Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Zo stickers zijn binnen voor en achter
image.jpg
 
Vanmiddag was ik even bij de Hornbach in Amsterdam Westpoort en dacht laat ik even langs MotorCity gaan.
Even bij de Kawasaki ZX1000 SX gaan kijken, het is best een mooie fiets maar een stuk kleiner dan onze Versys.
Dat metallic groen is toch wel mooi....ook op de Versys 1000 SE trouwens....
1000se.jpg
 
Even een vraagje , ik heb de originele Kawasaki val beugels/sliders , er zijn er hier die ze van SW Motech hebben , is dat veel werk om te monteren of moet je een halve motor demonteren of wat moet je demonteren en hoe lang ben je ongeveer bezig .
130146d.jpg
 

Winterklusje...😁

Even een vraagje , ik heb de originele Kawasaki val beugels/sliders , er zijn er hier die ze van SW Motech hebben , is dat veel werk om te monteren of moet je een halve motor demonteren of wat moet je demonteren en hoe lang ben je ongeveer bezig .

Jij had ook de Kawasaki mistlichten dacht ik, daar kom je mee in de problemen met de SW-Motech valbeugels, dus extra slijpwerk.

 
Jij had ook de Kawasaki mistlichten dacht ik, daar kom je mee in de problemen met de SW-Motech valbeugels, dus extra slijpwerk.

[/QUOTE]
Jep heb ook die extra lampjes , maar wil eigenlijk die Kawasaki sticker er wel op laten aan de zijkant van dat kapje en , zo was het ook een mooie oplossing maar ik heb liever een heel lampje indien mogelijk
 
@jean-pie

In het begin van dit topic staan veel tips van een aantal mensen hier die de SW-Motech valbeugels hebben gemonteerd.

Knipselbeugeltje.JPG


Knipselbeugeltje2.JPG


Knipselbeugeltje3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan