Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Nog even avondritje gemaakt, was fris bij Marken.

IMG_1428.JPG
 
Einde van de week word het weer warmer , maar waarom heb je dat hitte schild of wat het ook is van je uitlaat gehaald , wel een heel lang stuk pijp nu richting je demper .
Ja mooie lange pijp, vind dat schild niet mooi, dus maar eraf gehaald. Komt ws. een Akra oid op.
 
Hallo beste luitjes ben nieuw hier effe in het kort ben 45 jaar uit het zuiden des lands (heerlen) en opzoek naar een complete versys 1000 vanaf 2015 tot 2018 iemand mischien nog een idee waar iets te vinden is particulier bvd.

gr uit het zuiden
 
Ik ontving vandaag het bestelde TopSellerie-zadel .
Is piekfijn afgewerkt mét gel en zit fantastisch (op maat , hoger en langer) en kost minder dan de helft van een BAGSTER-zadel... lijkt me dus geen moeilijke keuze...

Bekijk bijlage 1511372

Mooi zadel, veel motor rij plezier zonder pijnlijke billen.🙂
 
Mooi hoor, al zou ik zelf niet voor de rode biezen en stiknaden hebben gekozen.
Goéd te zien dat het verschil goed te merken is, zit hier ook bultex in?
Het is dat een topsellerie alleen online kan bestellen (mits je een tweedehands vind) ten opzichte van een bagster, anders had een topsellerie zeker een afweging geweest.

Morgen ga ik mijn bagster ophalen, vandaag eindelijk een telefoontje gekregen dat ie binnen is, komt mooi uit zondag reis ik af naar het zwarte woud voor een week.
Kan het gelijk goed uitgetest worden.
 
Ik heb een rood/zwarte Versys 2018 en dan geeft dat rood accentje m.i. nét dat beetje extra-kleur, maar je kan dat even goed weglaten...
Neen, er zit geen Bultex in, maar wel gel , voor een totaal bedrag van ... 254 euro... versus 600 euro voor een Bagster, die slechts 2 cm hoger en langer kan gemaakt worden versus 3 cm bij TopSellerie .
Voor de Versys 1000 bestel je trouwens gewoon je keuze on line, je krijgt het gekozen zadel na een 4-tal weken thuis afgeleverd en dàn pas zend je je eigen zadel naar hen op ... doe je dat niet binnen de 30 dagen, dan rekent men je een waarborg aan.

1591995636278.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een rood/zwarte Versys 2018 en dan geeft dat rood accentje m.i. nét dat beetje extra-kleur, maar je kan dat even goed weglaten...


Bekijk bijlage 1511784

Ik vind het rode biesje bij jou net wél het zwarte deel tussen tank en koffer wat breken, dus voor mij zou dit bij een rode ook zo gemaakt zijn.👍
Ik heb ook een Topsellerie, ook met vóór en achter gel, met "zilveren" biezen op mijn witte 1000.
Van mijn duo mag ik de Versys vanwege het zadel ( en de rest natuurlijk 😜 ) noooooooooooooit meer weg doen🤔
 
Ik heb de mijne vandaag opgehaald na erg lang wachten door toedoen van de corona.

Voor & achter bultex met gel en beide verhoogd met 2cm.
 

Bijlagen

  • 20200613_163920.jpg
    20200613_163920.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 14
  • 20200613_163939.jpg
    20200613_163939.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 13
  • 20200613_164931.jpg
    20200613_164931.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 13
  • 20200613_165049.jpg
    20200613_165049.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 13
Mooi zadel hoor. Voor de looks zou ik het ook nog wel willen, maar dan de centen... Ik heb namelijk totaal geen probleem met originele zadel. Probleemloos 2 dagen naar Andorra daar week toeren en weer 2 dagen terug.
 
Het originele zadel is inderdaad niet rotslecht en voor de looks alleen zou ik zeker geen ander zadel bestellen, maar dat TOPSELLERIE zadel zit ZO veel beter... dat besef je pas goed als je het hebt... .
Het standaardzadel voldeed bij mij enkel bij korte ritten (woon-werk, bijvoorbeeld), maar het gebrek aan steun en de schamele polstering deden zich voelen als ik er meer dan een uur aan een stuk opzat.
Ik weeg wel 95 kgs..., wat ook wel een rol zal spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan