Kawasaki versys 650 deel 4

@patrickvh ik heb de rider 400 maar. mss binnenkort voor onder de kerstboom de rider 550 vragen aan mr santa claus. de route heb ik gwn via kronkel route gemaakt in de tomtom. gwn wat route puntjes plaatsen en dan een kronkelroute laten bereken en voila je kan gaan :] je kan me altijd pm sturen als je wilt gaan toeren.


Binnenkort? Het is begin mei! ;)
 
Laatst bewerkt:
S100 is idd behoorlijk aan de prijs ja :')
Ik vind het echter wél goed spul, maar met wat minpuntjes :P
Ik verdun het spul altijd met water, ongeveer 1 deel water op 2 delen S100. Dan gaat het ook wat makkelijker uit de spuitfles, werking is naar mijn idee niet minder. Kwartiertje laten inweken en daarna met de hogedruk reiniger op niet al te hoge druk schoonspoelen.
Alleen plaatsen met veel vettigheid hebben wat extra aandacht nodig, maar dat vind ik geen drama. Als het alles zou losweken is de lak en de rest waarschijnlijk ook geen lang leven beschoren.
Achtervelg en andere vettige plaatsen maak ik daarna schoon met een doek en WD40, superspul *O*


Perfect, andersom is handig, eerst brug en vettige plaatsen met WD 40. Vervolgens pas met goede spons en shampoo schoonmaken. Dan blijft je materiaal waarmee een motor echt schoon wordt ook vrij van smeervlekken en kun je na het wassen meteen spoelen en met een goede zeem afnemen. Bij mij werkt S100 zeer slecht. Leuk voor de snelle was in een winkel maar haalt het niet bij echt schoonmaken.
 
Laatst bewerkt:
@patrickvh ik heb de rider 400 maar. mss binnenkort voor onder de kerstboom de rider 550 vragen aan mr santa claus. de route heb ik gwn via kronkel route gemaakt in de tomtom. gwn wat route puntjes plaatsen en dan een kronkelroute laten bereken en voila je kan gaan :] je kan me altijd pm sturen als je wilt gaan toeren.

Dit vind ik wel een mooi voorstel dat ik niet afsla , als ik in verlof thuis ben hoor je mij , van waar ben jij afkomstig Wouwer , ik ben van Sint-Lievens-Houtem ( Oost-Vlaanderen ) ;)
 
Nu zondag ga ik de dendertreffen rijden is vertrekken vanuit aalst. En volgende week ga ik een rit rijden vanuit houthulst en rijden we richting frankrijk. Voor de gene die zin heeft om mee te rijden laat maar iets weten. Grtn
 
Ik trek hem überhaupt nooit door naar de 8000 toeren, dat heeft in normaal verkeer helemaal geen zin. Dus waarom zou ik dat doen?
 
Nu zondag ga ik de dendertreffen rijden is vertrekken vanuit aalst. En volgende week ga ik een rit rijden vanuit houthulst en rijden we richting frankrijk. Voor de gene die zin heeft om mee te rijden laat maar iets weten. Grtn

Moet spijtig genoeg zondag werken , volgende week houthulst is ver voor mij denk ik aangezien ik dan pas de motor zal hebben als alles goed gaat , ik ga rijden in Zele ( zie link )
is ietje dichter tegen de deur , moet hem ook nog inrijden dus wil ik zo weinig mogelijk autostrade doen in het begin , anders had ik met plezier meegereden Wouwer.

http://www.tscheurijzer.be/info treffens/cafeWindsor20mei2018.jpg
 
Laatst bewerkt:
vandaag toegekomen , hopelijk vrijdag klaar om te toeren

full
 
Koffers en verstralers komen apart toe bij de dealer blijkbaar , zou vrijdag moeten kunnen geleverd worden met alles erop en eraan :Y :P

Ik hoop dat het bij jullie sneller gaat , mijn motor staat al een week binnen bij de dealer maar mij Nl Edition pakket is nog niet binnen , werd me ook verteld dat het wat langer kan duren omdat Kawasaki problemen heeft met de pakketten te leveren .
Ik dacht dat deze kompleet werd geleverd van uit de importeur maar kreeg te horen , motor in een krat en nog een krat appart met het pakket
 
Goedemiddag,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het rijden met passagier? Ik heb een vriendi die het toch wel heel leuk vind om mee te gaan maar op mn huidige motor heb ik daar vooral last van. Nu wil ik misschien een toerfiets voor erbij en de versys 650 vanaf 2015 vind ik eigenlijk het mooiste en heel scherp geprijst.

Is de motor goed geschikt voor langere afstanden inclusief passagier?
 
Ik heb voor mijn vriendin een gelzadel gekocht omdat ze af en toe als het mooi weer is mee wil rijden. En we hebben de laatste keer een tochtje gemaakt van 320km dus het gaat wel prima maar hangt van persoon tot persoon af. En als pasagier is het vermoeiender dan als piloot. Regelmatig een pauze houden is dan wel aan te raden. Mvg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan