Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
jonge jonge wat heb ik toch weer een top ruitje
zit uit de wind en geen gebulder aan mijn hoofd
 
Laatst bewerkt:
jonge jonge jonge wat een top ruitje heb ik toch ,misschien ziet het er niet uit rik60 maar lekker uit de wind en geen gebulder meer op de helm.
kan zo met klep open 130 op de snelweg geen centje pijn
1C297368-8334-48EE-9078-21998394F490.jpeg
ED41037D-9852-48B1-A2E2-1AF80E64AE99.jpeg
 
Mooi hoor die ninja rijd ook wel goed heb ik eens als vervang moto meegekregen. Vandaag ook mijn wheel decals aangekregen met wat heb je je velgen ontvet? Zaten er bij jou ook zo wipe doekjes bij?
 
Mooi hoor die ninja rijd ook wel goed heb ik eens als vervang moto meegekregen. Vandaag ook mijn wheel decals aangekregen met wat heb je je velgen ontvet? Zaten er bij jou ook zo wipe doekjes bij?

Eerst mijn velgen goed schoon gemaakt en daarna ontvet , ook bij mij zaten er van die inimini doekjes bij .
 
1001 bochten route , daar heb je vandaag wel super weer voor gehad , georganiseerd of een gedownloade route .
Doe ook elk jaar een 1000 bochten route maar dat is in Luxemburg.
 
Heb ik geprobeerd om hem een Versys 650 aan te praten , hij heeft er op gezeten maar hij is jong en wilde toch een sportievere look en ook hier zit je ontspannen op .

Ik ben ook altijd een sport tourer fan geweest, de nieuwe Versys 1000 se is een mooie machine maar de Z1000SX trekt me ook wel. ☺
Z1000SX-GN1-Tourer-60R-front_001.png
 
Ik ben ook altijd een sport tourer fan geweest, de nieuwe Versys 1000 se is een mooie machine maar de Z1000SX trekt me ook wel. ☺
Bekijk bijlage 1420964
Die Z1000sx wordt nu overal met tourer pakket aangeboden voor aantrekkelijke prijs. Maar let op net als bij de Versys zal er een update komen. TFT scherm, quickshifter, elektronische vering etc. Koop je een nieuwe brommert heb je volgend jaar meteen een "oud" model. Al blijft het net als bij Versys een top machine, maar toch......
 
Die Z1000sx wordt nu overal met tourer pakket aangeboden voor aantrekkelijke prijs. Maar let op net als bij de Versys zal er een update komen. TFT scherm, quickshifter, elektronische vering etc. Koop je een nieuwe brommert heb je volgend jaar meteen een "oud" model. Al blijft het net als bij Versys een top machine, maar toch......

Je hebt gelijk, bedankt voor de tip.
 
Donderdag nog op een Z1000sx gereden. Stuurt erg goed, en makkelijk.
Maar echt een flink stuk minder ruimte en comfort.
 
Donderdag nog op een Z1000sx gereden. Stuurt erg goed, en makkelijk.
Maar echt een flink stuk minder ruimte en comfort.
IDD, volgens de tests ook een veel minder comfortabele (lees krappe) kniehoek😬
Ik heb er in het pré-Versys tijdperk ook naar gekeken en proef gezeten, en ben er van overtuigd dat ik, voor mij iig, de juiste keuze heb gemaakt.👍
 
Die Z1000sx wordt nu overal met tourer pakket aangeboden voor aantrekkelijke prijs. Maar let op net als bij de Versys zal er een update komen. TFT scherm, quickshifter, elektronische vering etc. Koop je een nieuwe brommert heb je volgend jaar meteen een "oud" model. Al blijft het net als bij Versys een top machine, maar toch......

En de prijs die word ook nieuw net als bij de versys , als je kijk wat nu de simpele goedkoopste versys kost , zonder tft schermpje , geen quick shifter enz , 14699 is een stuk duurder dat zal bij de z1000sx ook gebeuren waarschijnlijk .
En ik vind zelf de basis niet echt om te zeggen van ja dat word hem .
Ik wist dat er vorig jaar een nieuwe Versys aan zat te komen maar ben toch bij dat ik nog het 2018 model heb gekocht .
 
Donderdag nog op een Z1000sx gereden. Stuurt erg goed, en makkelijk.
Maar echt een flink stuk minder ruimte en comfort.
Jep , mijn voorkeur was ook de z1000sx vorig jaar en ik zelf zat eigelijk wel goed ook mooi recht op maar vrouw lief gaat ook heeeeeeeeel graag mee achter op en dan had ik net zo goed met mijn 9 kunnen blijven rijden zeg maar , dan is de versys veel ruimer en comfortabeler.
 
Donderdag nog op een Z1000sx gereden. Stuurt erg goed, en makkelijk.
Maar echt een flink stuk minder ruimte en comfort.

Ben jij een lange afstand rijder of rij je veel kortere stukjes ?
Want bij veel kortere ritten is comfort en ruimte inleveren niet zo heel erg. 😉
Ik rij nooit honderden kilometers, max. 200km op een dag is mij meer dan genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan