Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Sw-motech gps steun en valbeugels zij perfect voor versys 🙂
heb jij hier part nummers van een een adres dat de beste deal geeft ?

ik had ook je video gezien voor die 12 volt plug vroeg me al af of jij dat was :)
ik zie dat ze bij goedhart zeggen dat je dan er nog een relais bij moet kopen dat zie ik niet in jouw video terug en als je het contact afzet is dan de 12 volt op die aansluiting uit of is die altijd aan ? ( mooi om de 12 volt vanaf te tappen voor mijn zumo navigatie )
 
Originele 12V plug geen relay is nodig, gewoon plug and play, ansluiting is uit als je contact afzet.

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/"GPS.08.646.10800/B"&Currency=EUR&Locale=nl_NL&utm_source=Portalexport&utm_medium=GoogleShopping&utm_campaign=GoogleShopping_NL&utm_term=&gclid=Cj0KCQjw8svsBRDqARIsAHKVyqGZPxlq_x6UJ1iNH1QcM6v7AqimyRpoBVZ744__olavRvfWlQl1z4AaAqK6EALw_wcB
 
Originele 12V plug geen relay is nodig, gewoon plug and play, ansluiting is uit als je contact afzet.

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/"GPS.08.646.10800/B"&Currency=EUR&Locale=nl_NL&utm_source=Portalexport&utm_medium=GoogleShopping&utm_campaign=GoogleShopping_NL&utm_term=&gclid=Cj0KCQjw8svsBRDqARIsAHKVyqGZPxlq_x6UJ1iNH1QcM6v7AqimyRpoBVZ744__olavRvfWlQl1z4AaAqK6EALw_wcB
toppie .. wacht maar even tot het donderdag is .. al ben ik geneigd om dat nu te bestellen houd ik me maar in .
 
Hoge drukspuit:N gewoon simpel met een tuinslang. Hoge drukspuit is niet goed om je moto te poetsen spuit al het vet tussen lagers en scharnierpunten.
 
ja echt dat lijkt nu een eeuwigheid ... hoop dat donderdag het weer goed is .
thuisgekomen kan ik aan de poets.. had zo zitten sjaggeren dat de verkoper zij dat ga je zelf poetsen .. ik dacht prima dat geld verdien ik normaliter never en nooit niet in 1 dag met poetsen... ik heb de hoge druk spuit en borstels en poetslappen al klaar liggen.

Zoek nog van die valbeugels van givi en een navigatie steun zodat ie boven het dashbord komt te zitten en een 12 volt aansluitplug. zag dat kawasaki daar belachelijk veel geld voor wil hebben.
Proficiat met de aankoop, hogedrukspuit, nee niet doen , gewoon tuinslang is goed genoeg, eerst goed afspuiten , goed in soppen en daarna afsluiten, nevelen ,daarna kan het poetsen beginnen , als je dat niet erg vind .
Maar het belangrijkste of te wel het mooiste , fijne en vele km's met de aanwinst .
 
ja echt dat lijkt nu een eeuwigheid ... hoop dat donderdag het weer goed is .
thuisgekomen kan ik aan de poets.. had zo zitten sjaggeren dat de verkoper zij dat ga je zelf poetsen .. ik dacht prima dat geld verdien ik normaliter never en nooit niet in 1 dag met poetsen... ik heb de hoge druk spuit en borstels en poetslappen al klaar liggen.

Zoek nog van die valbeugels van givi en een navigatie steun zodat ie boven het dashbord komt te zitten en een 12 volt aansluitplug. zag dat kawasaki daar belachelijk veel geld voor wil hebben.

Ik heb nog een navigatie steun liggen komt van een verys 1000 2017.
 
hoge druk spuit kun je best gebruiken maar je moet er idd niet mee op je remklauwen en nafen en schanierpunten etc gaan spuiten. kortom met BELEID bv binnenkant van je spatbord en de druk niet loeihoog zetten . uitdaging zal het poetsen van de uitlaat bochten zijn ( nee dat doen we niet met Harpic ) vorige eigenaar was helaas geen poets . Heb hier nog ergens Belgom staan.
 
hoge druk spuit kun je best gebruiken maar je moet er idd niet mee op je remklauwen en nafen en schanierpunten etc gaan spuiten. kortom met BELEID bv binnenkant van je spatbord en de druk niet loeihoog zetten . uitdaging zal het poetsen van de uitlaat bochten zijn ( nee dat doen we niet met Harpic ) vorige eigenaar was helaas geen poets . Heb hier nog ergens Belgom staan.
Ik heb hier op dit topic eens foto's gepost van mijn uitlaat bochten. Gepoetst met Mothers. Super spul. Kom net terug van Andorra, Spaanse en Franse Pyreneeën gereden. Versys weer mooi gepoetst en de bochten glimmen weer.
 

Bijlagen

  • 20191002_184411.jpg
    20191002_184411.jpg
    98,2 KB · Weergaven: 7
  • 20191002_184444.jpg
    20191002_184444.jpg
    133,8 KB · Weergaven: 11
  • gps_08_646_10800_b_1_xl.2717.jpg
    gps_08_646_10800_b_1_xl.2717.jpg
    24 KB · Weergaven: 11
Morgen Andy morgen .... wacht maar hihi,

ik heb de sw motech valbeugels binnen ... jouw filmpje is zeker handig gaat me veel gepuzzel schelen..
De SW navigatie steun ligt klaar bij polo ( afhalen in duitsland en dat word een ik ga tanken boodschappen doen en polo combo )

heb jammer genoeg die 12 volt connector nog niet . want dan kon ik alles in 1 keer doen .
heb namelijk nog een nieuw setje oxford verwarmde handvaten liggen ook .

Weet jij hoeveel stroom er door die sigaretten plug mag ( hoeveel is deze afgezekerd ? )
Anders ga ik toch werken met een relais zodat ik met het contact dat relais aanzet en rechtstreeks vanaf de accu ( afgezekerd ) de accessoires aanschakel. Relais heb ik nog wel liggen namelijk. Want handvat verwarming + usb 12 volt plug + zumo+ toekomstige mistlampjes lijkt me anders te veel van het goede voor die 2 dunne draadjes.
 
Ik heb hier op dit topic eens foto's gepost van mijn uitlaat bochten. Gepoetst met Mothers. Super spul. Kom net terug van Andorra, Spaanse en Franse Pyreneeën gereden. Versys weer mooi gepoetst en de bochten glimmen weer.

Ik ben vanmiddag eens gaan kijken bij Louis in Tilburg en daar hadden ze een speciaal goedje voor dit doel .
je moet het er opspuiten 3 minuten intrekken en afspoelen evt herhalen en met een spons wat boenen.

heb het meegenomen ga het uitproberen .

heb je een link naar jouw poging om dat schoon te maken ?
 
Want handvat verwarming + usb 12 volt plug + zumo+ toekomstige mistlampjes lijkt me anders te veel van het goede voor die 2 dunne draadjes.

Versys heeft een aparte fabrieksaansluiting voor handvat verwarming, 12V-aansluiting (USB) heeft ook (links voorkant), De mistlampen hebben ook een eigen stekker, daar heb ik ook mijn TOM TOM aangesloten, alles doet zonder problemen.
 
Versys heeft een aparte fabrieksaansluiting voor handvat verwarming, 12V-aansluiting (USB) heeft ook (links voorkant), De mistlampen hebben ook een eigen stekker, daar heb ik ook mijn TOM TOM aangesloten, alles doet zonder problemen.
ahh mooi scheelt een hoop geklooi . USB met voltmeter aansluiting besteld bij aliexpress . jammer genoeg is de diameter niet bekend dus was een gok .
 
Ik ben vanmiddag eens gaan kijken bij Louis in Tilburg en daar hadden ze een speciaal goedje voor dit doel .
je moet het er opspuiten 3 minuten intrekken en afspoelen evt herhalen en met een spons wat boenen.

heb het meegenomen ga het uitproberen .

heb je een link naar jouw poging om dat schoon te maken ?
 

Bijlagen

  • IMG_20160730_122658.jpg
    IMG_20160730_122658.jpg
    184,1 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20160730_121926.jpg
    IMG_20160730_121926.jpg
    133,1 KB · Weergaven: 12
  • IMG_20160730_122646.jpg
    IMG_20160730_122646.jpg
    102,7 KB · Weergaven: 11
  • IMG_20160730_114237.jpg
    IMG_20160730_114237.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 13
Hihi, sommigen hebben een motor om te rijden en sommigen om te poetsen.
Als je rijdt kom je nog eens ergens en spreek je nog eens iemand.
Als je poets zit je in de schuur en spreek je hooguit je partner en zie je misschien de buurman.

Succes Bertje.
 
Hihi, sommigen hebben een motor om te rijden en sommigen om te poetsen.
Als je rijdt kom je nog eens ergens en spreek je nog eens iemand.
Als je poets zit je in de schuur en spreek je hooguit je partner en zie je misschien de buurman.

Succes Bertje.
Zo is dat, maar ik ben er Ă©Ă©n van beide. Poets de Versys graag op maar meestal na een trip zoals afgelopen trip Frankrijk, Andorra en Spanje. Maar ook wel na een weekendje weg. Hou gewoon van schone brommert.
 
Bijna net zo mooi:)
Topkoffer komt er bij mij ook nog op.
De grootte van de zijkoffers valt een beetje tegen.
zijkoffers rijd ik eigenlijk alleen in de zomervakantie mee rond . maar met de vakantie is het met die binnen tassen wel vreselijk handig lijkt me .. 2 tassen dr uit en hup je hotel in . bij mijn honda cbf 1000 waren ze ook niet zo heel groot . deed er altijd een paar schoenen in en wat kleding en uiteindelijk de vuile was .
 
Terug
Bovenaan Onderaan