Kawasaki versys 650 deel 4

en dan nu rich vs poor :P eddy had zijn super deluxe villa bij met inpandige garage en ik een klein studiootje O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Foto's maken heb ik een klein beetje vergeten...
Was wel een geslaagd weekend, mooie route, lekker gereden :]
En leuk een paar forum gezichten te zien :Y
Nu al zin in volgend jaar :)
 
heb ook al terug zin in de volgende editie , inderdaad wouwer zo rich dat ik geen kettingspray bij me had :$ , nogmaals bedankt dat je me daarmee uit de nood geholpen hebt :}
 
Salami net als jij , ben ik zoals gewoonlijk ook maar weer eens vergeten foto's te maken , zou ik dringend eens moeten leren want achteraf heb ik steeds spijt .
Over 2 weken vertrek ik naar het stella alpina treffen en dan ga ik er eens werk van maken , hoe zei wouwer het ook alweer tijdens het 1000 bochten treffen , het was iets van " pictures or it didden't happen "
 
Heb je de foto's op whats app al geopend? Ja die kettingspray is kei duur :9 idd foto's of het is niet gebeurd :Y
 
Laatst bewerkt:
Salami net als jij , ben ik zoals gewoonlijk ook maar weer eens vergeten foto's te maken , zou ik dringend eens moeten leren want achteraf heb ik steeds spijt .
Over 2 weken vertrek ik naar het stella alpina treffen en dan ga ik er eens werk van maken , hoe zei wouwer het ook alweer tijdens het 1000 bochten treffen , het was iets van " pictures or it didden't happen "

Ga je die beklimming met de Versys doen ????????????????????????? :?

Met straatbandjes kom je daar niet ver, hoor...

Ik deed het met m'n KTM 690 Enduro en dat was zeker geen overkill....
 
Versys is weer gefixt. Klinkt ook weer wat beschaafder. Ongemerkt was een uitlaat pakking ook versleten.
Inclusief balhoofdlager en allerlei andere zaakjes toch bijna €900. En dan heeft hij nog niet alle uren gerekend.
Maar hij rijdt wel weer lekker :)
 
amai Jeltel , das veel geld , vermits ik alles zelf doe sta ik steeds versteld van die prijzen , ik heb mijn balhoofdlagers tot heden steeds zelf vervangen en ben er dan vanaf voor minder dan 50€
 
amai Jeltel , das veel geld , vermits ik alles zelf doe sta ik steeds versteld van die prijzen , ik heb mijn balhoofdlagers tot heden steeds zelf vervangen en ben er dan vanaf voor minder dan 50€
Ik zou er niet voor €50 vanaf zijn. Ik zou speciaal gereedschap moeten kopen om er dan halverwege achter te komen dat ik een stuk gereedschap mis. Of erger nog, dat ik iets kapot heb gemaakt wat niet zo 1,2,3 te fixen is en dan heb ik een uitdaging om de motor bij een garage te krijgen. Laat staan dat ik moet uitzoeken welke onderdelen en gereedschap ik nodig heb en waar ik doe bestel.

Daarnaast heb ik echt geen tijd/ruimte om dit te doen met de andere zaken die nu in mijn leven spelen.

Alles zelf doen levert echt niet altijd geld op helaas.
 
Laatst bewerkt:
heb het ook allemaal zelf moeten leren destijds toen ik nog belgisch kamioenschap 4x4 reed , langzaam bijleren met soms teleurstellingen , maar kan ondertussen wel een blok of versnellingsbak volledig uit en in elkaar steken inclusief redelijk ver doortunen en blueprinten . Maar op gebied van 12v electriciteit ben ik nog steeds een sukkel :(
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier versys rijder die interesse hebben om op 21 of 22 juli mee de zomertoer willen mee rijden is ieder jaar weer een schitterende rit. Is richting onze noorder buren en vetrekken van uit wuustwezel.
 
Zijn er hier versys rijder die interesse hebben om op 21 of 22 juli mee de zomertoer willen mee rijden is ieder jaar weer een schitterende rit. Is richting onze noorder buren en vetrekken van uit wuustwezel.

Dit is jammer , wuustwezel is voor mij om de hoek , maar is mijn werk weekend en met de vakantie periodes kan ik geen vrij krijgen :N , te weinig bezetting
 
Zou er binnenkort nog een facelift komen voor de Versys? De meeste stalgenoten hebben inmiddels een opfrisbeurtje gehad en LEDverlichting gekregen.
Mijne gaat binnenkort voor de 50000 beurt en ben ook een beetje aan het rondneuzen voor een eventuele verse bike, dus een frisse Versys zou leuk zijn *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan