Kawasaki versys 650 deel 4

Netjes hoor. Maar bij mij ben ik al blij dat hij in mijn garage staat, weliswaar onverwarmt maar wel droog en geventileerd.
 
Maar inmiddels zijn er vanwege de crisis geen files meer dus kan ik met de auto (veel goedkoper). Althans totdat het bedrijf binnenkort dicht gaat. :X

Veel goedkoper , rijd de auto zo zuinig dan , neem aan dat je met je 9 of met de versys toch ook een mooi verbruik kan halen
 
Netjes hoor. Maar bij mij ben ik al blij dat hij in mijn garage staat, weliswaar onverwarmt maar wel droog en geventileerd.
Weet jij dat heeeel zeker? ;)
Je weet dat 's winters in de auto de airco aangaat om de wasem uit je auto te krijgen.
Het principe daar achter is dat koude lucht (bijna) geen vocht kan bevatten.
In jouw garage is er continue aanvoer van vochtige lucht. 's Nachts daalt de temperatuur en slaat het vocht neer op datgene wat warmte goed geleid; jouw motor.

Veel goedkoper, rijd de auto zo zuinig dan, neem aan dat je met je 9 of met de versys toch ook een mooi verbruik kan halen
Auto rijden kost mij he-le-maal niets, nadda, noppes; lease auto met brandstofpas. :+
Met de motor moet ik alles zelf betalen. Brandstofpas van de auto misbruiken is fraude/strafbaar.
 
Vandaag een versys een beutje gegeven, en bij invullen van het boekje kwam ik er achter dat ik er vorig jaar maar 2000km bij op gezet heb.
Dat is toch wel treurig... een huis kopen & verbouwen helpt duidelijk niet daarbij. Dus dat jaar moet het wel weer beter worden.

En hoewel ik elke winter me toch weel laat verleiden tot het kijken naar dikkere (veelal italiaanse) motorfietsen op internet, ben ik elk voorjaar weer erg blij verrast als ze zonder morren start, en het beurtje eigenlijk ook niks voorsteld..
 
Nog iemand het ideale poetsmiddel voor de uitlaatbochten?
De eerste keer heb ik commandant gebruikt , groene blik had ik nog staan , en dat werkt super , nu gebruik ik het merk Belgom , heb je verschillende in , Alu , Chroom , Titanium en Polish .
Dit spul werkt super , doe daar heel mijn uitlaat mee .
20180824_171727.jpg
20180922_165839.jpg
 
op mijn oude motor (diversion 900) zat best veel roest op de bochten.
Klinkt gek maar wc eend standaard versie werkt goed en erna oppoetsen met belgom.
Had de wc eend met verfkwast erop. Even paar min intrekken en nog een keer de kwast erover en goed afspoelen! Wel opletten dat je geen rubbers of het blok raakt. Dan beter meteen afspoelen 20190119_095406.jpg20190119_095420.jpg
 
Hier in de lock-down-man-cave verder met poetsen van de Versys.
Echt niet te geloven hoeveel zand er in alle kieren en gaten zit. Er komt geen eind aan. :?
En dan te bedenken dat ik nooit off-road heb gereden.

P3290068C.jpg


P3290070C.jpg


Ik ben er nog wel een tijdje zoet mee B|
 
De eerste keer heb ik commandant gebruikt , groene blik had ik nog staan , en dat werkt super , nu gebruik ik het merk Belgom , heb je verschillende in , Alu , Chroom , Titanium en Polish .
Dit spul werkt super , doe daar heel mijn uitlaat mee .
Bekijk bijlage 1477167Bekijk bijlage 1477166
Jean -Pie, welke type van Belgom gebruik je dan ?
[/QUOTE]
Ik gebruik de Belgom Alu , ook deze had ik nog , bijna een vol potje en dat werkt super .
 
Hallo ik heb nog een gel buddyseat in de aanbieding nog iemand belangstelling? Is nieuw vraagprijs € 150,=.
 
Bij deze foto’s
 

Bijlagen

  • F744A9C0-6E64-4030-9387-E9067F5A9A4A.jpeg
    F744A9C0-6E64-4030-9387-E9067F5A9A4A.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 18
  • D51C8626-DF44-4DC2-9EB6-53E925D51F64.jpeg
    D51C8626-DF44-4DC2-9EB6-53E925D51F64.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 19
Als hij op een 2009 model past heb ik interesse!
Ik stuur je even een PB.
 
Laatst bewerkt:
Nou in de praktijk is hij vooral lager dan het origineel. Dat had ik uit de beschrijving niet begrepen.
Als ik het artikelnummer zoek is het inderdaad een verlagingszadel, wat voor mij de zitpositie vooral slechter maakt.

Dus hij gaat maar weer op marktplaats, of iemand hier moet interesse hebben in een verlaagd zadel?
 
Nou in de praktijk is hij vooral lager dan het origineel. Dat had ik uit de beschrijving niet begrepen.
Als ik het artikelnummer zoek is het inderdaad een verlagingszadel, wat voor mij de zitpositie vooral slechter maakt.

Dus hij gaat maar weer op marktplaats, of iemand hier moet interesse hebben in een verlaagd zadel?

Goed om te weten... Naar een verlaagd zadel ben ik niet op zoek. Eerder een zadel wat er aan bijdraagt dat je wat makkelijker op je plek blijft. Niet dat je van je versys afwaait. Maar bij het lekker bochten rijden vind ik het fijn om zoveel/stevig mogelijk contact te hebben met de fiets. Wellicht dat een ander zadel daar aan bij zou kunnen dragen. En wellicht moet ik toch eens gaan kijken naar een fiets met een wat sportievere zit. Al zou ik ook niet van de Versys afwillen. Het is toch echt wel een heeeeeeel fijn motortje! :9~
 
Nou in de praktijk is hij vooral lager dan het origineel. Dat had ik uit de beschrijving niet begrepen.
Als ik het artikelnummer zoek is het inderdaad een verlagingszadel, wat voor mij de zitpositie vooral slechter maakt.

Dus hij gaat maar weer op marktplaats, of iemand hier moet interesse hebben in een verlaagd zadel?
Hoeveel lager en hoelang ben jij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan