Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ik begrijp KAWASAKI inderdaad niet goed : áls je al eens iets negatiefs over de Versys 1000 leest, dan is het dat-ie een tikkeltje saai is... en dan krijgt-ie voor 2020 nog eens van die doodse tinten aangemeten... zónder zelfs een kleurig accentje te krijgen...

Vergelijk hiermee hoe bvb. BMW haar zwarte modellen opfleurt :

1571557423273.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me nou elke keer afvraag, heeft die snavel nou nog een functie, anders dan het ding lelijker maken?
En ik vind dit nou ook niet echt een toonbeeld van vrolijke kleuren.
 
Bij mij bekijkt ze motor eerst, en vóór de beoordeling of de motor mooi is , krijg meestal eerst de vraag "Wah kostie?" 😜

Mijn vrouw weet wat een Versys kost en vind bv. groen, wit of rood niet mooi, wij hebben beide iets met donkere kleuren.
Trouwens het maakt mij niet uit wat een ander vind van iets, wij doen lekker ons eigen ding en doen niet aan blingbling. ☺
 
Over smaken en kleuren....
Kawasaki heeft trouwens nóg zo'n verschrikkelijk doods effen grijs voor bepaalde Ninja's , waarvan ik in de toonzaal soms sta te griezelen...
Dán heeft Yamaha volgens mij mooiere kleuren in stock....

19ZX1000W_40RBK1DRF1CG_A.png
Z1000SX
Ik vindt hem geweldig stoer in het zwart.*O*
 
ZZR11_zwartpaars.jpg

Mijn Kwaak ZZR1100 Metallic Zwart/Paars, ik vindt hem nog steeds helemaal geweldig er uit zien.
Versys-1000-2020-Emerald-Blaze-Green-Metallic-Flat-Spark-Black.jpg
 
Ik begrijp KAWASAKI inderdaad niet goed : áls je al eens iets negatiefs over de Versys 1000 leest, dan is het dat-ie een tikkeltje saai is... en dan krijgt-ie voor 2020 nog eens van die doodse tinten aangemeten... zónder zelfs een kleurig accentje te krijgen...

Vergelijk hiermee hoe bvb. BMW haar zwarte modellen opfleurt :

Bekijk bijlage 1437254
Ik vind dit wel mooi zo zwart met dit zilver/grijs en dat gouden accent, beter dan dat zwarte saaie van Kawasaki
 
Kawasaki-Versys-1000SE-2020c.jpg

IMG_20190616_170427b.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Andy ik wou je even een warme douche geven ... ben je dr klaar voor ? komt ie : *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*👍👍👍👍👍👍 Waarvoor denk je dan ? wel ik heb afgelopen dagen de val beugels ( zelfde als jij hebt ) en de sw motech navigatie houder tbv mijn zumo 590 en er een 12 volt plug en een usb lader met volt meter ingebouwd en ik had nog een set oxford verwarmde handvaten die zitten er nu ook op. Dankzij jouw youtube filmpjes was montage een stuk makkelijker want ik kon bij jouw spieken hoe de kappen er af moesten en hoe die valbeugels er op moesten want de montage handleiding daarvan is zeer summier en wazig .
Je video met how to undress a versys was mijn redding want ik had wat schroefjes en plugjes verwisseld . ( ben niet zon fan van die doordruk clipjes ) kon mijn fout duidelijk zien dus Andy : SUPERRRRRRR 👏👏👏👏👏
Vandaag verder nog een shark dsx-10 demper er onder gehangen. motor is meteen 4 kilo afgevallen.
Ben nog op zoek naar een verhoogde ruit want dit originele geval is te klein voor mij en maakt erg veel herrie rond mijn hoofd.



IMG-20191017-WA0002.jpegIMG-20191017-WA0004.jpegIMG-20191017-WA0006.jpegIMG-20191018-WA0000.jpegIMG-20191018-WA0002.jpegIMG-20191018-WA0004.jpeg
 
Toen ik vorig jaar in Soest de nieuwe Versys zag vond ik hem mooi , de prijs voor de SE helemaal aangekleed daar schrok ik toch van maar hoe meer ik de nieuwe Versys zie hoe meer ik deze minder mooi vind dan het vorig model .
Vind de kappen te groot/lomp aan de zijkant , ook onder de koplampen is niet mijn ding maar dit is mijn mening .
Dan zou ik nu voor de Z1000SX gaan .
 
Andy ik wou je even een warme douche geven ... ben je dr klaar voor ? komt ie : *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*👍👍👍👍👍👍 Waarvoor denk je dan ? wel ik heb afgelopen dagen de val beugels ( zelfde als jij hebt ) en de sw motech navigatie houder tbv mijn zumo 590 en er een 12 volt plug en een usb lader met volt meter ingebouwd en ik had nog een set oxford verwarmde handvaten die zitten er nu ook op. Dankzij jouw youtube filmpjes was montage een stuk makkelijker want ik kon bij jouw spieken hoe de kappen er af moesten en hoe die valbeugels er op moesten want de montage handleiding daarvan is zeer summier en wazig .
Je video met how to undress a versys was mijn redding want ik had wat schroefjes en plugjes verwisseld . ( ben niet zon fan van die doordruk clipjes ) kon mijn fout duidelijk zien dus Andy : SUPERRRRRRR 👏👏👏👏👏
Vandaag verder nog een shark dsx-10 demper er onder gehangen. motor is meteen 4 kilo afgevallen.
Ben nog op zoek naar een verhoogde ruit want dit originele geval is te klein voor mij en maakt erg veel herrie rond mijn hoofd.



Bekijk bijlage 1437484Bekijk bijlage 1437485Bekijk bijlage 1437486Bekijk bijlage 1437487Bekijk bijlage 1437489Bekijk bijlage 1437490
Je heb ook een mooie brug zie ik , ook wel lekker dat je staand kan werken .
Heb de beugels ook klaar liggen voor de winter en heb het zelfde idee , filmpje er bij voor hoe en wat precies .
 
Toen ik vorig jaar in Soest de nieuwe Versys zag vond ik hem mooi , de prijs voor de SE helemaal aangekleed daar schrok ik toch van maar hoe meer ik de nieuwe Versys zie hoe meer ik deze minder mooi vind dan het vorig model .
Vind de kappen te groot/lomp aan de zijkant , ook onder de koplampen is niet mijn ding maar dit is mijn mening .
Dan zou ik nu voor de Z1000SX gaan .
ik vond dat nieuwere model ook mooier en de optie cruise controll en quikshift ook maar mijn budget liet het niet toe en vond het teveel geld. ben erg tevreden met mijn 2018 model rijd zeer fijn . ( heb hem nog geen maand ) heb er dus voor gekozen om hem zelf aan te kleden met luxe opties zoals handvat verwarming valbeugels en usb laadplug met voltmeter en 12 volt plug en een luxe beugel tbv mijn zumo en een sportdemper van shark
( mazzeltje bij polo uit de kneuzen hoek voor 150 euro was niks mis mee ) complete kofferset en topkoffer zat er al bij . kost je bij zon nieuw model nog eens een dik fortuin meer .
 
Je heb ook een mooie brug zie ik , ook wel lekker dat je staand kan werken .
Heb de beugels ook klaar liggen voor de winter en heb het zelfde idee , filmpje er bij voor hoe en wat precies .

als jij nu wat lekkers meebrengt voor bij de koffie zorg ik voor koffie zetten we ze er samen op .
moet je wel naar Eindhoven komen . email is mijn nickname @msn.com
Als het koud is geen probleem ik heb er een 9 kw krachtstroom kachel .

Brug is idd erg handig maar voor de beugels heb ik hem niet omhoog gekrikt .
Voor de uitlaat demper weer wel. Deze versys is wel erg zwaar vergeleken met mijn vorige motor ( honda CBF 1000 ) voor de veiligheid de motor met spanbanden aan schommelhaken in de plafond balk gezekerd zodat de motor niet om kan vallen . Als die gaat en ik sta tussen de muur en de brug kan ik in mijn garagebox geen kant op met alle gevolgen van dien. Zon versys 1000 is voor mij tot nu toe 1 van de grootste motoren die ik op mijn brug gehad heb.
 
Andy ik wou je even een warme douche geven ... ben je dr klaar voor ? komt ie : *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*👍👍👍👍👍👍 Waarvoor denk je dan ? wel ik heb afgelopen dagen de val beugels ( zelfde als jij hebt ) en de sw motech navigatie houder tbv mijn zumo 590 en er een 12 volt plug en een usb lader met volt meter ingebouwd en ik had nog een set oxford verwarmde handvaten die zitten er nu ook op. Dankzij jouw youtube filmpjes was montage een stuk makkelijker want ik kon bij jouw spieken hoe de kappen er af moesten en hoe die valbeugels er op moesten want de montage handleiding daarvan is zeer summier en wazig .
Je video met how to undress a versys was mijn redding want ik had wat schroefjes en plugjes verwisseld . ( ben niet zon fan van die doordruk clipjes ) kon mijn fout duidelijk zien dus Andy : SUPERRRRRRR 👏👏👏👏👏
Vandaag verder nog een shark dsx-10 demper er onder gehangen. motor is meteen 4 kilo afgevallen.
Ben nog op zoek naar een verhoogde ruit want dit originele geval is te klein voor mij en maakt erg veel herrie rond mijn hoofd.



Bekijk bijlage 1437484Bekijk bijlage 1437485Bekijk bijlage 1437486Bekijk bijlage 1437487Bekijk bijlage 1437489Bekijk bijlage 1437490
Top man, your welcome 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan