Kawasaki versys 650 deel 4

vandaag een ritje gereden met patrick. was een mooi tripje door vlaams brabant en klein stukje ardennen. hier de twee broertjes naast elkaar. bedankt patrick voor de leuke babbel en hopelijk vond je het ook leuk grtn (zal de andere foto's in pm naar jou sturen)[afbeelding]

He wouwer , vond het een superdag
Hopelijk kunnen we dit nog eens overdoen
Hij zijt ne toffe kerel om mee te gaan toeren
en te babbelen
Bedankt 😉✌️
 
Gaan er ook nog mensen van hier naar de jaarlijkse 1000 bochtenrit straks in juni? Zou toch leuk zijn wat meer Versysjes te zien dan vorige jaren :)
Deze jongen is er weer bij *O*
 
Ik had het graag gedaan , maar ik sla dit jaar over als het goed is kan ik dan dit weekend mijn versys bij de dealer ophalen , volgend jaar doe ik weer een nieuwe poging
 
Laatst bewerkt:
Maar heb me nog niet ingeschreven omdat ik nog op enkele vrienden wacht of ze meegaan of niet. En ga je daar op de camping slapen of blijf je 1 dagje?
 
Enkele foto's van gisteren samen met Wouwer
full
 
Laatst bewerkt:
Maar heb me nog niet ingeschreven omdat ik nog op enkele vrienden wacht of ze meegaan of niet. En ga je daar op de camping slapen of blijf je 1 dagje?

We gaan vrijdag heen en zondag weer naar huis. Het is een aardig stukje rijden vanuit noord Holland, dus 1 dagje vind ik dan een beetje zonde.
Lekker kamperen, ik heb er geen hekel aan 8-)
 
heb me ook ingeschreven voor de 1000 bochten . en ik kampeer van vrijdag tot zondag *O* , ik sta ervan versteld dat er op het MF geen topic van de 1000 bochtenrit is aangemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Kamperen dan kunnen we mss samen staan op de camping? ben dan wel maar net terug van Luxemburg maar dat moeder de vrouw maar goed vinden. :9 }) @ eddy ik zie dat je niet zo ver van mij woont zal is kijken dat ik die dag verlof kan nemen kunnen we mss samen naar het treffen rijden?
 
Laatst bewerkt:
Misschien eens allemaal samen van hier op het forum een ritje doen , wat denken jullie daarvan

Nadeel is dat de meeste nogal ver uit elkaar wonen. Ik wil best hier in de regio een rit uitzetten, maar de opkomst is dan waarschijnlijk 0 (Oost Nederland).

Maar als iemand iets op rijdbare afstand organiseert ben ik er wel bij.
 
Nadeel is dat de meeste nogal ver uit elkaar wonen. Ik wil best hier in de regio een rit uitzetten, maar de opkomst is dan waarschijnlijk 0 (Oost Nederland).

Maar als iemand iets op rijdbare afstand organiseert ben ik er wel bij.

De afstand zie ik niet als een obstakel, het tijdstip is een stuk interessanter :P
 
De Gen 1 rijders zijn in de minderheid geloof ik, maar wellicht toch iemand die een tip heeft.

's avonds reflecteerd een deel van je koplamp aan de onderkant van je ruitje aan de binnenkant. Heeft iemand daar al een mooie oplossing voor gevonden?

Stukje mat zwarte ductape kan natuurlijk, maar misschien heeft iemand een mooiere oplossing?
 
Ik ben wel content te kunnen opmerken dat -minstens op de foto- de witte brommer van Wouwer er met zijn bijna 50.000 km op de teller niet bepaald afgeleefder uitziet dat de kakelverse nieuwe groene van zijn maatje.

Daar was ik wel een beetje bang voor, rekening houdende met de lagere prijs van de VERSYS 650 en de daardoor gebruikte materialen... gelukkig zit het prijsverschil bij KAWASAKI (tgo. bvb BMW, KTM edm.) blijkbaar ook in de kleinere winstmarge, waarmee dit niet-prestigemerk wellicht genoegen neemt... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan