edraket*
MF veteraan
Uhm what? heb je de pagina's van boosterplug zelf gelezen?
Waarom zou je brandstof inspuiten bij gas dicht?
En daarbij kan de Boosterplug helemaal niet weten of jij je gashendel dicht of open hebt? ding heeft maar 2 aansluitingen ingang van de normale temp. sensor en uitgang naar de ECU. Het is een alleen een temperatuurs afhankelijke variabele weerstand?
Ga de hele discussie niet voeren hier over hoe het ding werk (boosterplug zelf legt dat prima uit:https/www.boosterplug.com/shop/cms-24.html) maar jou verhaal klopt niet.
Maarten , wat ik hier schrijf is misschien niet correct uitgelegd van mij , ik ben ook zeker niet electronisch onderlegd , laat staan dat ik exact kan uitleggen wat een variabele weerstand is , en ja de boosterplug weet niet of je gashendel open of dicht is daar komt ondermeer ook de lamdasonde om de hoek kijken alhoewel dit eigenlijk ook weer niet correct is uitgelegd, maar waar het op neer komt is dat zei die het getest hebben waar ik bij stond konden mij toch wel duidelijk driedimensionaal op hun schermen laten zien dat het on-off power probleem enorm verbeterd was en de rijtest bevestigde dit ook evenals dat het schakelen een stuk smoeter werd (ik heb er zelf ook mee gereden voor en na de installatie) en daarom zal ik dit ook op mijn motor toepassen en het is vindt ik persoonlijk verwaarloosbaar dat je op een volle tank een half litertje meer hebt verbruikt.
Laatst bewerkt: