeveel spanning wordt er aan de accu geleverd:? (met draaiende motor, iets boven stationair, moet dat iets van rond de 14V zijn).
kijk maar uit ,
Bij een te hoge spanning kan de accu kapot gaan en zelfs smelten. Alles wat elektrisch is kan doorbranden bij een niet goed werkende spanningsregelaar
 
Je weet dat het ook....op de volgende manier kan ?
2dsnwis.jpg

Vind ik wel mooi op deze manier maar het grote scherm van Kawasaki heeft de grote wind stroom lijn/inham in het scherm zeg maar en ik weet niet of die beugel dan past want , deze komt best wel naar binnen zeg maar , heb al bij die beugel staan kijken voor de TomTom
 
kijk maar uit ,
Bij een te hoge spanning kan de accu kapot gaan en zelfs smelten. Alles wat elektrisch is kan doorbranden bij een niet goed werkende spanningsregelaar

Niet alleen smelten , heb er eens 1 gezien die uit elkaar geklapt was bij een auto , dan heb je pas shit .
 
Terug
Bovenaan Onderaan