Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ik rij elke dag, minimaal 60km. Dus het comfort en kniehoek is voor mij erg belangrijk. En het feit dat ik 2 meter ben is ook wel een reden om voor extra beenruimte te gaan...
 
Ik rij elke dag, minimaal 60km. Dus het comfort en kniehoek is voor mij erg belangrijk. En het feit dat ik 2 meter ben is ook wel een reden om voor extra beenruimte te gaan...
👍
Ik gebruik de (motor) Versys niet voor woon-werk verkeer maar uitsluitend voor plezierritjes.
 
En wie verkoopt de meeste ‘Adventure/Allroads’?
Het mag duidelijk zijn dat je met een KTM Super Adventure verder komt op een zandpad dan met een V-strom (Suzuki DL) of een Versys als de bestuurder weet waar ie mee bezig is. Maar in de branche wordt de Adventure of Allroad groep vaak als 1 segment gezien.

Maar als we dan ook deze categorie samenpakken dan zien we dat de BMW R1250GS er bovenuit steekt. Dat is geen verrassing. De DL (V-strom familie) staat op 2, kort gevolgd door de bloedverwanten van Kawasaki met de Versys range. Opvallend is dat Yamaha in dit rijtje de afwezige is omdat de XT Téneré in 700cc versie nog niet beschikbaar is en de 1200cc versie helaas geen verkooptopper blijkt.

Motorfietsen, wat hebben we in 2019 in Nederland tot nu toe gekocht?
 
Gister avond nog een rondje gereden , toch serieus temperatuurtje , was weer net of ze met een föhn langs je benen zaten te blazen maar was goed te doen zo lang je maar bleef rijden .
20190826_195841.jpg
 
Jee lastig,dan moet je zelf aan de slag anders koplamp bestellen bij alieexp wel de geode type bestellen
1567451684144.png
 
Laatst bewerkt:
Jee lastig,dan moet je zelf aan de slag anders koplamp bestellen bij alieexp wel de geode type bestellen
Bekijk bijlage 1424168
Ik vind het ook mooi om te zien die angel eyes maar om dit alles zelf te doen gaat toch echt boven mijn pet , Als je toen keek wat Frank toen allemaal moest doen om het voor elkaar te krijgen daar moet ik niet aan denken .
 
Ik vind het ook mooi om te zien die angel eyes maar om dit alles zelf te doen gaat toch echt boven mijn pet , Als je toen keek wat Frank toen allemaal moest doen om het voor elkaar te krijgen daar moet ik niet aan denken .
Valt echt wel mee hoor ,ja wel een hoop werk maar niet moeilijk
 
maar wel 'eng' omdat je de originele koplamp moet gebruiken en er is geen weg terug mocht het fout gaan heb ik het idee.
 
Ik vind het ook mooi om te zien die angel eyes maar om dit alles zelf te doen gaat toch echt boven mijn pet , Als je toen keek wat Frank toen allemaal moest doen om het voor elkaar te krijgen daar moet ik niet aan denken .
Mooie klus voor tussen kerst en nieuw.
Anders hang je wss toch maar wat uit te buiken op
de bank.
Het gaat om de uitdaging en daarna de voldoening van het zelf gemaakt hebben :t
 
Ik kan mezelf niet bepaald onhandig noemen, klus van alles zelf, maar bij auto's en motoren heb ik toch de ervaring dat er van alles afbreekt tijdens het loshalen of vastzetten van onderdelen.Op de 1 of andere manier moet alles stiekem vastzitten met een paar onhandige lipjes die afbreken op het moment dat je ze losmaakt.
Dus ik begin er niet meer aan. -O-
 
De meeste Japanse motoren zijn écht niet klusvriendelijk en de Versys 1000 is daar helaas geen uitzondering op... ik verkies dan ook de zekerheid van " het is goed gedaan door de dealer" boven de "voldoening van het zelf gemaakt te hebben" ...:Y
Ik verkies er voor om niet, of iig zo min mogelijk, de hoofdprijs bij de dealer te betalen ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan