Kawasaki versys 650 deel 4

11 jul 2008
1.573
2
Gaaf gefeliciteerd! Alleen, waarom een nieuwe motor in november op kenteken laten zetten? In januari 2020 is de motor op papier dan al 3 jaar oud.

Ja, en in 2021 al vier jaar! Onzin natuurlijk, dit argument telt voor mensen die waarde hechten aan een jaar lang een auto of motor rijden uit dit jaar en is gevoelsmatig. Er staat ook een maand bij, en voor de eventuele verkoop ooit, telt onderhoud, km stand en goede administratie en eigen presentatie veel meer.

En ook als het wel relevant was geweest, TS heeft een een contract ondertekent dus het voegt niets toe. Iemand feliciteren met zijn aankoop is leuker zonder ongevraagd vertellen wat beter zou zijn geweest. ( in jouw ogen dan)

JoopG

MF'er
Donateur
23 jun 2013
76
0
In de catogorie minder leuk: ik heb een kleine beschadiging bovenop de tank. Soort van steenslagputje. Tot op het metaal.
Dus op naar de Kawa-dealer. Niks dus, zelfs geen kleurnummer... "Ja, moet je maar naar die of die winkel. Die kunnen je wel helpen" Grrrrr.....

20 jan 2015
241
9
In de catogorie minder leuk: ik heb een kleine beschadiging bovenop de tank. Soort van steenslagputje. Tot op het metaal.
Dus op naar de Kawa-dealer. Niks dus, zelfs geen kleurnummer... "Ja, moet je maar naar die of die winkel. Die kunnen je wel helpen" Grrrrr.....
Volgens mij is van alle modellen en kleuren het ral nummer bekend , waar weet ik effe niet maar kan je gewoon de originele verf stiften halen om bij te tippen , denk via Kawasaki zelf

5 feb 2008
10.531
2
Gaaf gefeliciteerd! Alleen, waarom een nieuwe motor in november op kenteken laten zetten? In januari 2020 is de motor op papier dan al 3 jaar oud.
Omdat mijn huidige motor zo goed als op is.
Ik moet een grote beurd laten uitvoeren en er moeten onderdelen vervangen worden en ga daar geen geld meer aan uitgeven.
En gezien ik het hele jaar door rijd is na de winter al te laat.

30 sep 2018
3
0
Omdat mijn huidige motor zo goed als op is.
Ik moet een grote beurd laten uitvoeren en er moeten onderdelen vervangen worden en ga daar geen geld meer aan uitgeven.
En gezien ik het hele jaar door rijd is na de winter al te laat.
Ah logisch dan😊. Dan had ik hetzelfde gedaan. Zeker als het je hoofdvervoersmiddel is. Veel veilige kilometers gewenst.

Ja, en in 2021 al vier jaar! Onzin natuurlijk, dit argument telt voor mensen die waarde hechten aan een jaar lang een auto of motor rijden uit dit jaar en is gevoelsmatig. Er staat ook een maand bij, en voor de eventuele verkoop ooit, telt onderhoud, km stand en goede administratie en eigen presentatie veel meer.

En ook als het wel relevant was geweest, TS heeft een een contract ondertekent dus het voegt niets toe. Iemand feliciteren met zijn aankoop is leuker zonder ongevraagd vertellen wat beter zou zijn geweest. ( in jouw ogen dan)
Vandaar dus de vraag. Ik kom hier om te leren. Het is niet vertellen wat beter is, dat staat nergens. Het is een vraag meer niet😊.

Ik snap je reactie overigens wel en in het geval van particuliere verkoop heb je ook gelijk. Maar bij inruil bij een dealer wordt er toch anders naar gekeken. Maar nogmaals, in het geval van Hawk had ik hetzelfde gedaan.

Jeltel

MF veteraan
4 apr 2008
4.028
0
37
Nijmegen
Shit, motor omgevallen en daarbij is de schetsplaat links afgebroken. Als in het gedeelte waar het voetsteun en het pookje aan zit is los van het gedeelte aan het frame.

En zo te zien is die tweedehands niet te vinden :(

Heeft er iemand nog één liggen in het grijs voor een Versys uit 2010?

Freubeltje

MF veteraan
17 dec 2006
4.684
1
48
Volendam
Bezoek Site
Shit, motor omgevallen en daarbij is de schetsplaat links afgebroken. Als in het gedeelte waar het voetsteun en het pookje aan zit is los van het gedeelte aan het frame.

En zo te zien is die tweedehands niet te vinden :(

Heeft er iemand nog één liggen in het grijs voor een Versys uit 2010?
Das minder !
Ik heb voor de mijne net 2 nieuwe besteld, duimen dat de 2010 versie op de 2007 past.
Ik heb 2 stuks (links en rechts) in het zwart besteld bij Partzilla.
Kawasaki Motorcycle 2010 OEM Parts Diagram for FOOTRESTS - Partzilla.com
In totaal $ 134,00 incl. verzenden.

Wouwer

MF veteraan
30 jul 2015
1.055
4
33
nijlen
Denk dat je dat op maat ga moeten laten maken denk niet dat je dat kant en klaar ga kunnen kopen. Eml maakt dacht ik zijspannen. Maar ik rijd ook door de sneeuw zonder zijspan dus ik zou niet zo drastische maatregelen nemen.

Laatst bewerkt:
5 feb 2008
10.531
2
EC5ECB78-3D95-46F1-AD5B-585E8312F189.jpeg 0F9DE981-2F67-4C91-870B-F67D43FDF8C8.jpeg
Nou gister ermee naar huis gereden en mijn er6 ingeruild, wat een beest zeg!!!
Was wel ff tricky met een tanktas die er niet goed op kon maar met 1 hand op het gas en de ander op de tas om m op zijn plaats te houden is het toch gelukt.
Er zaten veel belangrijke dingen in en de papieren had ik in mijn jas gestopt dus moest ook ff opletten dat die niet onder mijn jas vandaan zouden vallen.
Vandaag echt even testrijden

edraket*

Die hard MF'er
28 dec 2006
910
12
49
vorst-laakdal
Bekijk bijlage 1338215 Bekijk bijlage 1338216
Was wel ff tricky met een tanktas die er niet goed op kon maar met 1 hand op het gas en de ander op de tas om m op zijn plaats te houden is het toch gelukt.
Er zaten veel belangrijke dingen in en de papieren had ik in mijn jas gestopt dus moest ook ff opletten dat die niet onder mijn jas vandaan zouden vallen.

hier ga je een hoop plezier van hebben Hawk !!!!!

20 jan 2015
241
9
Bekijk bijlage 1338215 Bekijk bijlage 1338216

Ziet er goed uit , jammer van de dag in ontvangst name dat het weer niet echt mee zat