Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ik hoor hier goede verhalen over de T31. Gaat het over de normale of de GT versie? Ik moet over een paar weekjes (gok nog 1000km) echt nieuwe banden, en ga voor T31. Maar nu zie ik dat er dus ook de GT versie is. Welke gebruiken jullie?
 
Plaat bestel ik maandag zelf wel nu beetje aan het toeren.
Kijken of vandaag de 100km haalbaar is 🤣

IMG-20210501-WA0072.jpeg
 
Uhhh , weet ik ook zo niet , ben er zeer tevreden over deze band .
Heb er nu bijna 15000 km mee gereden en waarvan 95% met het vrouwtje achter op en de band kan nog wel effe mee .
 
Motoport zegt ijskoud dat het zo hoort
Zelf stoor ik me er verder ook niet aan en vind het prima zo
Nummerplaatje wisselen en rijden.

1000 beurt zeker nog geen afspraak gemaakt want zo mooi weer wordt het niet en zal niet mega veel rijden aangezien ik alleen maar op zondags tijd heb en als eventueel met feestdagen auto dealers dicht zijn
 
Zo lang niet meer op een brommer gezeten dat ik soms moet uitrusten en wordt ook al dagje ouder _O- stond trouwens 125km op bij binnenzetten :]
 
Motoport zegt ijskoud dat het zo hoort
Zelf stoor ik me er verder ook niet aan en vind het prima zo
Het gaat erom wat jij vindt. Als jij de lampen hoger mooier vind, dan horen zij dat gewoon aan te passen. Aangezien jij het zo prima vindt; gewoon laten zo😁👍
 
@peter-1981 onder tussen kenteken binnen? Hoe is het met de positie van de led lampen afgelopen?
Ander vraagje voor Versys bezitters, iemand de claxon al een keer vervangen voor een ander, zonder relais te monteren? Vorige week me weer eens verbaast over het kindertoetertje dat moet toch volwassener kunnen?
Ja een toeter met 140 db
 
Ik zou toch nog even goed informeren bij de dealer over de hoogte van de mistlampen. Ik heb een Versys 1000 SE en daarmee ben ik omgevallen (Tja, zo’n motor is toch zwaarder dan je denkt). Gelukkig in stilstand.

De schade was minimaal door het valblok aan de zijkant. Slechts lichte schade op het kapje van de mistlamp. Maar als de mistlamp lager zit ben je hem wel helemaal kwijt. En zo lijken ze wel te zitten op je nieuwe motor.

Het kapje heb ik nieuw besteld en is links en rechts uitwisselbaar. Het plaatje waar KAWASAKI op staat kun je met een föhn losweken (aan de achterzijde warm maken) en met dubbelzijdig tape er weer opzetten.
 
motoport zegt dat het zo hoort maar had stiekem al gekeken maar zijn wel te verzetten geloof ik ook zonder stickers alleen nog geen tijd voor gehad om er goed naar te kijken en maakt me allemaal heel weinig uit maar kijk nu op de beugel en dat is dan weer minder mooi dan op de lamp te kijken.
Maarja ondertussen staan er 50auto`s die aandacht nodig hebben en nog een bult ander werk om die autos heen dus komt wel als ik een keertje tijd en zin erin heb
 
whaha thx alleen al om te etteren ga ik die uitprinten en meenemen bij de beurt
is m`n 3e nieuwe motor bij hun maar wordt steeds meer on tevreden dus ze lossen het zich maar op.
Niet omdat me die lampen wat uitmaken maar uit principe , die gasten weten dat ze beetje alleen recht hebben hier in Limburg want verder is er niks en permiteren zich dan veel te veel in mijn ogen.
Zo ga ik in ieder geval niet met mijn klanten om en dan verkoop ik autos tot 7000eur en meeste tot 4000eur maar waardeer mijn klant echt wel meer dan hun
 
................ die gasten weten dat ze beetje alleen recht hebben hier in Limburg want verder is er niks en permiteren zich dan veel te veel in mijn ogen.
..........................
Idd, de ouwe baas, Maan ( voor de rest van NL en B, afgeleid van Herman) was echt wel een goeie gast, hem was eigenlijk niets teveel.
We waren er een keer met een open dag, en wilden een proefrit maken, maar de betreffende motor stond boven.
Dát was zoonlief allemaal teveel werk🥵
Toen we het aan Maan vroegen was het zo geregeld, dat ding in de lift en naar buiten ermee en rijden 🏍️😎👍
Maar zijn zoon is, op zijn zachts gezegd, een beetje over het 🐎 getild🤮
 
Terug
Bovenaan Onderaan