Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Zaag het niet te kort af anders kan het einddopje er niet in of een gat maken ib de kap zie laatste foto
8E388FDA-B166-4DB0-B82A-AB222FA24D3B.jpeg
47204B5D-EA03-4459-A09B-373D25ABC46D.jpeg
34561475-E706-44B3-91DF-93A162593228.jpeg
 

Heb nog niets besteld , zit er alleen over na te denken om ze er ook op te plaatsen , vind de beugels wel mooi staan namelijk , net wat stoerder zeg maar , vind het alleen zonde om in het kapje van de breedte/mist lampjes te boren en het Kawasaki plaatje te verwijderen .
Stukje van de val beugel vind ik de mooiste oplossing , van de onderste foto vind ik ook mooi zo de oplossing maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de andere optie .
 
Klopt...
En deze stickers zijn niet flexibel genoeg om dat op te lossen. Ik ben met de achtervelg alleen al 1,5 uur bezig geweest om de stickers er enigzins mooi op te krijgen.
 
De stickers plakken is niet makkelijk , Kawasaki was een ronding die met de velg meeloopt dus dat gaat maar de rest heb ik geknipt en zo geplakt want dat waren rechte stickers , ook bij mij is het niet perfect , maar de set kost bijna niets heb ook een extra setje gekocht .
 
Zijn er hier ook die op de niet 2019 Versys een soort van cruise control hebben , heb deze gezien van Kaoko , zijn er hier die dit misschien ook hebben en wat zijn de bevindingen van dit .
Kaoko Cruise Control .jpg
 
Netjes toch , zie ook beide kanten van de velg , setje voor de achter velg beide mislukt dan .
Die knijper op het gas houd dat goed vast zeg maar .
 
Als je de goede set hebt voor met de handkappen is de ruimte tussen het ballastgewicht en het handvat te groot voor de opvulring die er bij geleverd zit. Daar moet nog een extra opvulring bij.
 
Als je de goede set hebt voor met de handkappen is de ruimte tussen het ballastgewicht en het handvat te groot voor de opvulring die er bij geleverd zit. Daar moet nog een extra opvulring bij.
Ja lap , dus dus als je de juiste set heb moet je nog een extra opvul ring gebruiken , straks valt tie nog om door al het extra gewicht aan de rechter kant .
 
Ja lap , dus dus als je de juiste set heb moet je nog een extra opvul ring gebruiken , straks valt tie nog om door al het extra gewicht aan de rechter kant .

Ik geef het je alleen als tip, mocht je zo'n setje ooit aan willen schaffen.
 
Ik geef het je alleen als tip, mocht je zo'n setje ooit aan willen schaffen.
Ik zal dat eens gaan bekijken of uitzoeken , als ik hem voor mijn Versys bestel gelijk informeren of het dan een kompleet set is dus met de extra opvul ring .
 
Ik zal dat eens gaan bekijken of uitzoeken , als ik hem voor mijn Versys bestel gelijk informeren of het dan een kompleet set is dus met de extra opvul ring .

In de (complete) set zit die ring dus niet, er zit maar 1 zo'n ring in. Die is te dun om de ruimte tussen het handvat en het ballastgewicht op te vullen. Die ringen van Kaoko zijn erg lastig te krijgen, mogelijk een ander soort of type ring er bij doen.
 
Ik heb mijn mistlampen wat verder uit elkaar gezet.Dan hoef je niets van de valbeugels te slijpen of iets van de mistlampkapjes te slijpen.Vind het ook mooier ogen als de mistlampen verder uiteen staan maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
 
In de (complete) set zit die ring dus niet, er zit maar 1 zo'n ring in. Die is te dun om de ruimte tussen het handvat en het ballastgewicht op te vullen. Die ringen van Kaoko zijn erg lastig te krijgen, mogelijk een ander soort of type ring er bij doen.
Dan gaat dit het niet worden , ik vond dit er wel netjes uitzien , eigenlijk een hoop geld en dan is het niet compleet om het goed werkend te krijgen , voor dat geld mag het wel in orde zijn vind ik .
 
Ik heb mijn mistlampen wat verder uit elkaar gezet.Dan hoef je niets van de valbeugels te slijpen of iets van de mistlampkapjes te slijpen.Vind het ook mooier ogen als de mistlampen verder uiteen staan maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
Ok , kan je daar eens een mooi plaatje van schieten als je wil hoe ze bij jou zitten
 
Ik heb zelf ook mistlampen erop zitten.
Ik vraag me af; gebruiken jullie ze veel, staan ze vaak aan?
Niet altijd , maar wel zo en zo in de donkere uren bij ons in de polder wegen , totaal geen verlichting daar en dan is donker daar echt donker .
 
Terug
Bovenaan Onderaan