Kawasaki versys 650 deel 4

Overigens hield mijn koplamp (die er net een jaartje in zat) er mee op halverwege, en ik zou nu wellicht om willen bouwen naar LED.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het plaatsen van een H7 LED in een type 1 of 2 versys? Ruimte voor het koelblok lijkt me een probleem. Dus wellicht kan iemand hier een merk/type aanbevelen?

Ik heb er LED inzitten. Gaat prima. Elke kwalitatieve led kan, mits je iets grotere rubber afdichtkapjes koopt. Dit omdat de koelblokjes idd wat ruimte innemen. Nadeel is iets meer strooilicht afstelling helpt een beetje
 
Ik heb er ook LED inzitten. Gekozen voor een uitvoering met een koellichaam dat eraf geschroefd kon worden. Koellichaam eraf, rubber eroverheen en dan aan de buitenkant van het rubber het koellichaam er weer opschroeven. Verder is het strooilicht wel herkenbaar maar met iets lager zetten en de lamp goed horizontaal draaien in de houder was het seinen van tegenliggers snel opgelost.
 
Heeft er iemand een topkofferrek liggen voor een versys 650 uit 2008?
Ze worden steeds net voor mijn neus verkocht op marktplaats...
Topkoffer heb ik al. Ook universele topkofferdragers.. alleen passen die niet op de versys helaas...
 
Gisteren bij de aankomst van de 1000 bochten tot de conclusie gekomen dat mijn radiator stuk is nochtans heb ik een radiator cover er voor hangen. Vrouwtje is me komen ophalen met de trailer. en de versys direct thuis uitgekleed en dit is hoe de radiator er uit ziet;(
 

Bijlagen

  • 20190616_140552.jpg
    20190616_140552.jpg
    106,3 KB · Weergaven: 26
  • 20190616_140535.jpg
    20190616_140535.jpg
    162,6 KB · Weergaven: 26
Gisteren bij de aankomst van de 1000 bochten tot de conclusie gekomen dat mijn radiator stuk is nochtans heb ik een radiator cover er voor hangen. Vrouwtje is me komen ophalen met de trailer. en de versys direct thuis uitgekleed en dit is hoe de radiator er uit ziet;(

Mooi balen is dit , wel een rare beschadiging , niet echt van steenslag of iets dergelijks lijkt me , zo en zo als je er een cover er voor heb hangen .
Heb je nog wel de tour gereden , dus dat je dit ontdekte naar de tour , was er ook sinds vrijdag met mijn zoon en maat en sinds 15 uur vanmiddag weer thuis , was weer een mooie tour .
 
Ja heb de tour wel gereden hoor was bij aankomst van de grote tour dat ik dit zag koelvloeistof zeikte er gwn uit. Was er ook sinds vrijdag 14.05u. Vond het met al de weg omleidingen wel behoorlijk sucks.
 
Ja dat vind ik ook raar.mijn dealer is pas dinsdag open Iemand idee of ik het ergens online kan kopen en wat de prijs zou kunnen zijn? Grtn
 
Ja dat vind ik ook raar.mijn dealer is pas dinsdag open Iemand idee of ik het ergens online kan kopen en wat de prijs zou kunnen zijn? Grtn

Ik zie wel een paar gebruikte radiateurs als ik Google erop los laat, meestal van de vorige generatie Versys. Ik weet niet of die hetzelfde zijn. Prijzen liggen tussen 100 en 150 euro, een nieuwe zal wel een stukje duurder zijn.
Leuk dat we je nog even zagen bij de 1000 bochten!
 
ja klopt jean- pie *D :} rijd nu met de motorscooter van mijn ma sym symphony st 125 rijd best goed en leuk en zuinig maar de fun factor is toch minder dan de versys.
 
ja klopt jean- pie *D :} rijd nu met de motorscooter van mijn ma sym symphony st 125 rijd best goed en leuk en zuinig maar de fun factor is toch minder dan de versys.
Rij zelf ook motorscooter naast mijn versys , is mijn 3e scooter en bevalt me goed ,stuk voordeliger en rijd ook lekker soepel , gebruik deze voor woon/werk , weer & wind hele jaar door , versys is voor de weekendjes en de verlofdagen .
 
Zeeeeer kleine optische modificatie.
{imgatt}
 

Bijlagen

  • r footrest s d.JPG
    r footrest s d.JPG
    34 KB · Weergaven: 24
  • r footrest s.JPG
    r footrest s.JPG
    37,1 KB · Weergaven: 29
  • l footrest s d.JPG
    l footrest s d.JPG
    32,3 KB · Weergaven: 30
  • l footrest s.JPG
    l footrest s.JPG
    34,3 KB · Weergaven: 21
Gisterenavond is mijn radiateur geleverd voor de versys. Morgen maar even plaatsen.
 

Bijlagen

  • 20190620_180906.jpg
    20190620_180906.jpg
    154 KB · Weergaven: 7
Heeft er iemand een topkofferrek liggen voor een versys 650 uit 2008?
Ze worden steeds net voor mijn neus verkocht op marktplaats...
Topkoffer heb ik al. Ook universele topkofferdragers.. alleen passen die niet op de versys helaas...

Ik kan/wil niet in de geldbuidel van iemand kijken, maar nieuw zijn ze € 69...
 
Zo versys is weer terug in orde. gisteren de andere radiateur geplaatst en koelsysteem helemaal proper gemaakt en het reservoir ook terug als nieuw gemaakt was helemaal aangeladen met witte meuk. En ook duidelijkere niveau standen opgezet want origineel is het bijna niet te zien wat hoog of laag is tenzij je het hele paneel eraf neemt. En dan vandaag natuurlijk gaan proef rijden in de lekkere warmte om te kijken of de fan die erop stond ook werkte.
 

Bijlagen

  • 20190623_151954.jpg
    20190623_151954.jpg
    89 KB · Weergaven: 13
  • 20190623_152050.jpg
    20190623_152050.jpg
    139,9 KB · Weergaven: 11
  • 20190623_160915.jpg
    20190623_160915.jpg
    103,3 KB · Weergaven: 15
  • 20190623_171713.jpg
    20190623_171713.jpg
    150,1 KB · Weergaven: 16
Ja ik zocht misch een 2dehandse.
Maar 69 euro. Waar dan? Zie ze van givi maar ong 110 euro...ex verzendkosten

Zie: Kofferrek Versys 650
Misschien heb je er nog een adapterplaat bij nodig, maar in bepaalde gevallen is dat niet nodig. In mijn geval wel en kwam er € 38 bij...
In mijn optiek prima te overzien, heb je prima spul en niet andermans el....de ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan