Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
[QUOTE

Ik ben ook aan het kijken voor een tanktas met tankring.
Heeft iemand iets dergelijks op gebouwd op de Versys ?
Merk, Type , inhoud.....:?
[/QUOTE]

Ik had op de Tiger een SW Motech deze wilde ik overzetten op de Versys maar was duidelijk te groot. Heb nu een tanktas van Givi prima formaat. Met tankring. Bij komplete stuur uitslag wordt de tanktas niet geraakt en belemmert zicht op dashboard en de navigatie niet.
 
Spanningsregelaar werkt perfect. Spanning is nu inderdaad iets meer dan 14 V...het was enkel de batterij(hoop ik!) Alles is uitgemeten en goed gevonden. De motorzaak had vier verschillende motor met dezelfde problemen!!
 
[QUOTE

Ik ben ook aan het kijken voor een tanktas met tankring.
Heeft iemand iets dergelijks op gebouwd op de Versys ?
Merk, Type , inhoud.....:?

Ik had op de Tiger een SW Motech deze wilde ik overzetten op de Versys maar was duidelijk te groot. Heb nu een tanktas van Givi prima formaat. Met tankring. Bij komplete stuur uitslag wordt de tanktas niet geraakt en belemmert zicht op dashboard en de navigatie niet.
[/QUOTE]

Heb je misschien een fotootje
 

Bijlagen

  • IMG-20190519-WA0005.jpg
    IMG-20190519-WA0005.jpg
    117,9 KB · Weergaven: 26
  • IMG-20190519-WA0006.jpg
    IMG-20190519-WA0006.jpg
    194,7 KB · Weergaven: 22
Is toch veel te koud, zo zonder jas. Kleppie dicht 1000 km naar het zuiden rijden (mooi ritje) zonnebrand er op en aan het strand los laten voor een heerlijke vakantie.

Succes, Bertje
 


Weet je waar ik wel eens aan zit denken: ik heb een topkoffer maar die vind ik voor dagelijks gebruik eigenlijk te groot maar het is wel makkelijk. Waarom is er niet een koffer(tje) die op de dezelfde grondplaat past maar de helft kleiner bijvoorbeeld. Of een tas die op dezelfde grondplaat past. Die grondplaat zit er tenslotte toch al.
 
Weet je waar ik wel eens aan zit denken: ik heb een topkoffer maar die vind ik voor dagelijks gebruik eigenlijk te groot maar het is wel makkelijk. Waarom is er niet een koffer(tje) die op de dezelfde grondplaat past maar de helft kleiner bijvoorbeeld. Of een tas die op dezelfde grondplaat past. Die grondplaat zit er tenslotte toch al.

Heb ook nog een motorscooter met een kleinere givi topkoffer maar heb het nog nooit geprobeerd of deze op de Versys past .
 
Zo gisteren 2 2de hands Givi tanktassen opgehaald in België, in de buurt van Gent.
Een voor op de Versys en een op de XJ6 van het vrouwtje.
Ze zijn toch écht wel heel gemakkelijk om telefoon, beurs, drinken, pasje, kleingeld en nog wat kleine prullaria in te kieperen *O*
We hebben er meteen een weekend toertje van gemaakt 8-)
Woensdag bij MLM parts de kunststof ringen besteld, en de metalen ring voor de XJ6 (donderdag binnen.:t*O*
En gister morgen de rit via Louis Tilburg (zij hadden de metalen tanklock ring voor de Verys liggen) naar België.
Voor de overnachting maar met volle bepakking gegaan, hebben we daar ook maar weer eens mee gereden :t
IMG-20190707-WA0000.jpeg
 
Duidelijk gefilmd Andy:t
We waren vorig jaar in Spanje, en we hadden ook een nieuwe achterband nodig.
De banden monteur nam het wiel eruit zonder de spanners te lossen, en het werkte wonderwel.:t
Voordien draaide ik ze ook altijd los, sindsdien niet meer.:N:)
Ik mijn Michelin Pilot Road 4, onlangs ook vervangen.
Vóór was na 11k helemaal RIP.
Achter heb ik nog 1000km laten liggen, maar net voor de vakantie ook gewisseld omdat ik bang was anders ergens in Italië op een nieuwe uit moeten. Dat zou zonde zijn voor de dag, waarop je beter kunt rijden.
De achterband had mss nog nét 2000km mee gekund, maar wilde het risico niet nemen.
Heb er nu de Road5 op liggen, en deze bevalt mij iig uitstekend. *O* 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan