Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
@ Boery: ik kan nergens meer iets vinden van "PB versturen" o.i.d. 🤔
Maar als je een foto zou willen sturen , graag.👍
Stuur maar naar hanspunttunissenaddgmail.com

Op de avatar klikken, start prive conversatie.
Je email adres beter niet voluit schrijven i.v.m. met spambots, doe bv. radioaddgmailpuntcom.

Ik heb originele ruit drie weken geleden in de vuilnisbak gegooid 🤨

😲 Ik bewaar hem wel, zoveel ruimte neemt het niet in.
 
Op de avatar klikken, start prive conversatie.
😲 Ik bewaar hem wel, zoveel ruimte neemt het niet in.
Als ik er op klik staat er iig niets van prive conversatie.
Nu heb ik de privé conversatie gevonden, staat er : "je mag geen privé conversatie met de begunstige beginnen" 🤬🤬🤬
 
Laatst bewerkt:
Ja weet ik , ze hebben ook goede en onbeschadigde onderedelen en met lichte krasjes , is maar net wat je nodig heb en originele onderdelen en met een beetje geluk ook nog kras vrij in de juiste kleurstelling .
Heb er zelf voor mijn vorige motor een originele demper met linkpijp gekocht en 100% krasvrij voor een super prijs dus kan wel .
 
Nieuw: 2020 kleuren Kawasaki Versys 1000 en 650.

De 2020 Versys 1000 is beschikbaar in de kleuren Candy Lime green / Metallic Spark Black en Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black.
De SE 2020 is beschikbaar in Emerald Blazed Green / Pearl Storm Gray en de nieuwe Metallic Carbon Gray / Metallic Spark Black kleurstelling.

Bron: nieuwsmotor.nl

20KLZ1000D_2020.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hm, geen enkele 'wow' kleur. Dat groen zorgt voor nog een klein beetje sfeer. ;)
IDD.
De oranje uitvoering van de nieuwe serie, zie je dan maar heel weinig, maar bijv. een witte zou wel nog mogen, dan heb je tenminste nog íets van kleur te kiezen buiten groen/zwart en zwart/grijs.
Er vanuit gaande dat zwart en wit ook als kleur wordt gezien 😜
 
Er vanuit gaande dat zwart en wit ook als kleur wordt gezien 😜

Mijn vrouw zei tegen mij toen ze die Metallic Carbon Gray / Metallic Spark Black kleurstelling zag, die wil ik wel in het echt zien...is die er al.
Dat beloofd wat voor 2020. 😉 😁
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er komt voor 2020 een heel nieuwe 1000 cc motor in de sportfietsen van Kawasaki...
Over een paar jaartjes sijpelt die wel door naar de Versys 1000 .
Net op tijd om mijn 2018 versie op te volgen...
De huidige versie is niet verschillend genoeg van de mijne om alweer diep in de buidel te tasten...
 
Nee ik ben ook blij dat ik in 2018 nog een nieuwe heb aan geschaft , als ik eerlijk ben heb ik de 2019 model nog niet zoveel in het wild gezien .
 
Absoluut... het value for money argument is grotendeels weggevallen...

En dan kan je er niet omheen dat het voor bijna € 20.000 (met het GT-pakket) een motorfiets is met een niet erg moderne of krachtige motor, die overigens wel erg soepel is, maar bijvoorbeeld niet de sensaties biedt van die andere 1000 cc 4-cilinder met het blauw-witte propellertje en 165 pk (vanaf 2020 nog een pak meer, naar het schijnt).

Ik zou de BMW S1000XR niet verkiezen boven mijn 2018 Versys 1000 GT, maar die heb ik vorig jaar ook “slechts” een goede € 14.000 betaald in B.
 
Laatst bewerkt:
ik weet nog toen de versys 1000 in 2015 met de kleur goudorange-achtig uitkwam dat die kleur het eerste uitverkocht was , ik vond het een prachtige kleur , ik zou graag willen dat ze terug wat meer vrolijke kleurstellingen gebruiken , hetzelfde is van toepassing voor de versys 650 helaas -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan