Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Moet er niet eens een deel 3 worden gemaakt ?

Waarom ? Topics op Motor-forum worden na 2500 posts gesloten om de database een beetje te ontlasten. Als een topic de 2500 posts passeert kan je via een topicreport een moderator inschakelen om het topic te laten sluiten zodat men verder kan posten in het volgende deel.
 
Heb er even over gedacht. Zoek een opvolger voor mijn oude vertrouwde Zumo 550.
Maar overweeg toch een TomTom 550. Volgens vele een gebruiksvriendelijk apparaat.

Volgens vele heeft de tomtom ook een slechte connector, die schijnen nog al eens een keer stuk te gaan.
Ik heb daar zelf geen ervaring mee, ik ben een garmin fan.
 
Versys vrienden,
Hebben jullie ervaring met deze steun van SW Mototech
Vraag me af of de Tomtom rider dan ook nog verticaal gebruikt kan worden?
En of de (grotere) ruit dan nog naar beneden kan
Het gaat om een Versys 1000 van 2019
Groeten uit Arnhem
 

Bijlagen

  • C26A2543-D669-46C5-BE59-C16F1FEE3DFE.jpeg
    C26A2543-D669-46C5-BE59-C16F1FEE3DFE.jpeg
    33,3 KB · Weergaven: 12
  • 6A4E60CF-34CB-4E8A-B90A-98D60EBDE8BB.jpeg
    6A4E60CF-34CB-4E8A-B90A-98D60EBDE8BB.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 11
  • 98B9D373-6AAF-4993-B892-420ABDDB60AB.jpeg
    98B9D373-6AAF-4993-B892-420ABDDB60AB.jpeg
    568,8 KB · Weergaven: 13
Versys vrienden,
Hebben jullie ervaring met deze steun van SW Mototech
Vraag me af of de Tomtom rider dan ook nog verticaal gebruikt kan worden?
En of de (grotere) ruit dan nog naar beneden kan
Het gaat om een Versys 1000 van 2019
Groeten uit Arnhem
Zo te zie is de steun gemaakt voor model 2019 dus zou goed moeten gaan
 
Versys vrienden,
Hebben jullie ervaring met deze steun van SW Mototech
Vraag me af of de Tomtom rider dan ook nog verticaal gebruikt kan worden?
En of de (grotere) ruit dan nog naar beneden kan
Het gaat om een Versys 1000 van 2019
Groeten uit Arnhem

Ik heb die steun op mijn 2020 en alles werkt uitstekend, Rider kan verticaal en de ruit kan ook gewoon in elke stand.
 
heren .. ik sta op punt om versys rijder te worden ,, kan ook iemand mij vertellen wat de verbetering is van type 2019 ten opzichte van 2018? ik ga kiezen tussen een van deze 2 prijs is in juiste verhouding?
 
heren .. ik sta op punt om versys rijder te worden ,, kan ook iemand mij vertellen wat de verbetering is van type 2019 ten opzichte van 2018? ik ga kiezen tussen een van deze 2 prijs is in juiste verhouding?
En welke uitvoering van de 1000 , 2019 de basis of de SE uitvoering , dit is ook een heel groot verschil , ik denk dat als je goed zoekt een mooie 2018 uitvoering vind met het hele pakket (NL Edition , Grand Tour ).
Het enige verschil met de basis uitvoering van 2019 is de cruisecontrol volgens mij en meer niet , en de echte basis heeft ook niet eens handkappen , daar betaal je per pakket , wil je meer dan heb je de SE maar daar betaal je voor .

 
En welke uitvoering van de 1000 , 2019 de basis of de SE uitvoering , dit is ook een heel groot verschil , ik denk dat als je goed zoekt een mooie 2018 uitvoering vind met het hele pakket (NL Edition , Grand Tour ).
Het enige verschil met de basis uitvoering van 2019 is de cruisecontrol volgens mij en meer niet , en de echte basis heeft ook niet eens handkappen , daar betaal je per pakket , wil je meer dan heb je de SE maar daar betaal je voor .

denk dat de gewone uitvoering wel prima is 1000 , zag mooie 2019 . weinig km . dus jarenlang jonge machine. nieuwste type . dus ook weer aantrekkelijk om ooit te verkopen. en zag 2108 machine met 10 dznd . verschil in geld is normaal trapje meer , dus verhouding is prima . maar buiten cruisecontrol mooier uiterlijk , maar 2018 is ook nog erg mooi kwa uiterlijk.. maar heb ik motorisch het zelfde of 2019 blok verbeterd en update gehad?
 
Hoi,hoi, iemand al andere, niet originele, voetstepjes gemonteerd?
Heb er alweer eentje doormidden gereden.
Originele zijn nogal prijzig weet ik helaas uit ervaring.
 
Volgens mij zijn de blokjes zo goed als het zelfde , gas klep huis is iets aangepast volgens mij vanwege de cruise control maar dit weet ik ook niet 100%
 
Qua blok: de 2019/2020 reageert m.i. iets tammer door de fly by wire. Het eerste stukje gas is bv een dead zone, dat is bij de MK2 allemaal iets directer.
 
Hoi,hoi, iemand al andere, niet originele, voetstepjes gemonteerd?
Heb er alweer eentje doormidden gereden.
Originele zijn nogal prijzig weet ik helaas uit ervaring.

Heb er een een setje verstelbare van SW-Motech op gehad. Die zijn er nu weer af om dat die SW steps een paar cm breder zijn en iets anders in de steun zitten waardoor de beschikbare ruimte tussen step en schakelpedaal kleiner word. Hierdoor moet je je voet, met stugge laars, nog steiler naar beneden buigen om onder het schakelpedaal te komen wat als hinderlijk werd ervaren. Je moet wel doortrekken om geen schakelmisser te krijgen.
Je hebt de vonkendopjes er toch wel uitgedraaid? Die heb ik anders nog wel voor je ;)
Misschien is er in de aftermarket ergens wat billijkers te scoren.

Succes Bertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan