Kawasaki Versys 650 2007 ABS - Prijs verlaagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Centurio

Rookie
11 mei 2016
24
0
Berkel en Rodenrijs
Ivm het ontbreken van tijd en ruimte om de hobby goed uit te kunnen oefenen verkoop ik mijn Kawasaki Versys 650.

Kilometerstand: 81.653
Bouwjaar: 2007
Eigenaar: Ik ben nummer 3

Hij is een korte periode gebruikt voor woon- werkverkeer, en daarna alleen nog voor recreatieve ritten. Er zijn een aantal dingen niet standaard:
- Spiegels
- Heldere knipperlichtglaasjes in plaats van oranje
- Andere uitlaat, Hurric RAC1, met dB-killer. Indien gewenst is de originele uitlaat nog beschikbaar
- Versnellingsindicator
- USB oplaadpunt
- OSCO smeersysteem.
- Grote topkoffer van GIVI
- Handvatverwarming Oxford

Verder heeft hij hier en daar wat oppervlakkige schade, geen valschade. Ziet er netjes uit. Alles werkt naar behoren, hij heeft me nooit laten staan. In de winter heeft hij binnen gestaan. Gisteren van stal gehaald, hij startte alsof hij al warmgelopen was.

Ik heb er 1 keer echt geluk mee gehad, dat was vorig jaar begin van het seizoen. Een verlagingskit waarvan ik niet wist dat hij er op zat, is afgebroken. Hierdoor viel de swingarm van het achterwiel in 1 keer compleet vrij. De onderkant van de zitting lag boven op het achterwiel en is daar binnen een aantal meter compleet door heen gesleten. Dit is gerepareerd door een 3D geprinte bodem in de zitting. De kapotte verlagingskit is er tussenuit gehaald en nu is hij dus standaard.

Van het onderhoud dat bij monteurs is gedaan zijn facturen beschikbaar. Olieverversing, koelvloeistof en ketting stellen heb ik daarbuiten zelf gedaan.

Een proefrit is mogelijk als er een geldig legitimatiebewijs wordt achtergelaten tijdens de proefrit. De motor staat in Den Haag. Voor het maken van een afspraak graag een berichtje hier op de website.

Foto's:
Vraagprijs: 2650 euro
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan