Kawasaki versys 650 deel 4

Ja, de Multistrada gaat zeker hard. Mag ook wel voor een 1200... ;)

De Hyperstrada is met 821 cc en 110 pk ook niet bepaald langzaam. In sportstand was het best even wennen aan felheid op de gasreacties. Maar ik wil niet anders meer... :]
 
Hoi allen,

Van de week deed ik een voorstel voor een Versys-tourrit morgen.
Gezien het weinige aantal aanmeldingen (wat ik ook snap gezien erg kortdag en het weer ook minder wordt), lijkt me het beter om dit niet door te laten gaan.

Maar 3 maal is scheepsrecht. Laten we volgend (voor)jaar een mooie rit organiseren met elkaar!!
 
Zag de Versys 650 ook voorbij komen bij Motome, beetje heimwee. Mijn Versys is onlangs verkocht en ben overgestapt naar een Tracer 900. Gelukkig heeft Yamaha goed afgekeken bij de Kawasaki Versys :-)

Ik heb nog een originele tanktas / rechter spiegel / ruitje / kofferset / uitlaat te koop. MF-ers krijgen voorrang, zie Mark uit - Advertenties op Marktplaats.nl
 
Haha ze loopt nu nog alsof ze paard heeft gereden :+
Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik vind jouw Versys toch wel de mooiste motor die er tussen staat in deze groep.
Mja jong en onschuldig, ik was toen 19, nieuwe transalp onder de kont met alles erop en eraan. Van te voren al een paar keer aangegeven aan het vrouwtje dat ze wat vaker achterop moest klimmen maar dat hoefde niet, vond ze niet nodig. Vervolgens op spijkerbroekje en fleece vestje naar Italië via Oostenrijk gereden, na 200 km als eerste het intercom systeem eruit gegooid - zat voor geen meter. 2 weekjes vakantie gevierd aan het Gardameer. Terug naar huis begon het net in Oostenrijk te regenen tot aan Volendam aan toe. Zwager zat toevallig bij mijn schoonouders thuis en die moest het vrouwtje van de motor tillen :o Ze heeft nog maanden bij een fysio gelopen om weer een beetje in vorm te komen. -O-

Overigens, die Tiger was ook stoer hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul breezer013.
Vind die tanktas wel mooi en vooral heel handig.

Maar ik ben zo klein. Ben bang dat ik er niet bovenuit kan kijken als ik die op mijn tank vastzet... ;-)
 
Euhm wat was dit? Onverbrande benzine van de eerste mislukte start hoop ik:

Verder weinig gemerkt, alhoewel ik wel wat meer gas moet geven als de motor nog wat hoger stationair loopt. Af laten slaan voor een rij met auto's is zo knullig...
 
Laatst bewerkt:
Dat zal het vast zijn geweest.. het klinkt volgens mij ook luider dan het daadwerkelijk was omdat je ingesloten zat tussen 2 wanden.

Euhm wat was dit? Onverbrande benzine van de eerste mislukte start hoop ik:

Verder weinig gemerkt, alhoewel ik wel wat meer gas moet geven als de motor nog wat hoger stationair loopt. Af laten slaan voor een rij met auto's is zo knullig...
 
Haha, zo extreem groot is de tanktas nu ook weer niet. Geloof 11 tot 15 liter, je hebt ze nog in grotere maten maar dan zit ie in de weg met sturen. Er is ook nog een kleinere maat tanktas te koop. Ik ben 1,85m en heb totaal geen last van deze tanktas.

Klinkt idd als naverbranden van benzine. Toevallig vlot aan komen rijden en motor snel uitgeschakeld?


Mooi spul breezer013.
Vind die tanktas wel mooi en vooral heel handig.

Maar ik ben zo klein. Ben bang dat ik er niet bovenuit kan kijken als ik die op mijn tank vastzet... ;-)
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag eindelijk de grip puppies gemonteerd. Ik hoop dat het wat fijner rijd nu met de winterhandschoenen aan.
Tevens even een nieuwe Gipro geïnstalleerd en nieuwe spiegeltjes.
Was weer een productieve dag :)

dggY4RV.jpg
 
Laatst bewerkt:
of mss ga ik voor de MRA xscreen lijkt me ook wel goed heb eens test rit gedaan met een ER6F en die had zo'n kleine spoiler mra xscreen op het scherm staan en was goed af te regelen voor minder turbulentie rond het hoofd. maar is best ook prijzig 129€ voor set met klemmen.
 
@Freubeltje
Een mooi stukje reclame voor de ondergewaardeerde Versys en je hebt gelijk....
Er is maar één negatief dingetje aan de Versys, het zadel.
:]
 
@Kawaadje, thanks ! Was ook een leuke dag :)
@Fuck, als het schuiven op een zadel het enige negatieve dingetje is dan is het toch gewoon een top machine ?
En er zijn nou eenmaal best wel wat meldingen dat je makkelijk op je tank schuift.. :)
 
Ik heb voor de achterpassagier die heel soms meerijdt zo'n netje aangebracht.
Misschien bestaat dat ook voor de bestuurder ?
Blijf je mooi op je plekkie zitten.

59_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan