Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 9
Ik heb me wat nat laten miezeren in Zeeland, vanmiddag... pffffffff.............. en dat was dan nog de beste dag van de komende week... wat een prutzomer weer in de Lage Landen...


Ik was twee weken geleden in Luxemburg/Eifel met 34 graden, dat is ook niet echt lekker meer te noemen. Dan is een beetje regen echt wel lekker O-)
 
@snarf61 heb je er al mee gereden ? het lijkt mij dat je navigatie het moet ontgelden bij regen.... 😉 😁
 
@snarf61 heb je er al mee gereden ? het lijkt mij dat je navigatie het moet ontgelden bij regen.... 😉 😁

Mijn navi zat ook op die plek, met dit scherm paste dat niet meer helemaal goed. Komt door de opening in het scherm. Heb de navi verplaatst naar het stuur met een aftermarket houder. Daar was ik niet blij mee, geen goede positie. Nu de originele houder voor op het stuur en dat werkt prima, ook de positie is goed. Rijden met dit scherm kan ik heel kort over zijn, dat is gewoon perfect.
 
Mijn navi zat ook op die plek, met dit scherm paste dat niet meer helemaal goed. Komt door de opening in het scherm. Heb de navi verplaatst naar het stuur met een aftermarket houder. Daar was ik niet blij mee, geen goede positie. Nu de originele houder voor op het stuur en dat werkt prima, ook de positie is goed. Rijden met dit scherm kan ik heel kort over zijn, dat is gewoon perfect.
past wel met een beetje aanpassen
07F40FCA-650F-40D6-8B11-E948F94EA34D.jpeg
E03CD0A1-8EB0-48D9-BF21-B9FBF316CD8C.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Mijn navi zat ook op die plek, met dit scherm paste dat niet meer helemaal goed. Komt door de opening in het scherm. Heb de navi verplaatst naar het stuur met een aftermarket houder. Daar was ik niet blij mee, geen goede positie. Nu de originele houder voor op het stuur en dat werkt prima, ook de positie is goed. Rijden met dit scherm kan ik heel kort over zijn, dat is gewoon perfect.

Ik reed afgelopen zondag in Soesterberg en ik had turbulentie op mijn helm. Je hoofd gaat dan wobbelen, het ruitje hoger zetten hielp niet.
We reden samen en als de wind uit een andere hoek kwam was het over, ik vraag me af of het nieuwe ruitje dit oplost, ik denk van niet.
 
Ik reed afgelopen zondag in Soesterberg en ik had turbulentie op mijn helm. Je hoofd gaat dan wobbelen, het ruitje hoger zetten hielp niet.
We reden samen en als de wind uit een andere hoek kwam was het over, ik vraag me af of het nieuwe ruitje dit oplost, ik denk van niet.

Bij mij scheelt het alles , dat ruitje is veel maal beter dan het kleine originele ruitje ,
Daar had ik niet echt overdreven last van de wind maar bij dit grote ruitje merk je duidelijk het verschil , ook op de boven armen en schouders , zit er sinds april op en nu iets meer dan 4000km verder en totaal geen spijt van .
 
Bij mij scheelt het alles , dat ruitje is veel maal beter dan het kleine originele ruitje ,
Daar had ik niet echt overdreven last van de wind maar bij dit grote ruitje merk je duidelijk het verschil , ook op de boven armen en schouders , zit er sinds april op en nu iets meer dan 4000km verder en totaal geen spijt van .

Ik rij al met een iets groter ruitje, een MRA Touring met spoiler...van @snarf61 overgenomen in 2017.
Nee ik ben niet van plan dit nieuwe ruitje te gaan aanschaffen, ik vind hem niet mooi met dat hamburger aangeef gat voor bij de Mac Donalds.

a20190722_212659b-kopie.jpg
 
Ik moest maar eens gaan proefrijden met het 2019 model, eens kijken of dat ruitje goed werkt. Ik zou het wel wat stiller rond mijn helm willen hebben :P
 
Inderdaad past wel, wat heb je aangepast? Ik wilde niet boren e.d. vandaar ik heb gekozen om de navi te verplaatsen.

....ik blijf die koplampen wel erugggg mooi vinden. Ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen en ook niet technisch weggelegd, maar wat zou ik graag ook van dat soort lampen willen.
stukje afgezaagd van de beugel swmotech zodat het raam er langs gaat omhoog en omlaag .
koplamp kan je laten doen bij Retrofitlab | Alles voor xenon inbouwen in auto en motor
 
@RvdW
Zoveel werk is t niet ( kost wel wat tijd natuurlijk).
Heb het ook( zelf) gedaan en was voor iets van 50€ klaar.
Niet te haastig en logisch nadenken en werken.

Ooit heb ik hier op het forum wel eens de vraag gesteld of iemand voor mij angel eyes + xenon of iets dergelijks zou kunnen / willen plaatsen in mijn motor.
Daar was niet echt veel animo voor, van mijn kant zeg ik dan, het hoeft niet voor niets.
 
Frank (thans BMW K1600GT) heeft mij ooit eens geholpen met het plaatsen van LED standlichtjes in mijn Versys 1000 van 2018... dat was SCHRIKBAREND veel werk voor die twee onnozele lampjes... Kawasaki is echt geen sleutelvriendelijk merk (zoals elke Japanner, trouwens)...
 
Inderdaad past wel, wat heb je aangepast? Ik wilde niet boren e.d. vandaar ik heb gekozen om de navi te verplaatsen.

....ik blijf die koplampen wel erugggg mooi vinden. Ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen en ook niet technisch weggelegd, maar wat zou ik graag ook van dat soort lampen willen.
aansluiten is niet zo moeilijk maar de angel eyes en de projectoren inbouwen wel hele koplamp moet je los maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan