Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ik wilde iets anders proberen en ik nam een goede beslissing omdat de metzeler veel beter is.
De band gedraagt zich veel beter in de bochten, volledig vast aan het asfalt. Na de eerste 40 km reed ik in bochten op mijn knie 😎
 
Ik wilde iets anders proberen en ik nam een goede beslissing omdat de metzeler veel beter is.
De band gedraagt zich veel beter in de bochten, volledig vast aan het asfalt. Na de eerste 40 km reed ik in bochten op mijn knie 😎

Nou dat mag je dan bewijzen ? Foto van je achterband zonder de chickenstrips. 😉
Ik heb dat nooit met banden, ze rijden allemaal minstens even goed volgens mijn gevoel.
Daarom laat ik altijd monteren wat er onder zat, wel zo makkelijk.
 
Zonder chickenstrips, jaaa Valentino Rossi ben ik niet 😂........maar
20190723_203928.jpg
 
Bij mij zijn de olifantjes op de wang helemaal weg. Vind de roadtecs ook geweldige banden heb er al mijn 4e set onderliggen.
 
Ik denk dat kwaliteit boven
mooi gaat :t
Ik merk wel dat mijn Michelin Road5 duidelijk meer grip hebben dan de Pilot Road 4 bij uit accelereren uit een krappe bocht:t:t
Ik heb zowel de PR2 en PR3 gehad, en idd bij haarspeldbocht (stijgend of dalend) gas erop en bandje zet een stapje opzij. Uiteindelijk weet je het maar blijft elke keer weer schrikmomentje. Daarna Conti's evo track gehad. Die plakken al na de eerste meters maar die waren nog al gauw op. Geen ervaring met Michelin. Nu maar weer Bridgestone.
 
Waarom deze niet?


Huh ?
Een band is zwart en rond... hoe kan-ie nu "lelijk" zijn ?

Die lelijke banden zijn , na et-te-lij-ke geprobeerde alternatieven, voor mij wél de beste keuze gebleken voor mijn R1200GS -en en nu m'n R1250GS in het veeleisende biotoop van de Zuid-Franse bergen.
Het feit dat ze ook nog voor een 10 % geschikt zijn offroad, heeft uiteraard geen belang voor een 100 % straatfiets als onze Versys 1000 .
In België staat mijn Versys 1000 op DUNLOP Roadsmart 3 , die het ook voortreffelijk doen... (nu nog steeds flink wat tekening op 7.500 km, waar ik in Frankrijk mijn achterband wegrij op maximaal 5.000 km).
 
Vandaag nog paar plakkertjes op mijn achter wiel geplakt , tis niet perfect , maar vind het wel mooi , ze reflecteren ook .
20190803_162843.jpg
20190803_162923.jpg
 
heb er ook zo'n besteld bij ali maar int rood. ben is benieuwd naar de kleef sterkte:P komen deze ook van alibaba?
 
heb er ook zo'n besteld bij ali maar int rood. ben is benieuwd naar de kleef sterkte:P komen deze ook van alibaba?
Heb ze van AliExpress maar is het zelfde volgens mij , je heb ze in de kleuren van de uitvoeringen van de modellen die zijn uitgebracht of volledig wit .
 
worden die links EN rechts geplakt op elke velg ? of hoe wordt zoiets gedaan ?
Er zit in een pakketje 4 stuks stickers , 2 grote voor achter en 2 kleinere voor voor , dus je zou ze aan iedere kant van de velg kunnen plakken .
Heb ze voorlopig alleen aan de rechter kant op de achtervelg zitten , 2 kanten is te druk denk ik .
 
Terug
Bovenaan Onderaan