Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Het is zover !!!
De versys gaat de deur uit, ik heb er nog wat onderdelen af gehaald voor losse verkoop.
Voor dat ik het op MP plaats geef ik het hier maar alvast door.

Akrapovic uitlaat (titanium)
Radiateur beschermer (origineel kawasaki)
Doubletronics module, hiermee kun je allebei de koplampen laten branden.
Complete set frame sliders (valbeschermers) origineel kawasaki
 
Laatst bewerkt:
Het is zover !!!
De versys gaat de deur uit, ik heb er nog wat onderdelen af gehaald voor losse verkoop.
Voor dat ik het op MP plaats geef ik het hier maar alvast door.

Akrapovic uitlaat (titanium)
Radiateur beschermer (origineel kawasaki)
Doubletronics module, hiermee kun je allebei de koplampen laten branden.
Complete set frame sliders (valbeschermers) origineel kawasaki

Wat gaat het voor jou worden ?
 
Een keer raden waar ik dit weekend was O-)
 

Bijlagen

  • _SAM7368.JPG
    _SAM7368.JPG
    284,8 KB · Weergaven: 17
Hallo Versys 1000 luitjes :)
ik overweeg een versys 1000 uit 2018 te kopen en heb een vraag :

Klopt het dat er op de standaard uitvoering van de versys 1000 ( dus niet de SE versie )
Cruise control aanwezig is en standaard een gear indicator en quik shifting ?

Zoja hoe activeer je een en ander .( de cruise control )
heb volgende week mogelijk een proefrit .
als iemand nog tips heeft anders dan de gewone punten waar op te letten hoor ik dat graag .
 
Jep 2019 , op mijn 2018 SE zit alleen een gear indicator , cruise control dat zou ik ook wel willen maar zit er niet op , voor de rest is dit model gewoon een super fiets waar je fijne km's mee kan maken .
 
Ik heb een handbediende cruisecontrol er op van kaoko, die blijft er wel op zitten bij inruil.
 
Bij mij is het ook niet perfect maar ik ben ook gaan knippen , alleen Kawasaki is een afgeronde sticker de rest is recht , rechte stickers kun je niet op een ronding plakken dus daarom heb ik de stickers in losse stukke geknipt en gaat beter .
20190803_162923.jpg
 
Nog twee nachtjes slapen *O*:] en dan... gegarandeerde vreugde. Veel succes.

Groeten Bertje
ja echt dat lijkt nu een eeuwigheid ... hoop dat donderdag het weer goed is .
thuisgekomen kan ik aan de poets.. had zo zitten sjaggeren dat de verkoper zij dat ga je zelf poetsen .. ik dacht prima dat geld verdien ik normaliter never en nooit niet in 1 dag met poetsen... ik heb de hoge druk spuit en borstels en poetslappen al klaar liggen.

Zoek nog van die valbeugels van givi en een navigatie steun zodat ie boven het dashbord komt te zitten en een 12 volt aansluitplug. zag dat kawasaki daar belachelijk veel geld voor wil hebben.
 
ja echt dat lijkt nu een eeuwigheid ... hoop dat donderdag het weer goed is .
thuisgekomen kan ik aan de poets.. had zo zitten sjaggeren dat de verkoper zij dat ga je zelf poetsen .. ik dacht prima dat geld verdien ik normaliter never en nooit niet in 1 dag met poetsen... ik heb de hoge druk spuit en borstels en poetslappen al klaar liggen.

Zoek nog van die valbeugels van givi en een navigatie steun zodat ie boven het dashbord komt te zitten en een 12 volt aansluitplug. zag dat kawasaki daar belachelijk veel geld voor wil hebben.
Sw-motech gps steun en valbeugels zij perfect voor versys 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan