snarf61
MF veteraan
\echt een mooi dingSmaken verschillen, ik vind het niet geheel verkeerd staan.Bekijk bijlage 1434457
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
\echt een mooi dingSmaken verschillen, ik vind het niet geheel verkeerd staan.Bekijk bijlage 1434457
Preciesnet als de vorige keer iedereen wil en dan hoor je niks meer
Ik had er nog vrij voor genomenPrecies
Precies
Ik had er nog vrij voor genomen
\echt een mooi ding
Tennis arm of moet ik zeggen motor arm gekregen, waarom?, ja weet Ik niet, met nieuw stuur is veel beter dus warom nietNice vid but why ? waar heb je precies pijn van bij het originele stuur, zoveel scheelt het niet....
Tennis arm of moet ik zeggen motor arm gekregen, waarom?, ja weet Ik niet, met nieuw stuur is veel beter dus warom niet
Ja, ieder zijn/haar zitpositie.Tennis arm of moet ik zeggen motor arm gekregen, waarom?, ja weet Ik niet, met nieuw stuur is veel beter dus warom niet
Ja, ieder zijn/haar zitpositie.
Ik heb het stuur bijv. een stukje voorover gekanteld, om er voor te zorgen dat ik bij langere ritten niet met een doorgezakte rug ga zitten.
Nee, nooit polsklachten én altijd met rechte rugJe hebt zeker erg lange armen...het lijkt mij dat je dan juist naar voren gaat hangen met mogelijk polsklachten tot gevolg.
Dan is de oplossing van @MotoAndy nog niet zo slecht, hij haalt het naar zich toe met dat nieuwe stuur.
Bertje.Andy,
Leef helemaal met je mee.
Hoe kwam je uit met de lengte van kabels/leidingen? Hoe groot is je verplaatsings-winst naar boven/achteren?
Ik heb het opgelost met twee Fat Bar Risers 25 mm. (foto). Maar zoals wel met meer dingen is het bij Kawasaki net iets anders. Dit kon ik in Europa niet vinden dus toen maar uit het land van meneer Trump gehaald.
Maar het bevalt me prima.
Groeten Bertje
Heb deze ook eens zitten bekijken maar was bang dat mijn kabels / leidingen te strak kwamen te zitten .Andy,
Leef helemaal met je mee.
Hoe kwam je uit met de lengte van kabels/leidingen? Hoe groot is je verplaatsings-winst naar boven/achteren?
Ik heb het opgelost met twee Fat Bar Risers 25 mm. (foto). Maar zoals wel met meer dingen is het bij Kawasaki net iets anders. Dit kon ik in Europa niet vinden dus toen maar uit het land van meneer Trump gehaald.
Maar het bevalt me prima.
Groeten Bertje
Jepdat komt volgens mij van bij wish
Bij Boonstra schade motoren voor 30 euro , alleen niet de mooiste , maar omdat de zaag er toch ingaat kan je altijd eens informerenWie heeft er toevallig ergens in een of andere donkere hoek nog een originele ruit liggen waar ie vanaf wil.
Ik rij 's zomers namelijk altijd zonder ruit, maar vind het eigenlijk geen gezicht dat de 2 "glijbanen" voor de ruit er bovenuit steken, tevens zit hier ook de navi steun op.☺
Ik wil dus de oem ruit inkorten tot bovenzijde gelijk met de glijbanen of nog iets lager, zodat het er een beetje beschaafder uit ziet
Als het wat frisser is, heb ik de (dubbele) Givi "Airflow" ruit erop zitten.
Eigenlijk vind ik die "geen porem", maar het zat erop toen ik hem kocht, en hij voldoet redelijk.
Ik kan de onderste ruit hiervan niet inkorten omdat daar ook de klemsteunen op zitten om het bovenste deel vast te zetten.☹
Bekijk bijlage 1436582
Zó is ie dus zonder ruiten:
Bekijk bijlage 1436584
ik heb er nog wel een liggen Kuipruit Kawasaki Versys 1000 2015-2018 Variotouringscreen VT MRAWie heeft er toevallig ergens in een of andere donkere hoek nog een originele ruit liggen waar ie vanaf wil.
Ik rij 's zomers namelijk altijd zonder ruit, maar vind het eigenlijk geen gezicht dat de 2 "glijbanen" voor de ruit er bovenuit steken, tevens zit hier ook de navi steun op.☺
Ik wil dus de oem ruit inkorten tot bovenzijde gelijk met de glijbanen of nog iets lager, zodat het er een beetje beschaafder uit ziet
Als het wat frisser is, heb ik de (dubbele) Givi "Airflow" ruit erop zitten.
Eigenlijk vind ik die "geen porem", maar het zat erop toen ik hem kocht, en hij voldoet redelijk.
Ik kan de onderste ruit hiervan niet inkorten omdat daar ook de klemsteunen op zitten om het bovenste deel vast te zetten.☹
Bekijk bijlage 1436582
Zó is ie dus zonder ruiten:
Bekijk bijlage 1436584
Ik heb er eentje liggen maar smoked! Ik kan altijd foto zenden als je wil en veel moet ik er niet voor hebben...Wie heeft er toevallig ergens in een of andere donkere hoek nog een originele ruit liggen waar ie vanaf wil.
Ik rij 's zomers namelijk altijd zonder ruit, maar vind het eigenlijk geen gezicht dat de 2 "glijbanen" voor de ruit er bovenuit steken, tevens zit hier ook de navi steun op.☺
Ik wil dus de oem ruit inkorten tot bovenzijde gelijk met de glijbanen of nog iets lager, zodat het er een beetje beschaafder uit ziet
Als het wat frisser is, heb ik de (dubbele) Givi "Airflow" ruit erop zitten.
Eigenlijk vind ik die "geen porem", maar het zat erop toen ik hem kocht, en hij voldoet redelijk.
Ik kan de onderste ruit hiervan niet inkorten omdat daar ook de klemsteunen op zitten om het bovenste deel vast te zetten.☹
Bekijk bijlage 1436582
Zó is ie dus zonder ruiten:
Bekijk bijlage 1436584