Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Hoezo,Yamaha , Dark side of Japan 😋
1674664057087.jpg
 
ik kom uit eindhoven wat vraag je er voor als je er niet uitkomt met die andere :P
Met mijn 172 en korte pootjes is denk het toch wel hendig om op mijn nieuwe versys die komende maand wordt gekeurd door de RDW toch maar te verlagen
Miep niet man, ik redt het ook zonder verlagingset :) :W
 
Beetje klooien met het 'adventure' thema; gedeeltelijk camo..

Wrappen van de Versys kappen is trouwens echt een drama met alle hoeken en vlakwisselingen.. :X8)7Ik wil eigenlijk een soort patchwork stijl van driehoeken die random over elkaar heen geplakt zijn.

En de grijskleuren matchen niet, dus het wordt sowieso een andere grijs- of zwart(camo)combi.


20230127_135140.jpg
 
Toen ik zag dat t niet mijn juiste grijs was, heb ik verder niet mijn best gedaan om superstrak te wrappen (zie bijvoorbeeld stukje tank O-) ), maar ging mij nu meer om de overall look, wat mij trouwens wel bevalt.
 
Gisteren bij de dealer geweest en de details door gesproken en de ZRX ingeleverd.
Koffers worden besteld en de decals worden aangepast groen wordt vervangen door rood ben nl. erg gecharmeerd van de 2021 kleuren maar die was niet meer verkrijgbaar.
Haal de motor op eind van deze maand, heb ik nog even tijd om te zoeken naar gadgets.
Ben op zoek naar een GPS steun boven de tellers iemand deze toevallig over of suggesties?
 
Ben op zoek naar een GPS steun boven de tellers iemand deze toevallig over of suggesties?
Van SW-Motech, besteld bij Mpartz. €59.
Ik heb deze gemonteerd omdat ik een Givi tanktas heb, en dat gaat niet samen met de oem steun op de stuurklemmen.
De oem steun zat in het Grand Tourer pakket.

Dit betekent dus dat ik de originele Kawasaki navi steun voor op de stuurklemmen te koop heb voor de liefhebber.
Nieuw staat deze, incl. bevestigingsmaterialen en afstandsbussen in de prijslijst voor ca. €90
1675020640145.jpg
1675020640138.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan