Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Wie weet of en waar er nog ergens originele tankpads te krijgen zijn voor de nieuwe Versys ?
Kawasaki levert ze gewoon niet meer, punt !
Ze horen/hoorden ook bij het Grand Tourer pakket.
Nu dus niet meer 🤬😶‍🌫️ 😭
 
Wie weet of en waar er nog ergens originele tankpads te krijgen zijn voor de nieuwe Versys ?
Kawasaki levert ze gewoon niet meer, punt !
Ze horen/hoorden ook bij het Grand Tourer pakket.
Nu dus niet meer 🤬😶‍🌫️ 😭
20230129_231902.jpg
 
Van SW-Motech, besteld bij Mpartz. €59.
Ik heb deze gemonteerd omdat ik een Givi tanktas heb, en dat gaat niet samen met de oem steun op de stuurklemmen.
De oem steun zat in het Grand Tourer pakket.

Dit betekent dus dat ik de originele Kawasaki navi steun voor op de stuurklemmen te koop heb voor de liefhebber.
Nieuw staat deze, incl. bevestigingsmaterialen en afstandsbussen in de prijslijst voor ca. €90€
Goedemorgen bedankt voor de verwijzing van de SW Motech steun.
Dit is de steun die ik ook graag wil hebben zodat de navigatie na genoeg in je zichtveld zit.
De originele die op je stuurklemmen zit geniet niet de voorkeur omdat je dan te veel naar beneden moet kijken, ik rij nl. zonder communicatie setje.
 
PFFF ik ben goodies aan het bekijken maar dam wat is het allemaal duur zeg :o
Ik ben opzoek naar valbeugelset!
* bobins
* Handgaurds
* Toering ruitje ivm iets hoger dan orgineel mag het wel
* Radiator cover omdat die zilvere troep niet er uit ziet!
 
Waar heb je die neopreen beschermers gekocht, kan ze zo snel nergens vinden. Lijkt me redelijk werken tegen steenslag ? Zijn dit met een rits of velcro ?

Deze zijn met velcro. Dit soort dingetjes durf ik wel aan om bij onze Chinese vrienden te kopen; stukje neopreen met velcro kunnen ze niet veel verkeerd aan doen toch? :P
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    135,9 KB · Weergaven: 29
Terug
Bovenaan Onderaan